Translate

יום שני, 6 במרץ 2023

בית האופנה "הגרה" מציין השנה את יום האישה הבינלאומי, החל ב- 8.3, בשיתוף עם עמותת "אישה לאישה," עמותה הנותנת בית וחסות לנשים וילדים מאת שרית יוכפז



בית האופנה הגרה בשיתוף עמותת 'אישה לאישה'

הפועלת למען נשים נפגעות אלימות וילדיהן

מציע לקראת יום האישה הבינלאומי חולצת טי משולבת באיור ייחודי

שהוא פרשנות ויזואלית לחלומות של ילדים שמצאו מקלט במעון לנשים מוכות

יחד עם אימהותיהם

 

הרווחים ממכירת החולצה יתרמו לעמותת 'אישה לאישה'

כעזרה וסיוע לפעילות הקודש של העמותה למען הנשים במקלט וילדיהן

 

בית האופנה "הגרה" מציין השנה את יום האישה הבינלאומי, החל ב- 8.3, בשיתוף עם עמותת "אישה לאישה," עמותה הנותנת בית וחסות לנשים וילדים שנאלצים לברוח מביתם לאחר שנחשפו לאלימות קשה מצד הבעל או האב.

 

בית האופנה "הגרה" רואה חשיבות רבה בסיוע, קשב ושותפות למאמץ החברתי למגר את תופעת האלימות בחברה בכלל וכנגד נשים וילדים בפרט. "חשוב לנו לתת דעת ובמה, דווקא ביום האישה הבינלאומי ולהתמקד באותן נשים הבוחרות באומץ להתמודד עם אתגרים לא קלים בחיי היום יום, אתגרים המחייבים יכולת הישרדות."

אומרת יעל כרמי מהגרה.

 

כחלק מההירתמות למאמץ של עמותת אישה לאישה, עוצבה חולצת טי משולבת באיור ייחודי, שנלקח מתוך תערוכה שהוצגה לפני שנה בבית ציוני אמריקה. התערוכה הציגה פרשנות ויזואלית של מאיירות, לחלומות של ילדים שמצאו מקלט במעון יחד עם אימהותיהם, איורים המספרים את החלומות שלהם לחיים עתידיים כבוגרים.

 

"חשוב שביום האישה הבינלאומי נעצור כולנו וניתן את הדעת לאותן נשים אמיצות שנאלצות לנהל יום יום מאבק מול העולם, מול חברה שלה אחריות, לעיתים עקיפה ולעיתים ישירה לאלימות שחוו הנשים וילדיהן מבית ולפיכך גם מצווה ליטול חלק במשימת ההגנה, השיקום והטיפול." מוסיפה כרמי.

 

מקובל ונהוג ביום האישה להאדיר ולפרסם נשים שהצליחו לשבור את תקרת הזכוכית בתחומים רבים, הן בתחום הטכנולוגיה והן בתחום הרוח והחברה, אך חשוב לא פחות שנזכור וניתן את הדעת לאותן נשים בחברה, שהיו יכולות להיות שותפות לאותן חברות שתורמות מכישוריהן הרבים לעולם, אבל נאלצות להפנות את כוחותיהן קודם כל להתגוננות ולהילחם את מלחמת הקיום היומיומי.

 

האיור על החולצה הוא יצירה של האומנית דקלה קאלו חנקין.

החולצה תימכר בסניפי בית האופנה הגרה, לו פריסה ארצית מהצפון ועד לדרום וגם באתר האינטרנט של החברה. בית האופנה הגרה פועל כבר 20 שנה מתוך קשב ומענה לאופנת נשים ישראלית.

הרווחים ממכירת החולצות יתרמו לעמותת "אישה לאישה" כעזרה וסיוע בפעילות הקודש שעושה העמותה למען הנשים והילדים במקלט.

 

מחיר החולצה: 79 ₪

המבצע עד סוף חודש מרץ 2023

לרכישה באתר ולאיתור סניף קרוב אליכם: https://www.hagara.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה