Translate

יום רביעי, 15 במרץ 2023

ערב חג הפסח, ממש מעבר לפינה.... אז מה נקנה השנה? מאת: שרית יוכפז

           


    מדריך המתנות של גולף & קו

ערב חג הפסח, ממש מעבר לפינה.... אז מה נקנה השנה?

המומחים של גולף & קו הכינו  מדריך השראה להתאמת המתנה.




 

פודיז

אלו שהראש שלהם לא מפסיק לחשוב על מתכונים, מתי אוכלים ומה מבשלים, אלו שלא יפספסו שום תכנית ריאליטי הקשורה בבישול וחייבים שהמטבח יהיה מאובזר למשעי! קבלו את הפריטים שאין מטבח שלם ומושלם בלעדיהם.

 

חולי סדר וניקיון

מכירים את אלו שלא יכולים לראות ספל בכיור? מיטה לא מוצעת או את צעצועי הילדים מפוזרים בסלון? כן כן, אלו חולי הניקיון והסדר ואין בכך כל בושה, הלוואי והיינו כולנו קצת כמוהם. אז קבלו את הפריטים החיוניים שיעניקו להם את השקט הנפשי הכה מתבקש.

 

בוהו שיק וויב

קשה להסביר את מידת ההשקעה של טיפוסי הבוהו שיק בשוטטות בפינטרסט ויצירת לוחות השראה כה מדויקים ומלאי סטייל והכל למען עיצוב בית שכל כולו מדבר טרנדיות. הדבר האחרון שנרצה שיקרה,  זה שתביאו להם מתנה שתפר את האיזון הכה מדויק, אז אספנו לכם פריטים העשויים חומרים טבעיים, עם נגיעות אתניות, טקסטורות עשירות וצבעוניות חמה ונעימה.

 

האריסטוקרטים

האריסטוקרטים מכורים לזהב ובצדק! הוא נתפס יוקרתי, יש לו דימוי מלכותי ואנחנו הרי המלכים והמלכות בממלכה הפרטית שלנו. פריטים מוזהבים נשזרים בחללי הבית ממש כמו תכשיטים, הם משתלבים עם כל סגנון עיצובי ומעניקים לבית מראה עשיר ומתוחכם.

 

הנועזים

הטיפוסים הנועזים לא חוששים מצבע, להפך! בכל מה שקשור בעיצוב חללי הבית, הם אלופים בשילובי צבעים עזים בפרופורציות הנכונות, כך שישתלבו בהרמוניה. שמחת חיים זה שם המשחק, כל פריט שתרכשו עבורם, ימצא לו פינה חמה, בכל אחד מחללי הבית.

 

צילום אוירה ערן סלם. צילום פק שוט עמית שמש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה