Translate

יום שני, 4 באפריל 2022

• לאחר אירועים מוצלחים בניו יורק, לוס אנג'לס, ומילאנו – קורנית חוזרת לתל-אביב בפעם השנייה עם הפקת ענק של שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022. מאת: שרית יוכפז

 



                      צילום אדוארד סמית. 

קורנית דיגיטל מגדירה מחדש את כללי המשחק בשוק האופנה, הלבשה והטקסטיל, שערכו הגיע ל- 1.5 טריליון דולר ב-2021

לאחר אירועים מוצלחים בניו יורק, לוס אנג'לס, ומילאנו – קורנית חוזרת לתל-אביב בפעם השנייה עם הפקת ענק של שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022. שבוע האופנה קורנית מספק חווית מסלול מרגשת בהפקתו ובניצוחו של המפיק, הבמאי, אייקון האופנה והיזם העולמי מוטי רייף.

                                                     מאת: שרית יוכפז


                                       צילום באדיבות קורנית הפקות.

מאות יזמים, מעצבים, יצרנים, מותגים בינלאומיים, פלטפורמות אי-קומרס (סחר אלקטרוני) מובילות, ושחקני אופנה דיגיטלית משתתפים באירועים שיתקיימו בנמל תל-אביב, באתרי החברה, ובמרכז פרס לשלום וחדשנות

במסגרת האירועים תחשוף החברה חלק מהטכנולוגיות והפתרונות העתידיים שלה ביניהם מערכת קורנית אפולו המהפכנית לייצור המוני בטכנולוגיית ה- DTG (ייצור ישיר על פריט אופנה). האפולו מוגדרת כשוברת השוויון של הענף ומאפשרת לקורנית חדירה לשוק הייצור ההמוני המוערך בעשרות מיליארדי דולרים שנתמך היום על ידי טכנולוגיות מיושנות, אנלוגיות ומזהמות  

תהליכי הייצור ההמוני בעולם האופנה עוברים שינוי מאסיבי ומואץ, שדוחף את יצרני האופנה לייצור האפשרי רק בשימוש בטכנולוגיות דיגיטליות המתאפיינות בייצור קרוב ללקוח (near-shoring), סדרות ייצור קצרות בהרבה על-מנת לצמצם מלאים ולמנוע זיהום, ולאפשר למעצבים יצירתיות אינסופית וזמן תגובה מינימאלי

לצד האפולו, קורנית חושפת את מערכת האטלס מקס פולי, שצפויה לחולל מהפכה בשוק הספורט המקצועני והחובבני העולמי, המוערך במיליארדי דולרים, וסובל היום ממגבלות ייצור ועיצוב חמורות על בדי הפוליאסטר הפופולריים על ידי המותגים המובילים


רונן סמואל, מנכ"ל קורנית דיגיטל, אמר לקראת שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022: "רק קורנית מאפשרת ליצרני האופנה ומוצרי הטקסטיל לממש את החדשנות בתחום באופן מעשי, לשחרר את הרוח היצירתית שלהם ולקדם אופנה שמעצימה גיוון וביטוי עצמי באמצעות שילוב של עיצוב, טכנולוגיה ויכולת תכנון וייצור של אופנה בת קיימא. 

"תעשיית האופנה והטקסטיל נמצאת בנקודת מפנה קריטית. ככל שעולמות העיצוב, הטכנולוגיה והאופנה מתמזגים, נוצרת כעת הזדמנות אדירה. קורנית מגדירה מחדש את הכללים לעולם האופנה והיום אנו מציגים טכנולוגיה מהפכנית לייצור אופנה המוני המספקת אלטרנטיבה לייצור בטכנולוגיות מיושנות, אנלוגיות ומזהמות. בזמן שתעשיית האופנה והטקסטיל מתחילה לפעול למיזוג העולם הפיזי והווירטואלי, אנו מחויבים לאפשר ללקוחות שלנו להרחיב את גבולות היצירתיות שלהם. בחיבור הווירטואלי לפיזי, אנו מניעים עולם בו כמעט הכול אפשרי". 

קורנית דיגיטל (NASDAQ:KRNT) מובילה עולמית בתחום אופנה דיגיטלית וייצור טקסטיל בר-קיימא לפי דרישה, חושפת השבוע בפעם הראשונה את החיבור בין עיצוב, טכנולוגיה ואופנה ברת קיימא, במסגרת שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022 (3-6 באפריל), המאפשר שיכתוב מחדש של כללי האופנה והטקסטיל. באירוע פורץ הדרך יחשפו קולקציות ססגוניות, ובנוסף מציגה החברה טכנולוגיה מהפכנית המאפשרת ייצור המוני בצורה דיגיטלית.

האירוע מושך מעצבים, קמעונאים, מותגים, יצרנים ושחקנים מובילים בשוק האי-קומרס מרחבי העולם - וגם משקיעים ועיתונאים.

הצגת פריטים לראשונה בתעשיה

במסגרת אירועי השבוע, נחשפת בפעם הראשונה טכנולוגיית הייצור ההמוני המהפכנית של קורנית אשר משנה את כללי המשחק ונותנת מענה ישיר למגמות השוק בעידן הפוסט קורונה בו יש האצה של ייעול שרשראות האספקה ומעבר לייצור קרוב ללקוח (near-shoring). 

מערכת "קורנית אפולו", הנחשפת לראשונה, מבוססת על טכנולוגיית MAX המוכחת של החברה ומציעה את האיכות הקמעונאית הגבוהה ביותר בשילוב בקרת אוטומציה מלאה ותהליכי ייבוש חכמים ומובנים (אינטגרטיבים) של חברת טסומה הגרמנית, שנרכשה לאחרונה על-ידי קורנית. פתרון זה מבוסס על מערכת דיגיטלית חד שלבית מקיפה ומשוכללת ביותר מקצה לקצה המותאמת לייצור המוני בריצות הדפסה קצרות ובינוניות ב- nearshore. פתרון זה מציע עלות-בעלות-כוללת אופטימלית ושיעור תפוקה גבוה ביותר למפעיל. הביצועים של טכנולוגיה זו עולים באופן משמעותי על אלה של screen printing ושל תהליכים אנלוגיים אחרים. עם בטאות ראשונות לטכנולוגיה כבר במחצית השנייה של 2022, המערכת תושק באמצע 2023.

דו"ח של חברת מקינזי שפורסם מעט לפני תקופת הקורונה זיהה שינוי מגמות בענף, והציג סקר מקיף בו מרבית המנהלים האמריקאים הבכירים שנסקרו העריכו שכ- 20% מהיקף ייצור האופנה ב- offshore יעברו לייצור קרוב למקום הביקוש (nearshore) עד ל- 2025. המציאות שנוצרה לאחר הקורונה מובילה להבניה שונה של שרשראות הייצור בתעשיית האופנה המאופיינת בהכנסת דיגיטציה ואוטומציה, ניהול החותר למלאים נמוכים, צמצום התלות בשינוע סחורות במרחקים ארוכים, ייצור בקרבת שווקי היעד, ושאיפה לשמירה על קיימות. קורנית מעריכה כי פוסט-קורונה, מגמות המעבר לייצור המוני ב- near-shore , וייצור המוני בסדרות קצרות ובינוניות מואצות באופן משמעותי – בייחוד בקטגוריות ההלבשה הרלוונטיות לטכנולוגיות של קורנית – והביקוש לפתרונות המתקדמים של החברה צפוי לגדול משמעותית.

"המגמות המתעצמות לייצור אופנה קרוב לשווקי היעד בסדרות ייצור קצרות ובינוניות, בשילוב החדשנות הטכנולוגית המאפיינת את האפולו של קורנית, מרחיבות באופן משמעותי את כמות הסדרות ייצור השנתיות שהופכות רלוונטיות לייצור באמצעות הטכנולוגיות הדיגיטליות המתקדמות של קורנית, ומייצרות הזדמנות עסקית עצומה של מיליארדי דולרים עבור לקוחותינו", אומר רונן סמואל, מנכ"ל החברה.

"יצרנים ויוצרים עוברים יותר ויותר לייצור nearshore ו-onshore. טכנולוגיית קורנית אפולו של החברה מגיעה לשוק וללקוחותינו בזמן הנכון ומאפשרת ללקוחות קיימים ועתידיים למקסם את מגמות השוק הללו. בנוסף היא פותחת בפני קורנית שווקים חדשים ומקדמת אימוץ רחב בקרב לקוחות חדשים. טכנולוגיית קורנית אפולו מתייחסת באופן ישיר לצורך זה בתעשיה ואנו סבורים שהיא תרחיב את היקף השוק שלנו", אמר עמר קולקה, סמנכ"ל שיווק, קורנית דיגיטל. 

מערכת הייצור  DTG"קורנית אטלס מקס פולי" נחשפה אף היא השבוע. המערכת מציעה פתרון דקורטיבי דיגיטלי ראשון מסוגו לייצור בגדי פוליאסטר ובדי פוליאסטר מעורבים בנפחים גדולים. כ-16% מכמות הטי-שירטים המיוצרים גלובאלית בשנה מיוצרים מבדי פוליאסטר, המהווה את הקטגוריה השניה בגודלה. ההתקרבות בין שווקי האופנה ובגדי הספורט, כתוצאה מהרגלי צריכה שהואצו בעקבות הקורונה, חשפה פוטנציאל משמעותי לייצור אופנה באמצעות שימוש פוליאסטר. 

Kornit Atlas MAX Poly יוצרת אפשרויות חדשות בתעשיה בה שחור ואפור היו הנורמה. בפעם הראשונה, שוק ומותגי בגדי הספורט יכולים להציע מגוון רחב של עיצובים צבעוניים כדי להוסיף חיים ועיצובים חדשים. סטנדרט איכות זה לא התאפשר בתחום הפוליאסטר עד לאחרונה והוא מבוסס על טכנולוגיית ה- MAX  של קורנית.

הפיתרון  משלב את יישומי ה- XDi של קורנית ליצירת מגוון אפקטים רבגוניים ושילובים אינסופיים המדמים מראה של רקמה, מראה של ויניל בצפיפות גבוהה, העברות רשת והדמיה תלת מימדית. אפליקציית ה-XDi מאפשרת לממש אינסוף עיצובים ויצירתיות מקסימלית בפוליאסטר ומציגה חדשנות מאין כמוה לשוק ומותגי בגדי הספורט לשעות הפנאי.

מוצר זה, שיושק החל מהרבעון השני לשנת 2022, הוא התוספת החדשה ביותר לקבוצת מוצרי MAX של קורנית. הוא מסיר את המכשולים המיוחסים לייצור בגדי פוליאסטר ומבטיח עמידה גבוהה בסטנדרטים של איכות ועמידות,  תוך קביעת רף ליצירתיות ופרודוקטיביות.

בהמשך לחזון שלה להפיכת רצפת הייצור לדיגיטלית, קורנית מציגה גם את פתרון ה-ActiveLoad™ המהפכני לאוטומציה. בזמינות סלקטיבית החל מהמחצית השנייה של שנת 2022 וזמינות מסחרית ב-2023, ActiveLoad מאפשרת אוטומציה בטעינת בגדים למוצרי Kornit Atlas MAX ובכך מגדילה את קיבולת הייצור בכ-20%, ממקסמת משאבים ומשפרת את האיכות והקונסיסטנטיות הכללית באמצעות צמצום טעויות מפעיל.


עולמות פיזיים ווירטואליים 

קורנית מאפשרת ללקוחות להיפרד מ"כאבי הראש" הטיפוסיים המאפיינים את  שרשרת האספקה ואת הניצול הלא יעיל של  חומרי הגלם -יחד עם יצירתיות חסרת תקדים וחווית ייצור חלקה pixel-to-parcel-to-doorstep.

KornitX  היא פלטפורמת ניהול התהליך בין המותג האופנה לבין יצרני האופנה שמפיקים עבורו, ומאפשרת ייצור אוטומטי על פי דרישה מקצה לקצה, החל מהזמנה הראשונית ועד למסירת החבילה. ככל שאופנה וירטואלית הופכת למציאות, קורנית תמשיך לקדם את השינוי הדיגיטלי הזה לשלב הבא – תוך יצירת חיבור חלק בין העולם הפיזי והווירטואלי.

קורנית דיגיטל מצטרפת כשותף אסטרטגי של מרכז החדשנות של ישראל 

קורנית דיגיטל מצטרפת לשורה של חברות מהחשובות והמשמעותיות בארץ, השותפות במרכז החדשנות של ישראל, שנפתח במרכז פרס לשלום ולחדשנות בשנת 2019. החברות השותפות, פועלות ביחד עם המרכז, כדי לקדם את האקוסיסטם היזמי בישראל. 

קורנית דיגיטל הינה שותפה טבעית למרכז החדשנות, מעצם פעילותה המקדמת ערכים לעולם טוב יותר, וביחד עם המרכז פרס, יקיימו פעילויות רבות לקידום חשיבות הקיימות והחדשנות בתחום האופנה והטקסטיל.

המרכז משלב מרכז מבקרים חוויתי על פי חזונו ומורשתו של שמעון פרס ז"ל, המספר את סיפורה של מדינת ישראל כ"אומת החדשנות" לצד פעילויות ותוכניות המנגישות את עולם היזמות והחדשנות לקהלים מגוונים מכל הארץ ומרחבי העולם.

שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022

שבוע האופנה קורנית מספק חווית מסלול מרגשת בהפקתו ובניצוחו של המפיק, הבמאי, אייקון האופנה והיזם העולמי מוטי רייף. שבוע זה נערך לאחר אירועי קורנית מוצלחים שהתקיימו במהלך 2021 בלוס אנג'לס, ניו יורק, מילאנו ותל-אביב – שם הוצג החופש היצירתי הקשור במימוש אופנה ברת קיימא ועל פי דרישה.

"בשבוע האופנה קורנית תל אביב 2022" יוצגו על מסלולי האופנה קולקציות  מרתקות של המעצבים הבולטים בישראל, שנוצרו במספר שבועות בלבד, שלא כמו תהליכי ייצור אופנה וטקסטיל טיפוסיים הנמשכים על פני יותר מששה חודשים.

האירוע מציג את המערך המגוון והכוללני ביותר של מעצבים, דוגמנים/ות והדפסה על בגדים במגוון רחב של חומרים. הקולקציות ממחישות את החופש מהמגבלות המאפיינותאת תהליכי הייצור המסורתיים הנחשבים לבלתי יעילים, יקרים ובזבזניים וכן מזמני האספקה הממושכים ומגבלות שרשרת האספקה. שיטת הייצור על פי דרישה מאפשרת את היצירה של הקולקציות היצירתיות ביותר.


                       אודות קורנית דיגיטל

קורנית דיגיטל (NASDAQ:KRNT) מובילה עולמית בתחום אופנה דיגיטלית וטכנולוגיות ייצור. החברה יוצרת את מערכת ההפעלה לאופנה עם פתרונות מקצה לקצה הכוללים מערכות הדפסה דיגיטלית, מגוון סוגי דיו חדשניים, מוצרי צריכה ואקוסיסטם גלובלי שמנהל תוכניות עבודה ומימוש. מתוך מטה החברה בישראל ומשרדים בארה"ב, אירופה ואסיה פסיפיק, קורנית דיגיטל משרתת לקוחות ביותר מ-100 ארצות ומדינות ברחבי העולם. למידע נוסף על האופן בו קורנית דיגיטל משנה את עולם האופנה והטקסטיל, בקרבו ב-www.kornit.com.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה