Translate

יום ראשון, 24 באפריל 2022

אופנה סטודנטים שנה א' מהמחלקה לצורפות ואופנה בלימודי טקסטיל ואופנה בבצלאל ויעצבו מחדש פריטי יד שנייה כדי למכור אותם בחנות פופ-אפ שתיפתח בסניף ויצו ביפו ביום רביעי, 27.4.22 מאת: שרית יוכפז

 

הביגודית של ויצו שומרת על כדור הארץ, ועושה את זה בסטייל

 

רשת חנויות יד שנייה הגדולה בישראל מתגייסת למען כדור הארץ ומעודדת "מיחדוש" בגדים ואביזרי אופנה

 

סטודנטים שנה א' מהמחלקה לצורפות ואופנה בלימודי טקסטיל ואופנה בבצלאל ויעצבו מחדש פריטי יד שנייה כדי למכור אותם בחנות פופ-אפ שתיפתח בסניף ויצו ביפו ביום רביעי, 27.4.22

 

סניפי ויצו "יורידו את השאלטרים" ל-12 שעות יחדיו כדי לחסוך חשמל

 

וגם: תחרות רשת והנחות של 50% על רכישת פריטים בצבעי כדור הארץ – חום, ירוק, כחול – ובהגעה לסניפים עם בגדים משומשים במצב ראוי

 

לקראת יום כדור הארץ - ויצו משתפת פעולה עם המחלקה לצורפות ואופנה, האקדמיה לאמנות ועיצוב בצלאל לטובת "מיחדוש" פריטי לבוש ואביזרי אופנה, בביגודיות – רשת חנויות יד שנייה הגדולה בישראל – ופותחת חנות פופ-אפ למכירת קולקציית בגדים משודרגים עם חותמת עיצובית של הסטודנטים מבצלאל, כאשר כל ההכנסות חוזרות לקהילה: לנשים, נערות וילדים במעגל האלימות.

 

הביגודית של ויצו שומרת על כדור הארץ, ועושה את זה בסטייל. בעוד חוקרים מזהירים כי לבני האדם יש פחות מ-11 שנים לעצור את ההתחממות הגלובלית, לפני שנתמודד עם אסונות סביבתיים עצומים - חשוב לציין כי כ-97% מהבגדים הנמכרים בארה"ב מיוצרים במדינות העולם השלישי, לעומת אחוזים בודדים בשנות ה-60. בהודו למשל, פועלים כ-5,000 מפעלי טקסטיל, בהם משתכרים הפועלים בדולרים בודדים ליום.

 

אחת התעשיות שנדרשות לשינוי מקיף היא תעשיית האופנה. היא אחראית ל-10% מכלל פליטת גזי החממה בעולם, צורכת 20% מכמות המים העולמית והיא המקור המזהם השני בגודלו של מים מתוקים בעולם, כשייצור של חולצת כותנה מצריך 2,700 ל' מים - כמות ששותה אדם בשנתיים וחצי.

 

במסגרת שיתוף הפעולה, סטודנטים שנה א' מהמחלקה לצורפות ואופנה בלימודי טקסטיל ואופנה בבצלאל יגיעו ביום שלישי, 26.4, לסניף ויצו ביפו, שם ימתינו להם מכונות תפירה וציוד עזר נוסף, כדי "למחדש" את פריטי היד השנייה, לרענן אותם, לשדרג, ולהכין אותם למכירה, שתתקיים למחרת, ביום רביעי, 27.4.

 

חנות הפופ-אפ תיפתח בסניף ויצו ביפו בשד' ירושלים 22, כשההכנסות נתרמות כדרך קבע ע"י ויצו בחזרה לחברה. בויצו מזמינים את הקהל הרחב לקנות, ולהנות מהקולקציה הייחודית של המעצבים.ות הצעירים.ות, לתרום לחברה וגם לשמור על כדור הארץ. בנוסף, בכל 48 סניפי הביגודיות ברחבי הארץ, מק"ש ועד אילת, ימתינו לקונים.ות בחנויות השקיות החדשות והסביבתיות של הרשת.

 

כמו כן, יינתנו הנחות של 50% על פריטים בצבעי כדור הארץ – חום, ירוק וכחול – כשגם הגעה לאחד הסניפים עם פריט תאפשר קנייה של פריט חדש בהנחה של חצי מחיר, תחת השם "תן-קח". וגם: תחרות TOP5 - אלו שירכיבו 5 לוקים בצבעים הללו ויעלו לרשתות החברתיות תחת הכיתוב #בויצו שומרים על הכדור, יוכלו לזכות בשובר בסך 100 ₪ לרכישה בביגודיות.

 

הסטייליסטיות של Shif To Chic - המרכז לסטיילינג אישי ומקצועי של שיפרית אביב - ימתינו לכן בסניפי הביגודיות (תל אביב, סביון, רמת גן, פתח תקווה, הוד השרון, ירושלים וחיפה), כדי לעזור, לייעץ ולהרכיב את הלוק המושלם, בצבעי כדור הארץ ובכלל.

 

במקביל, בסניפי ויצו ברחבי הארץ יתקיימו סדנאות "מיחדוש" ופרויקטים נוספים כמו "העבר את זה הלאה", במסגרתו ייתרמו בגדים למען ילדים ונוער בערים השונות, ו"הורדת השאלטרים" לחיסכון בחשמל, כשבאופן יזום ומשותף כל סניפי ויצו בארץ יכבו את החשמל למשך 12 שעות כאות הזדהות עם ההתחממות הגלובלית ועידוד השמירה על כדור הארץ.


לפרטים נוספים על
שבוע כדור הארץ בויצו ועל שיתוף הפעולה עם בצלאל: https://worldwizo.ravpage.co.il/sustainability

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה