Translate

יום רביעי, 15 בפברואר 2023

במסיבת העיתונאים בפתיחת יריד IMTM השתתפו גם מנכ"ל משרד התיירות של סלובקיה, וקלב מיקה, מושל מחוז טרנבה, ג'וזף ויסקופיץ, ובכירים נוספים. מאת: שרית יוכפז

 





לראשונה ייפתחו טיסות ישירות בין תל אביב לפיישטני שבמחוז טרנבה בסלובקיה. הטיסות יחלו באמצע אפריל 2023 ויימשכו עד אוקטובר 2023. 

                               


מאת: שרית יוכפז

הטיסות יתבצעו אחת לשבוע בימי רביעי. את הטיסות תפעיל חברת Overseas מקבוצת ג'נסיס עם חברת ארקיע. כך הצהיר שר התחבורה והתיירות של סלובקיה, אנדרג, דולזל, במסיבת עיתונאים מיוחדת בביתן סלובקיה ביריד התיירות הבינלאומי IMTM בתל אביב.

 

הבחירה בנמל התעופה פיישטני נובעת מהעובדה שהוא יאפשר מעתה גישה נוחה וקלה למטיילים מישראל ליהנות מעיר המרחצאות פישטני, שידועה בעולם בזכות אתרי הספא המשובחים שלה ,בוץ הגופרית הייחודי שבה ומי מעיינות המרפא הנובעים ממקורות גיאותרמיים.

כמו כן, מחוז טרנבה עשיר באתרי ספא מפנקים ומי מעיינות תרמיים; יקבים איכותיים; מגרשי גולף; תרבות והיסטוריה; קולינריה משובחת ויינות מהמעלה הראשונה בעולם; דבש איכותי; מתקני ספורט ומסלולי מרוצים מהגדולים בעולם; טירות קסומות; שופינג; תיירות בת קיימא; גלריות ומוזיאונים מיוחדים. שיקול נוסף הוא הקרבה לבירה ברטיסלבה.

 

במסיבת העיתונאים בפתיחת יריד IMTM השתתפו גם מנכ"ל משרד התיירות של סלובקיה, וקלב מיקה, מושל מחוז טרנבה, ג'וזף ויסקופיץ, ובכירים נוספים.

לאחר מסיבת העיתונאים נחתם מזכר הבנות (MOU) להידוק קשרי התיירות בין המדינות בין משרד התיירות הישראלי בראשות השר כץ לבין מקבילו הסלובקי, השר דולזל.

הביתן של סלובקיה משתרע על שטח של 126 מ"ר (ביתן 2, מספר 99). את הביתן מאיישים נציגים מכל מחוזות סלובקיה, במטרה להציג למבקרים מישראל את האטרקציות התיירותיות הרבות שסלובקיה יכולה להציע לתייר הישראלי ולהגביר את שיתוף הפעולה התיירותי עם השוק הישראלי.

מחר ה-15 לפברואר החל מהשעה 14:45, ייערך מפגש B2B עם סיטונאי תיירות וסוכני נסיעות משתי המדינות.

 

בשנת 2019 ביקרו ביקרו בסלובקיה כ-34 אלף תיירים מישראל ובחודשים ינואר עד נובמבר 2022 נרשמו כניסות של 16,602 תיירים מישראל. המטרה בשנת 2023 היא להגדיל בצורה משמעותית את תנועת התיירות מישראל לסלובקיה.

 

מימין לשמאל: שר התחבורה והתיירות של סלובקיה, אנדרג דולזל; סגנית שר התחבורה קטרינה ברונקובה; מושל מחוז טרנבה, ג'וזף ויסקופיץ; מנכ"ל משרד התיירות של סלובקיה, וקלב מיקה ושגריר סלובקיה בישראל, איגור מאוקס

בתמונה הנוספת: שר התיירות, חיים כץ, עם מקבילו הסלובקי, השר אנדרג דולזל.

צילומים: חגית שלו (ללא תמורה).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה