Translate

יום ראשון, 19 בדצמבר 2021

טקס אנשי השנה בספורט לשנת 2021. מאת שרית יוכפז




טקס אנשי השנה בספורט לשנת 2021

מחווה לעבר, הווה ועתיד הספורט התל אביבי:* במסגרת הטקס יוצגו המצטרפים והמצטרפות החדשים להיכל התהילה של הספורט בתל אביב-יפו

 

עיריית תל אביב יפו תקיים ביום שלישי, 21 בדצמבר 2021, את טקס אנשי השנה לשנת 2021 בספורט בתל אביב-יפו, במסגרתו יוענק בפעם השלישית אות אנשי השנה בספורט למובילי הספורט  בעיר תל אביב יפו , בסימן מחווה לעבר, להווה ולעתיד.

במסגרת הטקס, אשר יתקיים במעמד ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי, תעניק העיר תל אביב-יפו אותות הוקרה והערכה לספורטאי וספורטאיות העבר, אשר יצטרפו להיכל התהילה של הספורט הישראלי: טובה אפשטיין, יעקוב חודורוב, רעיה ברנשטיין, יהושע (שייע) גלזר ז"ל, טל ברודי ועמי שלף.

ששת הספורטאים התל אביביים הטביעו את חותמם ותרמו רבות לספורט בעיר תל אביב יפו כל אחד בתחומו. על תרומתם זו, יזכו להיכנס להיכל התהילה של תל אביב- יפו, שהושק לפני כשלוש שנים וכולל נקודות ציון משמעותיות בתולדות הספורט התל - אביבי והישראלי ומדי שנה  מצטרפים אליו ספורטאים וספורטאיות תל – אביביים.

כמו כן, יוענקו במסגרת הטקס פרסים למובילי הספורט התל אביבי במגוון ענפים.

הפרסים יוענקו לספורטאים בכירים ביניהם: ארטיום דולגופיאט (זוכה מדליית הזהב בקרקע במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020/21), מורן סמואל (זוכת מדליית הכסף במשחקים הפראלימפיים בטוקיו 2020/21 , וכן יונתן קפיטולניק שיוכתר כתקוות השנה בספורט לאור הישגיו בענף האתלטיקה וזכייתו באליפות העולם  בקפיצה לגובה עד גיל 20.

 

הטקס יכלול גם את ציון ההישגים של אגודות הספורט בעיר תל אביב-יפו, הענקת פרס יזמות השנה בספורט לפרויקט ספורטיבי חברתי יוצא דופן, אשר השנה יוענק לנוי צברי וענבל רייכלר על הפרויקט "שישי נגיש בים", פרויקט פורץ דרך המאפשר לאנשים עם מוגבלויות לגלוש על גלי הים. נוי עובדת כרכזת תחום מוגבלויות ביחידת הצעירים של עיריית תל אביב-יפו וענבר רייכלר אדריכלית ושתיהן יושבות על כסאות גלגלים.

כמו כן, תוצג במסגרת האירוע גם תכנית עתידית המתכוננת בעיר בכל הקשור לתחומי הספורט השונים.  

 

ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי: " תל אביב-יפו היא עיר שאוהבת ספורט ומטפחת פעילות ספורטיבית- עממית ותחרותית, מתוך תפיסה שהספורט הוא כלי חשוב המעודד אורח חיים בריא ומטפח הישגיות, התמדה והתנהגות הוגנת. עיריית תל אביב-יפו השקיעה הון עתק על מנת לייצר תשתיות ספורט עממי ותחרותי ומציבה את הספורט העירוני במיקום גבוה בראש סדר העדיפויות. אך בכל מה שאנו עושים לא יהיה תוכן בלי הספורטאים והספורטאיות התל אביביים שהם אנשי השנה שלנו הראויים לכל שבח ואשר זכו גם השנה להישגים יוצאי דופן. להם יש מקום של כבוד לצד ספורטאיות וספורטאי העבר אשר נתכבד גם השנה בצירופם להיכל התהילה של הספורט בתל אביב-יפו.".

 

טקס אנשי השנה בספורט  ייערך ביום שלישי, 21 בדצמבר 2021

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה