Translate

יום שני, 8 בינואר 2024

שיתוף פעולה אסטרטגי בין סטודיו להקמת סטארט-אפים AION Labs לקרן Amiti ventures להאצת מעמדה של ישראל כמרכז מוביל לחדשנות טרנספורמטיבית בגילוי תרופות המבוססת על בינה מלאכותית מאת: שרית יוכפז



שיתוף פעולה אסטרטגי בין סטודיו להקמת סטארט-אפים 
AION Labs לקרן Amiti ventures  להאצת מעמדה של ישראל כמרכז מוביל לחדשנות טרנספורמטיבית בגילוי תרופות המבוססת על בינה מלאכותית 




 קרן הון סיכון Amiti מצטרפת לברית הישראלית של אסטרהזניקהמרקפייזרטבעקרן הביוטק הישראליתביומד X ואמזון AWS

 

AION Labs, סטודיו להקמת סטארט-אפים (Venture Studio) ההון סיכון הראשון הראשון מסוגו בעולם המוביל את אימוץ טכנולוגיות AI ומדע חישובי לפתרון אתגרים בעולמות הביולוגיה והפארמה, הודיע היום על שותפות אסטרטגית חדשה עם Amiti Ventures, אחת מקרנות ההון סיכון המובילות בישראל בשלבים מוקדמים. השותפות מחזקת עוד יותר את הברית של מנהיגים גלובליים בהשקעות בפארמה, ביוטק וטכנולוגיה, ומרחיבה את ההיצע שלה כסטודיו סיכון ושותף לסטארט-אפים חדשים.

"עם רקורד מוכח של זיהוי הצוותים הטובים ביותר למשימה והשקעה מוקדמת בסטארט-אפים החדשניים ביותר בתחום הדיפ-טק שמעצבים את העתיד, Amiti Ventures תביא יכולות משלימות חשובות וידע מומחים למשקיעים לשותפות AION Labs", אמר מתי גיל, מנכ"ל AION Labs. "אנו מודים לקרן Amiti על הבעת האמון במודל החדשנות שלנו למיזמי בינה מלאכותית וביוטכנולוגיה חישובית פורצי דרך. אנו מעריכים גם את ההכרה של Amiti בכך שהאקוסיסטם של ישראל ערוך להוביל את העולם בחיבור בינה מלאכותית וביוטכנולוגיה כדי לפתור את אתגרי גילוי התרופות הגדולים ביותר שלנו".

על ידי איחוד כוחות עם Amiti, AION Labs משפרת את המומחיות והיכולות שלה בתחומי הטכנולוגיה העמוקה והחישובית, תחומים קריטיים להצלחת חדשנות ביוטקית. הניסיון הרב והרקורד של הקרן בתחומים אלה יביאו ידע ותובנות יקרי ערך למשקיעים למעבדות AION, ויאפשרו לה לפתח ולתמוך בצורה יעילה יותר בסטארט-אפים בשלבים מוקדמים המתמקדים בבינה מלאכותית ובביולוגיה חישובית. ההשקעה הראשונה של קרןן סטודיו ההון סיכון תכלול השקעה בסבב גיוס הסיד של DenovAI BiotechDenovAI, שהושקה ב-2022, מפתחת פתרון ביופיזיקה מבוסס בינה מלאכותית לתכנון  נוגדנים וחלבונים דה נובו.

 AION Labs בונה ומשקיעה בצוותי סטארט-אפ בשלבים מוקדמים המתמקדים בבינה מלאכותית ובביולוגיה חישובית בגילוי ופיתוח תרופות, ומציעה להם משאבים וחונכות מהשורה הראשונה תוך עבודה צמודה איתם לפיתוח טכנולוגיות חדשות העונות על האתגרים המשמעותיים ביותר בתעשיית התרופות. השותפות עם Amiti Ventures תסייע ל-AION Labs לקדם את שירותי הבריאות לקראת רפואה מדויקת הממוקדת במטופל וליצור תרומה משמעותית לבריאות ולרווחה של המין האנושי על ידי סיוע בהבאת טיפולים חדשים לשוק מהר יותר וביעילות רבה יותר.

"אנו מאמינים כי AION Labs ממוצבת באופן ייחודי לזהות את האתגרים הגדולים ביותר להאצת גילוי ופיתוח תרופות  וכן להערכת הצוותים והגישות הביו-חישוביות הטובות ביותר", אמר בן רבינוביץ, מייסד ושותף מנהל של Amiti Ventures. "מודל הסטודיו להקמת סטארטאפים של AION Labs מגשר על הפער בין מחקר אקדמי יוצא דופן, התקדמויות פורצות דרך בתחום הבינה המלאכותית הגנרטיבית והאתגרים וההזדמנויות הגדולים ביותר בפיתוח תרופות חדשות, ואנו מצפים לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם השותפים החדשים שלנו כדי להפוך זאת למציאות.

"נדהמנו גם מרוח ה-can-do של צוות AION Labs", הוסיף רבינוביץ'. "הנכונות הזו ליצור, למשוך את עצמם למעלה ולפרוץ קדימה עם חדשנות מדהימה היא שהופכת את AION ואת כל אקוסיסטם הסטארט-אפים של ישראל לכל כך מיוחד".

 

 

 

 AION Labs היא ברית ראשונה מסוגה של אסטרזנקה, מרק, פייזר, טבעקרן הביוטק הישראלית Amiti ventures, אמאזון AWS ו- BioMed X בתמיכת רשות החדשנות אשר חברו יחד עם משימה אחת ברורה: ליצור ולאמץ טכנולוגיות AI חדשות ופורצות דרך שישנו את תהליך הגילוי והפיתוח של תרופות על מנת לתרום לבריאותם ולרווחתם של כל האנשים ברחבי העולם.

 AION Labs הוא סטודיו להקמת סטארטאפים (Venture Studio) ייחודי שבו מתכנסים צוותים מבריקים ומדענים-מייסדים מרחבי העולם כדי לפתור את אתגרי המו"פ הגדולים ביותר המונחים על ידי שנים של ידע, נתונים וניסיון מצטברים בתחום הפארמה. הסטודיו ממנף את הידע העשיר של שותפיה ואת הלך הרוח הרב-תחומי החדש עם כושר המצאה, זריזות ועוצמה חדשנית של אקוסיסטם הסטארט-אפים בישראל, כדי לפתח חברות חזקות עם אסטרטגיות ברורות לטווח ארוך, שיסללו את הדרך לעתיד הבריאות. AION Labs מטפחת חדשנות מבפנים; תהליך יצירת המיזמים הייחודי שלה מגשר על הפער בין מחקר אקדמי יוצא דופן בתחום הבינה המלאכותית לבין צרכי המו"פ הגדולים ביותר בגילוי ופיתוח תרופות חדשות לטובת המטופלים.

 לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר aionlabs.com.

עקבו אחר AION Labs בלינקדאין וב-X.

 

אודות Amiti Ventures

אמיתי היא קרן הון סיכון ישראלית מובילה המתמקדת בהשקעות בשלבי הסיד בתחומי הדיפ-טק, המחשוב הקוואנטי ,והביולוגיה החישובית והסינתטית - תחומים שבהם יש לישראל כמה מהמייסדים, המומחיות והכישורים המבטיחים ביותר בעולם. אקרן Amiti מתמחה בזיהוי ואיתור צוותים בעלי פוטנציאל להקמת סטארטאפים שיפתחו טכנולוגיות פורצות דרך וישלטו בשווקים מרכזיים.

כיום, Amiti מבצעת השקעות מתוך הקרן הרביעית שלה.

 לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר www.amiti.vc.


 קרדיט לתמונה של מתי גיל: אלעד מלכה

קרדיט לתמונה של בן רבינוביץ: A

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה