Translate

יום ראשון, 14 בינואר 2024

החל מהשבוע "דרום אדום בכל מקום" - מתחם פופ אפ נודד מתל אביב עד נהלל מתחם הפופ אפ הנודד ייתן במה וכבוד לעסקי המפונים ויאפשר להם למכור את התוצרת שלהם .מאת שרית יוכפז

 



"דרום אדום – פורחים מחדש" מאת שרית יוכפז

 

החל מהשבוע "דרום אדום בכל מקום" - מתחם פופ אפ נודד מתל אביב עד נהלל

מתחם הפופ אפ הנודד ייתן במה וכבוד לעסקי המפונים ויאפשר להם למכור את התוצרת שלהם.

 

 הפופ אפ ביוזמת עמותת שקמה בשור בחסות בנק הפועלים ובשיתוף פארק עתידים תל אביב ,יכלול פודטראק מהדרום, לצד דוכני תוצרת ואמנות מגוונים. כל ההכנסות מועברות לעסקים.

 

16-17.1 בין השעות 10-19 בפארק עתידים תל אביב

 

"דרום אדום" מציין 19 שנים להיווסדו ולמרות המלחמה ואירועי ה 7 באוקטובר שקדמו לה, הוא יתקיים השנה, בסימן של פריחה מחדש ותקווה לימים טובים יותר. עמותת התיירות שקמה בשור יחד עם בנק הפועלים החליטו לקיים אירוע מקדים לאירועים  במתכונת "דרום אדום בכל מקום" מתחם פופ אפ נודד שיתן במה וכבוד לעסקי המפונים ויאפשר להם למכור את התוצרת שלהם.

 

מתחם הפופ אפ יוקם  בין התאריכים 16-17.1.24 בין השעות  10-19 בפארק עתידים תל אביב, שבבעלות עיריית תל אביב ואוניברסיטת תל אביב. הוא יוקם במרכז הפארק העסקי בצבע אדום, כצבע הכלניות שהפכו לסמל את \דרום אדום המסורתי .במתחם היחודי שינדוד בהמשך לנהלל, ימכרו פקעות של כלניות ופרחים, יצירות אומנות, תכשיטים, כלי קרמיקה, יינות, שמן זית, תבלינים ועוד. בסיום יחזור מתחם הפופ אפ לנמל תל אביב. כל התוצרת הינה של בעלי עסקים מפונים מהנגב הצפוני. היוזמה בחסות בנק הפועלים ובשיתוף פארק עתידים תל אביב . כל ההכנסות ממכירת התוצרת יועברו ישירות לבעלי העסקים.

 

פארק עתידים תל אביב פועל לסייע לקהילה העסקית בדרום ובצפון כבר מימיה הראשונים של המלחמה. כמו כן העמיד הפארק לרשות תושבי הצפון והדרום  את עתידים קונקט ATIDIM CONECT -מתחם חללי העבודה המשותפים וכן את המשרדים במעבדת החדשנות "סיטיזון" שבפארק לטובת סטארטאפיסטים, בעלי עסקים שזקוקים למרחב עבודה שקט ובטוח ואת מרחב הירידים המסחרי הקדיש לעסקי החזית.

 

אייל גרין מנכ"ל פארק עתידים תל אביב : "מתחילת המלחמה חרטנו על דגלנו סיוע לקהילת העסקים מקווי העימות מהצפון והדרום. עם הרוח הגבית של בעלי הפארק עיריית תל אביב יפו ואוניברסיטת תל אביב, אנו מעניקים להם אפשרות לבוא ולפעול מהמשרדים שלנו וגם למכור תוצרת בשדרות המסחריות של הפארק.  אנו חשים חובה לסייע וגאים לקחת חלק במסורת ארוכת שנים כ"דרום אדום" אני קורא לציבור הרחב לבוא ולרכוש מוצרים שונים של מפונים מהדרום ולהנות מהטעמים של האנשים המיוחדים. ירידי התמיכה הקודמים שקיימנו, נחלו הצלחה, אין לי ספק שגם הפעם יחד עם השותפים שלנו נצליח לתרום את תרומתינו לטובת תושבי הדרום ". 

 

דורון נחמני אשטן, מנהלת עמותת תיירות הבשור: "זו השנה ה 19 לדרום אדום והשנה יותר מתמיד חשוב היה לשמר את המסורת למרות מגבלות המצב ויחד עם בנק הפועלים יצרנו את פעילות דרום אדום בכל מקום, שתסייע למכור את מוצרי דרום אדום גם במקומות אחרים בארץ, ולסייע לעסקי התיירות של צפון הנגב, שהם הלב הפועם של דרום אדום. תודה רבה גם לפארק עתידים על ההירתמות המרשימה, ועל אירוח התחנה הראשונה של החנות הניידת."

 

נעמה הלוי פאר מנהלת האגף לבנקאות חברתית בנק הפועלים :"בהמשך לפעילות הבנק למען החברה והקהילה בשגרה ובחירום ולאחר שתמכנו באופן חסר תקדים באוכלוסיות רבות מאז ה 7 באוקטובר, אנו נרגשים השנה יותר מתמיד על מהלך "דרום אדום- פורחים מחדש" לקידום עסקי התיירות בצפון הנגב. בנק הפועלים תומך בפסטיבל דרום אדום זו השנה החמישית והשנה בחר להכפיל את התמיכה וכן  להקדים בחודש את הפסטיבל, בדמות רכישה ושתילת כלניות בכל הארץ וחנות מתגלגלת שבה ימכרו מוצרים מהעוטף. שתילת הכלניות מסמלת עבורנו הזדהות, סמל להמשכיות, לניצחון הרוח, לתקווה ופריחה מחודשת. כל ההכנסות יועברו לעמותת שקמה בשור שמנהלת ומפיקה את דרום אדום. אני מברכת את כל שותפינו למהלך בפארק עתידים תל אביב, עיריית תל אביב ואוניברסיטת תל אביב. 

קרדיט צילום- מתנות מחדש

מאת שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה