Translate

יום שבת, 6 בינואר 2024

מלחמת "חרבות ברזל": סגן נשיא ארצות הברית לשעבר, מייק פנס, ביקר במגן דוד אדום. מאת: שרית יוכפז



 מלחמת "חרבות ברזל": סגן נשיא ארצות הברית לשעבר, מייק פנס, ביקר במגן דוד אדום: "בשם העם האמריקאי, נהיה איתכם עד שאיום חמאס יובא לסיום"

מאת: שרית יוכפז

 




מייק פנס, סגן נשיא ארצות הברית לשעבר, ביקר היום, בצאת שבת, במוקד הלאומי של מגן דוד אדום בקרית אונו ופגש את מנכ"ל מד"א אלי בין ואת בכירי הארגון. פנס שמע על פעילות הארגון החל מרגעיה הראשונים של מלחמת "חרבות ברזל", וערך סיור מקיף במוקד החירום 101 של מגן דוד אדום בו פועלים צוותי מד"א שעונים לשיחות המגיעות למוקד מרחבי הארץ, באמצעות טכנולוגיות המוקד המתקדמות, מייק פנס: "אני רוצה להגיד לכל לובשי הלבן של מד"א, ייתכן שיהיו ימים קשים בהמשך, בהם אנשים יתקשרו למד"א. ואני יכול לראות לפי המבט על הפרצוף שלכם שתהיו שם עם אהבה וחמלה".

 

בנוסף, שמע פנס את סיפורם של החובשים והפראמדיקים תושבי העוטף ושדרות שהעניקו טיפול רפואי תחת אש וירי חי ברגעיה הראשונים של הלחימה, לצד סיפורי גבורה אודות כוחות מד"א שהקריבו את חייהם בעת שהגישו עזרה רפואית.

 

לקראת סיום ביקורו, אמבולנס שנתרם על ידי Samaritan's Purse, הוצג בפני פנס אמבולנס על שם פראמדיקית מד"א, עמית מן ז"ל, שנרצחה על ידי מחבלי חמאס ב-7.10 בעת שטיפלה בפצועים בקיבוץ בארי.

 

במהלך ביקורו במוקד, לקח סגן נשיא ארצות הברית לשעבר, מייק פנס, את מכשיר הקשר במוקד ופנה לכלל כוחות מד"א ברחבי הארץ: ״שלום לכל צוותי מגן דוד אדום ברחבי ישראל, כאן סגן נשיא ארצות הברית לשעבר מייק פנס. באתי לכאן כדי להגיד לכם תודה, ולהגיד שאנחנו איתכם. אני מדבר בביטחון גדול בשם העם האמריקאי, שאנשינו עומדים איתכם, ויעמדו איתכם בכל יום, עד שאיום חמאס או אחרים יובא לסיום."

 

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "אני מודה מאוד למייק פנס שהגיע לכאן היום כדי לראות במו עיניו את פעילות מגן דוד אדום במלחמה ולשמוע את סיפורי הגבורה של עובדי ומתנדבי מד"א, שחלקם נפלו במהלך עבודתם. מגן דוד אדום ימשיך לפעול ככל שיידרש כדי להגיע לכל אדם שזקוק לעזרה רפואית, בכל מקום שיידרש."

צילום דוברות מד"א
מאת שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה