Translate

יום שלישי, 28 במרץ 2023

ZER4U חוגגת פסח אביבי ופרחוני במיוחד מאת: שרית יוכפז

 




ZER4U חוגגת פסח אביבי ופרחוני במיוחד

חג האביב מסמל פריחה וליבלוב ולכן הוא העיתוי האולטימטיבי לחגיגה של פרחים אמיתית. אין כמו לקשט את שולחן החג בסידורי פרחים אביביים, או להביא למארחים בחג סידורי פרחים כאלה בליווי בקבוק יין או שוקולדים - המתנה המושלמת לחג

מבצע ZER4U לפסח: בקנייה מעל 159 ₪ ממגוון הזרים והסידורים, בקבוק יין קברנה סוביניון ב- 9 ₪ (במקום 49 ₪)

לרגל החג הכי חגיגי בשנה הרכיבו בzer4u  קולקציית מתנות ייחודית בהשראת האלגנטיות של החג, המשלבת נגיעות מסורתיות מן המקורות שבטבע.

קולקציית הפרחים והמתנות החדשה של ZER4U לפסח 2022 מאופיינת במראה חגיגי ויוקרתי, בהם שזורים מגוון סוגי פרחים לבנים, וורדים, חרציות, ליליות ועוד. המראה הבולט הוא של סידורים עשירים ובעלי נפח, עם אופציות רבות לבחירה: סידורים שמתאימים לשולחן החג, סידורים נמוכים שיקשטו את השולחן ויאפשרו לאורחים סביב השולחן לראות ולשוחח אחד עם השני, שילובים רבים של אגרטלים, קופסאות מעוצבות ועוד. המראה הכללי משדר אלגנטיות על טהרת גווני הלבן או הוורוד והכתום או בשילובים של לבן וסגול הכל בשזירה יוקרתית, חגיגי ואלגנטי. בנוסף מארזי מתנות לחג הכוללים: יינות, שוקולד, שמן זית וחרוסת איכותי של פטורה.

מחירי מארזים החל מ 149 ₪, זרים מעוצבים בליווי בקבוק יין החל מ 208 ₪.

     

מומחי הפרחים של ZER4U הכינו גם טיפים לעיצוב פרחים בבית לקראת החג:

¨ חשוב להתחשב בגודל הבית באזורים והחללים שבהם אנו רוצים לשלב פרחים כמו באירוע ובכלי (האגרטל) שיש לנו בבית. אווירה של פרחים לבנים תמיד נותנת תחושה טובה ומיוחדת, קלאסית, נקייה ויוקרתית מאוד.

¨ את שולחן החג מומלץ לעצב בצורה כזאת שיהיה מספיק מקום על השולחן למנות המוגשות עדיף במרכז השולחן ובגובה נמוך, כך שלא יפריע לאורחים לראות אחד את השני.

¨ חשוב להשתמש בסוג אחד או שניים של פרחים ולהבליטם על ידי שילוב באגרטלי זכוכית קטנים. לצופף ורדים לבנים גדולים וריחניים בכמה מוקדים בגובה נמוך נותן מראה יפה והרמוני. באזורים אחרים של הבית מומלץ להעמיד אגרטל גדול עם וורדים גבוהים ומרשימים מאותו סוג. את הפרחים שנשארו אפשר לשלב בחדר האמבטיה ובפינות נוספות בבית. בדרך זו מעניקים אווירה אחידה לכל הבית ומראה חגיגי, קלאסי ומרשים.

¨ ניתן גם להעניק לבית אווירה צבעונית ואביבית על ידי שילובים של מבחר פרחים בשלל צבעים- סידור מרשים נמוך ורחב ממבחר פרחים במרכז השולחן יכול להתאים. וכן, שילוב של אותו סידור פרחים בחללים שונים של הבית.

¨ השפעת צבע הפרחים על האווירה בביתהצבע הכחול מעניק אווירה נעימה ורגועה, הצבע  הצהוב מעניק הרגשה חמה, נוחה, מלטפת ומפנקת עם תחושה של ביתיות, אדום או בורדו עם נגיעות של זהב יעניק אווירת חג יותר חושנית וסקסית,  חום וירוק- מעניקים הרגשה טבעית. 

 

להזמנות: 5444* מכל טלפון או 1-700-500-800

ובאתר אינטרנט: www.zer4u.co.il


צילום באדיבות יח"צ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה