Translate

יום ראשון, 26 בפברואר 2023

הבניינים האייקונים ברמת גן יתחפשו ויוארו במשך חמישה ימים, בין התאריכים: 5-9 במרץ ויהפכו לחוויית בילוי חינמית לכל המשפחה מאת: שרית יוכפז

 


כחלק מחגיגות 100 שנים לעיר רמת גן ולכבוד חג פורים, בניינים אייקונים בעיר רמת גן "יתחפשו" וילבשו מיצגים מרהיבים מאת: שרית יוכפז

 

כחלק מהאירועים, מבנה מוזיאון רמת גן לאומנות ישראלית הנמצא על רחוב אבא הלל יואר במיצג אמנות וידאו המבוססת בינה מלאכותית, על גבי בניין המשטרה המיתולוגי ברחוב ז'בוטינסקי בעיר יוקרן מיצג וידאו ארט קומיקס ייחודי אשר יספר את סיפור הפריצה של מחתרת האצ"ל וכיכר רמב"ם המפורסמת תהפוך למייצג אינטראקטיבי עליו יוקרנו ציורים אשר יצייר הקהל במקום

 

הבניינים האייקונים ברמת גן יתחפשו ויוארו במשך חמישה ימים, בין התאריכים: 5-9 במרץ ויהפכו לחוויית בילוי חינמית לכל המשפחה

 

ראש עיריית רמת גן, מר' כרמל שאמה הכהן: "פורים שמח ברמת גן! אנחנו ממשיכים עם קונספט בניינים מספרים, שהחל בחנוכה עם בניין עלית המפורסם ומבנים נוספים בעיר, ולרגל חג הפורים החלטנו ברמת גן לעטות תחפושות על חלק מהמבנים האייקונים בעיר- בניין המשטרה, בניין המוזיאון וכיכר רמב"ם המחודשת. אני מזמין את תושבי העיר והאזור, להגיע לאירועים השונים, בכיכר רמב"ם, בשכונות – להתחפש, לבלות וליהנות בחיק המשפחה."

 

כחלק מחגיגות 100 שנים לעיר רמת גן ולכבוד חג פורים, שלושה בניינים אייקונים ברחבי העיר, ילבשו חג למשך חמישה ימים (5-9 במרץ, בין השעות 18:00-22:00) ויתחפשו לבניינים צבעוניים וחגיגיים במיוחד בחוויה חינמית לכל המשפחה.

 

במסגרת הפרויקט יצבעו קירות מוזיאון רמת גן לאומנות ישראלית במייצג וידאו בינה מלאכותית, המייצג מבוסס כולו בינה מלאכותית ישלב אנימציה, תלת מימד ועבודת וידאו ארט מרהיבה וצבעונית. המייצג ייקח אותנו למסע ויזואלי חוויתי בין סוגי האמנות, החל מאומנות קלאסית ועד לאמנות עכשווית וישלב סגנונות אומנות מכל העולם.

 

הבניין השני שייקח חלק בפרויקט הוא בניין המשטרה המיתולוגי על רחוב ז'בוטינסקי, המשמש גם בימים אלו תחנה פעילה. המיצג יספר את סיפור הפריצה של מחתרת האצ"ל לבניין המשטרה. בתקופת המנדט הבריטי, הבריטים בנו בניין ששימש כתחנה של משטרת המנדט. בחודש אפריל 1946, כוח אצ"ל פרץ לתחנה עם משאית לשדוד את מחסן הנשק של התחנה. בפעילות נהרגו 3 מאנשי האצ"ל, אך המשאית העמוסה בכלי נשק לא נתפסה והלוחמים הצליחו להסתיר את הנשק. סיפור הגבורה יסופר באמצעות תמונות שאוירו ועוצבו על ידי אמנים תוך שימוש באנימציה השאובה מעולם ספרי גיבורי העל המאוירים.

 

הפרויקט השלישי ייפרס באזור כיכר רמב"ם המפורסמת, סביבת הכיכר תהפוך למייצג אינטראקטיבי שיעוצב על ידי הקהל הרחב – על ידי אנימציה המדמה את הסביבה האורבנית של העיר רמת גן, הקהל הרחב יוכל לצייר, לצבוע ולאחר מכן לסרוק את הציור ולראות איך האיור שלהם מתעורר לחיים ומוקרן על גבי המבנים.

 

האירוע מתקיים במסגרת חגיגות 100 שנים לעיר רמת גן ומצטרף אל מבנים אייקונים נוספים שקושטו לכבוד חג החנוכה כמו בניין "עלית" המיתולוגי שהולבש בממתקי ענק צבעוניים לזכר בניין הממתקים הראשון בישראל, החנוכה האינטראקטיבית בבניין העירייה והתעלומה הבלשית בבית קרניצי.

 

שעות הפעילות המלאות של האירועים:

·        מייצג מוזיאון רמת גן יפעל בתאריכים: 05.03.23-09.03.23 בין השעות 18:00-23:00

·        מייצג בניין המשטרה יפעל בתאריכים: 05.03.23-09.03.23 בין השעות 18:00-23:00

·        מייצג כיכר רמב"ם יפעל בתאריכים: 06.03.23-09.03.23 בין השעות 12:00-17:00 (בתאריך ה07.03.23 המייצג יחל לפעול בשעה 10:00 לצד קרנבל פורים שיתקיים במקום) 

 

לרגל אירועי המאה, עיריית רמת גן הקימה אתר אינטרנטי בו יהיה ניתן לקבל את המידע אודות כלל אירועי חגיגות ה-100 המתקיימים ברחבי העיר.

לינק לאתר חגיגות 100 לרמת גן: https://www.rg100.co.il/#1

כמו כן, מצורף קישור מתעדכן לכלל אירועי פורים ברמת גן : https://did.li/Py4fT

 

 

 צלמים:

 גיא רומם/ עמית פישר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה