Translate

יום ראשון, 3 באפריל 2022

פקטורי 54 בפרויקט למען עמותת אלו"ט לרגל חודש המודעות לאוטיזם מאת: שרית יוכפז

  

פקטורי 54 בפרויקט למען עמותת אלו"ט לרגל חודש המודעות לאוטיזם

פקטורי 54 מציגים פרויקט מיוחד עם עמותת אלו"ט, למען קידום ושילוב ילדים ובוגרים עם אוטיזם בחברה. זוהי השנה השנייה לשיתוף הפעולה בין חברת האופנה לבין העמותה. השנה נרתמו לטובת צילום הפרויקט המוזיקאים הצעירים אגם בוחבוט ושחר סאול, שהשתתפו ביום צילום מרגש ביחד עם צעירים עם אוטיזם.

כחלק מהפרויקט, מושקת חולצה שעוצבה במיוחד על ידי צוות העיצוב של פקטורי 54. החולצה, המעוצבת בסגנון יוניסקס, מציגה הדפס גראפי מקורי ומוצעת בשני צבעים. כל הרווחים ממכירת החולצות ייתרמו לעמותת אלו"ט.

פקטורי 54 רואה חשיבות בפיתוח פ
רויקטים חברתיים, מתוך חשיבה על ערכים של תרבות, יצירה, קיימות, סובלנות וקבלת השונה.

WE ARE ALL DIFFERENT PIECES

OF THE SAME PUZZEL

 

תהליך עיצוב החולצה כלל שיחות עם עמותת אלו"ט, שבהן עלה כי אוטיזם הוא כמו טביעת אצבע - כל אדם על הספקטרום האוטיסטי הוא שונה לחלוטין, והאוטיזם שלו בא לידי ביטוי בדרכים שונות. צוות העיצוב של פקטורי 54 בחר לבטא את השונות הזו ולשים אותה בפרונט.

ההדפס הגראפי על החולצה מורכב מ-12 פונטים שונים. השונות בין הפונטים, יחד עם הריווחים בין האותיות, המילים והשורות השבורות, יוצרים חוסר פרופורציה, מעין "בלגן מסודר", שלם שמורכב מהרבה חלקים שונים.

מאז 1963, נחשב הפאזל לסמל הבינלאומי לאוטיזם. המסר על החולצה הוא We are all different pieces of the same puzzle, ותוך שימוש בבלגן הגראפי, נוצר סוג של פאזל שלם שמורכב מחתיכות שונות לחלוטין.

על עמותת אלו"ט: 

אלו"ט היא אגודה לאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם, המובילה את הטיפול באדם עם אוטיזם לאורך כל מעגלי חייו. זוהי עמותת הורים הפועלת לקידום זכויותיהם של הילדים, הנוער והמבוגרים בישראל על הספקטרום האוטיסטי, ולשיפור השירותים הניתנים להם ולבני משפחתם.

אחד מכל 78 ילדים בישראל יאובחן על הרצף האוטיסטי. זוהי לקות המשפיעה על האופן שבו הם יוצרים קשר ועל הדרך בה הם מבינים את הסביבה. לעיתים העולם הוא מקום מבלבל עבורם. העלאת המודעות לאוטיזם היא צעד חשוב בתהליך לשילוב ילדים ובוגרים עם אוטיזם בכל רבדי החברה.

כל ילד עם אוטיזם יכול להתקדם. לאבחון מוקדם וטיפול נכון יש תוצאות משמעותיות בהתפתחות ילדים עם אוטיזם וביכולת לממש את מלוא הפוטנציאל שלהם. ייעוץ, תמיכה ומידע עדכני הם קריטיים לאיכות החיים שלהם.

"העלאת המודעות לאוטיזם היא הצעד הראשון בדרך להפיכתנו לחברה מקבלת, משלבת ומכילה. שיתוף הפעולה עם פקטורי 54 הוא דוגמא לדרך בה ניתן לשלב אנשים עם אוטיזם בכל תחומי החיים, כשכל מה שצריך הוא רצון טוב ופתיחות לקבלת השונה".


החולצות יימכרו באתר ובחנויות פקטורי 54 נשים וגברים בקניון TLV  החל מה-3.4

מחיר החולצה: 149 שקלים

הרווחים ממכירת החולצות ייתרמו לעמותת אלו"ט

( לינק לרכישה באתר)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה