Translate

יום שלישי, 24 במאי 2022

חברת גרינרי מבית CDI השיקה לאחרונה את המוצר VIRUS FIT של חברת SK MAGIC הקוריאנית – מטהר אוויר לחללים סגורים. מאת: שרית יוכפז

                            


דור הבא בהייטק – עובדים נושמים אוויר נקי

 לאחר תקופה ממושכת בה עובדים רבים בחברות ההייטק עבדו מהבית, העובדים מתחילים לחזור למשרדים שלהם.

עובדי הייטק עובדים שעות רבות ביום, כך שהשהייה במשרד, בחלל סגור, ממושכת. אך כאשר האוויר בחלל הסגור אינו נקי יש לכך השלכות על הבריאות שלנו. במצב זה עלולות להיפגע גם

תחושת הנוחות והביטחון של העובדים ולפגיעות אלה יש השלכות על המוטיבציה ועל הפריון בעבודה.

 האוויר בחללים סגורים, עשוי להכיל יותר מ-900 סוגים שונים של כימיקלים, גזים, חלקיקים, וירוסים ועוד. נשימה של מזהמים בלתי נראים עלולה להיות מסוכנת לבריאות, החלקיקים הזעירים יכולים לחדור ולעבור דרך רקמת הריאות אל תוך זרם הדם, להסתובב במחזור הדם ולהצטבר באיברים שונים. נשימה של אוויר נקי מפחיתה את תחלואה בחברה ואת ימי היעדרות של עובדים, כך שעובד הופך להיות אפקטיבי יותר.

 מטהר אוויר יכול לפתור את הבעיה, הוא מסנן מן האוויר מזהמים מרחפיםובכך מקטין באופן משמעותי את ההשפעות שעלולות להיות לנשימה של אוויר מזוהם במקומות סגורים.

חברת גרינרי מבית CDI השיקה לאחרונה את המוצר VIRUS FIT של חברת SK MAGIC הקוריאנית – מטהר אוויר לחללים סגורים. המטהר מאפשר לאנשים הנמצאים באותו חלל להיות מוגנים מפני חיידקים והידבקויות ומבלי לנשום גזים רעילים ומסוכנים, כמו גם לסבול מריחות רעים הנגרמים מסיבות שונות. חברות רבות כגון טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ, קבוצת מיקדן, וקטור הנדסה וטכנולוגיות ובית אבות נווה שלו ועוד כבר התקינו את VIRUS FIT  על מנת להגן על העובדים שלהם.

 מנכ"ל גרינרי נווה אשכנזי: "חשוב שחברות ידעו, במיוחד בימים אלה, שיש פתרון לטיהור האוויר ומניעת התפשטות מחלות על ידי מכשיר שהוא אמין וקל לתפעול. המכשיר מספק תחושת ביטחון לאנשים הנמצאים בחללים צפופים ובכלל בשל העובדה שהוא מטהר את האוויר מפני וירוסים וחיידקים. המכשיר קוטל 99.99% מהווירוסים, החיידקים והעובשים - כולל וירוס הקורונה עד גודל 0.01 מיקרון".

 מנהל בכיר של מתקני חברת טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ בישראל ואירו-אסיה: "מאז שהמוצר נמצא אצלנו בשימוש עובדי החברה מרגישים ביטחון בחללים הסגורים ונושמים אוויר נקי המסייע לבריאותם. אנו מרוצים וממליצים על המוצר".


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה