Translate

יום שלישי, 5 באפריל 2022

לרגל חג הפסח קניוני עזריאלי יוצאים בשיתוף פעולה עם ארגון "פתחון לב" שבמסגרתו הציבור הרחב יוזמן לתרום בגדי יד שנייה אשר יועברו לטובת נזקקים. מאת: שרית יוכפז

  




תורמים בגדים בקניונים מכל הלב: קניוני עזריאלי בשיתוף פעולה מרגש עם ארגון "פתחון לב" לקראת חג הפסח

 

לרגל חג הפסח קניוני עזריאלי יוצאים בשיתוף פעולה עם ארגון "פתחון לב" שבמסגרתו הציבור הרחב יוזמן לתרום בגדי יד שנייה אשר יועברו לטובת נזקקים.

אביב הגיע, פסח בא: עם בוא חג הפסח מגיעה גם עונת האביב שמביאה בכנפיה פריחה והתחדשות ולמעשה סוגרת את תקופת החורף הקרה והסגרירית. לקראת חג זה, בו אנו נוהגים לסדר, לנקות, להתחדש ולהחליף את מדפי הארונות מבגדי החורף לבגדי הקיץ זה גם הזמן לנקות את המדפים מהבגדים שפחות בשימוש, לתרום אותם לאלו שידם אינה משגת ועל הדרך גם לשמור על הסביבה, באמצעות שימוש חוזר.

 

לקראת חג הפסח קניוני עזריאלי יוצאים בשיתוף פעולה מיוחד עם ארגון "פתחון לב"- הפועל לשבירת מעגל העוני בישראל, ומזמינים את הציבור הרחב להגיע לאחד מקניוני עזריאלי ברחבי הארץ ולתרום בנקודות איסוף שונות שיוקמו בקניונים בגדי יד שנייה לטובת מבקשי סיוע.

 

בנוסף, לקוחות שייתרמו ושיבחרו גם לרכוש בקניון בקנייה מצטברת יומית של 399 ₪ ומעלה,  יקבלו עזריאלי גיפטקארד בסך 50 ₪ (לקוחות שיגיעו לשופינג וללא מתן תרומת בגדים שאינם בשימוש יקבלו עזריאלי גיפטקארד בשווי 50 ₪ בקנייה מצטברת יומית בסך 449 ₪ ומעלה). בכפוף לתנאי ההטבה. הפעילות המיוחדת תתקיים בין התאריכים 10-15.4.2022.

 

אודליה איזנקוט חונן, סמנכ"לית השיווק של קניוני עזריאלי: "החיבור של קניוני עזריאלי וארגון פתחון לב טומן בחובו את הערכים עליהם קבוצת עזריאלי מושתתת: הן תרומה לקהילה והן שמירה על הקיימות. לאור כך, אנו נרגשים וגאים לצאת לדרך עם שיתוף פעולה מבורך שנרקם בחודשים האחרונים עם עמותת פתחון לב, אשר פועלת מזה שנים רבות לטובת איסוף פריטי יד שנייה ורכישת סלי מזון, והעברתם לנזקקים. אנו בקניוני עזריאלי מזמינים את כלל הציבור לקחת חלק במיזם החשוב הזה, להביא בגדים שאינם בשימוש לטובת שימוש חוזר למען אלו שזקוקים לכך. אני מודה לארגון פתחון לב על שיתוף הפעולה למען מטרה נעלה זו ומאחלת חג אביב שמח ומלא בחוויות של נתינה, שמחה ושלווה, לכל עם ישראל."

 

אלי כהן, מנכ"ל ארגון "פתחון לב": "אנו רוצים ושואפים שכל אחת ואחד ממבקשי הסיוע יוכלו לחגוג את חג הפסח הקרוב כפי שצריך וללא חוסרים, בין אם מדובר במצרכים להכנת הארוחה ובין אם מדובר בלבוש מכבד. לכן אנו מודים לקניוני עזריאלי על קיום שיתוף הפעולה יוצא הדופן הזה, ומאמינים שבעזרתו, נדיבותו של הציבור הרחב והרוח הישראלית, נצליח לדאוג שמי שידם אינה משגת, יוכלו לחגוג את החג עם ביגוד חדש."

שיתוף הפעולה בין קניוני עזריאלי לארגון "פתחון לב" יתקיים בין התאריכים 10-15.04.

 

קבוצת עזריאלי המובילה את תחום הנדל"ן בישראל, מפעילה 16 קניונים ומרכזים מסחריים בפריסה ארצית: עזריאלי תל אביב, עזריאלי אילון, עזריאלי הנגב, עזריאלי ירושלים (מלחה), עזריאלי חולון, עזריאלי הוד השרון (מרגלית), עזריאלי מודיעין, עזריאלי גבעתיים, עזריאלי חיפה, עזריאלי עכו, עזריאלי רמלה, עזריאלי ראשונים בראשון לציון, עזריאלי שרונה, מרכז עזריאלי רעננה, אאוטלט עזריאלי הרצליה, אאוטלט עזריאלי אור יהודה www.azrielimalls.co.il

 

ארגון פתחון-לב הינו ארגון א-פוליטי וללא כוונות רווח, שנוסד ב- 1998 ופועל לשבירת מעגל העוני הבין-דורי בישראל. הארגון מסייע למעל כ- 160,000 נפשות מדי שנה ללא הבדל מין, דת, גזע, מוצא או לאום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה