Translate

יום שישי, 24 בפברואר 2023

מרפאת דר' ליבי כרמי - טיפולי שיניים, מיצוק והרמה של העור, הסרת פיגמנטציה מאת: שרית יוכפז


                                                           מימין: ד"ר  ליבי כרמי . שרית יוכפז עיתונאית ואולגה



  ראיון   עם  ד"ר ליבי כרמי  במסיבת עיתונאים ובלוגריות 

ביוגרפיה  

ד"ר ליבי כרמי היא בוגרת הפקולטה לרפואת שיניים באוניברסיטת תל-אביב בהצטיינות. במהלך לימודיה קבלה מלגת הצטיינות, ובסיומם קיבלה את פרס הקולג' הבינלאומי לרפואת שיניים.
ד"ר כרמי היא בוגרת
GP (ג'נרל פרקטיס), לימודים מתקדמים בשיקום הפה לרופאי שיניים. היא למדה כשנה במכללה לרפואה אסתטית את תחום אסתטיקת הפנים וכן עשתה הכשרות רבות כולל תעודת MASTER LEADER   בשיטת הקודים Medical Codes של הפלסטיקאי הברזילאי המפורסם, ד"ר מאוריציו דה מאיו.

ד"ר כרמי מקפידה להשתלם, להתעדכן ולהעשיר את ידיעותיה בארץ ובחו"ל, במגוון תחומים ברפואת שיניים, באסתטיקת הפנים וכן השילוב של שני התחומים. ד"ר כרמי מוסמכת מטעם משרד הבריאות לביצוע טיפולי שיניים בהרדמה כללית, סדציה וגז צחוק.

 

מהם שלבי הטיפול במרפאה של ד"ר ליבי כרמי?

מתחילים בשיחת ייעוץ, בה המטופלת או המטופל הסבר על הטיפולים האפשריים וסוגי חומרי המילוי השונים. ד"ר כרמי בודקת יחד עם המטופלים מהם הרצונות והמטרות שלהם ותעריך מהי הדרך הטובה ביותר להגיע אליהם. חשוב מאוד שהמטופל או המטופלת יבין כל שלב ושלב בתהליך, כך מתאפשרת קבלת החלטות נכונה לגבי הטיפול הטוב ביותר. תוכנית הטיפול מותאמת אישית לכל מטופל תוך תהליך אבחון ייסודי, הקשבה לתשוקות, הערכת המצב והטיפול המתאים לו ספציפית. זהו שילוב של הניסיון והידע המקצועי רב השנים של ד"ר כרמי ושל בקשות המטופלים.

לאחר הייעוץ, כשנהיה בטוחים שהכול מובן ומקובל על המטופל, הטיפול יבוצע. התהליך לוקח לרוב כחצי שעה ומבוצע על ידי רופאה מיומנת ובסביבה מרגיעה, שנותנת ביטחון בתוצאה. בגלל שחומר המילוי מוזרק, מטופלים רבים מעדיפים משחה מרדימה באזור הטיפול כדי להבטיח נוחות וחוסר כאב. הטיפול עצמו פשוט מאוד ומבוצע במספר זריקות קצר ומדויק. במהלך הטיפול כל פרט נלקח לתשומת הלב כולל המיקום והכמות בכל אזור, כאשר המטרה היא תמיד לשמר את המראה הטבעי ולהדגיש את תווי הפנים הקיימים. בזכות שנים של ניסיון, יש לד"ר ליבי כרמי את הידע הדרוש לשימוש מדויק בחומרי מילוי בצורה שתשיב את המראה הצעיר ללא שינוי דרסטי במראה  ושיפור המראה תוך שמירה על החזות המקורית של המטופל או המטופלת.


גילוי נאות- הייתי במסיבת עיתונאים  התנסיתי  בטיפול
   במכשיר ultraformer  
הטכנולוגיה המהפכנית להרמה . מיצוק והידוק העור ללא ניתוח.מטרתו חידוש הקולגן בעור.
מטרתו  להשיב את מראה הנעורים.לא כואב. מטרתו  גירוי התאים בעור והתחדשות ובניית הקולגן. מתאים לבעלות קמטוטים וצניחה  של הפנים. הטיפול לא פולשני .תוכנית הטיפול בהתאמה אישית  בין 1-3
צילום: אור גפן

יח"צ ותקשורת: גולן נהרדעא

מרפאת ד"ר ליבי כרמי

אסתטיקת הפה והפנים


מרכז מיניקן, רודנסקי 5, תל-אביב

 מומלץ. 

אוירה  טובה בקלינקה יפה  ברמת אביב החדשה. צוות  נחמד טפלה בי  אולגה המקסימה.

פייסבוק: ד"ר ליבי כרמי

אינסטגרם: dr.libbycarmi

אתר: 

https://www.drcarmi.co.il





 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה