Translate

יום שלישי, 14 במרץ 2023

לראשונה בצפון- מכרז ל 144 יחידות דיור כשמחציתם לשכירות ארוכת טווח! מאת: שרית יוכפז

 



לראשונה בצפון- מכרז ל 144 יחידות דיור כשמחציתם לשכירות ארוכת טווח!

חברת "דירה להשכיר", משרד הבינוי והשיכון ורמ"י פרסמו השבוע מכרז ליזמים לבניית 144 יחידות דיור בשכונת נווה חן, מתוכן 72 למכירה ו-72 להשכרה ארוכת טווח של עד 15 שנה. רבע מהדירות המיועדות להשכרה תושכרנה בשכר דירה מופחת

פרויקט דיור בר השגה בחצור הגלילית יצא רשמית לדרך. חברת "דירה להשכיר", משרד הבינוי והשיכון ורמ"י פרסמו השבוע באופן רשמי מכרז ליזמים לבניית 144 יחידות דיור, מתוכן 72 למכירה ו-72 להשכרה ארוכת טווח. השכירות תעמוד לתקופה של 15 שנה, כש-25% מהדירות המיועדות להשכרה ארוכת טווח תושכרנה בשכר דירה מופחת והיתר במחיר השוק.

הפרויקט כולל שטחי מסחר בהיקף של כ-500 מ"ר,  שיעצימו את המסחר והכלכלה בישוב ויאפשרו מענה לביקוש הרב גם בתחום זה. ראש מועצת חצור, שמעון סויסה, הסביר כי היצע הדירות בפרויקטים אלה יספק פתרון זמין, איכותי ושווה לכל כיס עבור תושבי חצור, בעיקר עבור זוגות ומשפחות צעירות שאינם מעוניינים בשלב זה של חייהם לרכוש דירה, אבל רוצים להתגורר ביישוב ולגדל בה את משפחתם.

הבחירה של פרויקט "דירה להשכיר" בחצור הגלילית נובעת מהגדרת המחוז: "ישוב בפיתוח מואץ עם ביקוש לבניה רוויה ואוכלוסייה צעירה, ישוב, מרכזי עם גישה ישירה לכביש 90 ולתחנת הרכבת העתידית, שעבר שינוי תדמיתי ושאינו מוותר על ערכי טבע ופוטנציאל לפיתוח טיילות ותיירות".  מודל "דירה להשכיר" מאפשר רכישה אטרקטיבית. בבסיסו: חוזה הוגן בפיקוח המדינה, אפשרות תשלום ללא משכנתא והלוואות, סטנדרט בנייה גבוה, בחירת יזמים וקבלנים נבחרים וחוויית מגורים קהילתית. גם לאלה שירצו לשכור יהנו מהסכם ארוך טווח של עד 15 שנים, נקודות יציאה לשוכר בכל שנה, שכר ידוע מראש ושירות תיקונים ותחזוקה.

ענבל דוד, מנכ"לית "דירה להשכיר", אמרה: "דירה להשכיר, יחד עם רמ״י, סיימו את שנת 2021 ו-2022 עם היקפי שיווקים חסרי תקדים של דיור להשכרה ארוכת טווח, ואנחנו שמחים לפתוח את שנת 2023 עם אלפי יח"ד שבתהליך שיווק. הדיור להשכרה ארוכת טווח הוא פתרון דיור הכרחי וחיוני גם בישראל, ובהינתן פתרון אטרקטיבי זה ומסה משמעותית של שיווקים, הוא מהווה וימשיך להוות אלטרנטיבה ראויה לציבור שוכרי הדירות בישראל במרכז ובערים באזורי הפריפריה. נמשיך לפעול גם ב-2023 להגדלת היצע הדירות להשכרה ארוכת טווח, על מנת לספק למשקי הבית הגרים בשכירות והכורעים תחת נטל עלויות המחייה, פתרון דיור ארוך טווח יציב וודאי בתנאים ובמחירים".

ראש מועצת חצור הגלילית שמעון סויסה ברך ואמר: "אנחנו גאים להיות החלוצים של פרויקט זה בגליל, תנופת הבניה בחצור הגלילית מתבצעת ממספר כיוונים במטרה ליצור מעטפת מלאה: בנייה חדשה למכירה, בנייה חדשה לשכירות ארוכה וקידום התחדשות עירונית בשכונות הוותיקות".

דירה להשכיר הינה החברה הממשלתית לדיור ולהשכרה בע"מ, שהוקמה על פי החלטת ממשלת ישראל לשם קידום נושא הדיור ובכלל זה הקמת דירות להשכרה. כל זאת במסגרת הפרויקט הלאומי לדיור.

מאת: שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה