Translate

יום ראשון, 9 באוגוסט 2020

לראשונה בישראל: סינמה על המים- "דרייב אין באגם" צפייה בסרטים על גבי עשרות סירות באגם גני יהושע. מאת: שרית יוכפז




לראשונה בישראל:
סינמה על המים- "דרייב אין באגם"
צפייה בסרטים על גבי עשרות סירות באגם גני יהושע
 אוגוסט 2020 פארק גני יהושע, תל אביב-יפו


עיריית תל אביב-יפו במיזם חדש- "סינמה על מים- דרייב אין באגם"- צפייה בסרטים מתוך סירות על פני האגם בפארק גני יהושע.
תקופת הקורונה הופכת למאתגרת, עולם התרבות הוקפא והשהייה בחוץ הפכה לפתרון כמעט יחיד לבילויים. לאור הצלחת הקרנת הסרטים בדרייב אין המיתולוגי, יזמה עיריית תל אביב-יפו, באמצעות המחלקה למופעים ובשיתוף סינמטק תל אביב וחברת גני יהושע, את מיזם "סינמה על המים"- מיזם שמתקיים תחת כיפת השמים, קיבל את אישור משרד הבריאות לקיום אירועי דרייב אין במרחב הפתוח ועומד בכל כללי התו הסגול.

בשבוע האחרון של אוגוסט (30-22/8) ימוקמו כ-70 סירות באגם בגני יהושע, במרחק של 2 מטרים בין סירה לסירה אל מול המסך הגדול ויהוו מוקד בילוי איכותי, נעים, שקט ובעיקר בעיקר בטוח, ויאפשרו להפליג למחוזות רחוקים ולברוח מהיומיום, גם אם למספר שעות.
האירוע ברכישת כרטיסים מראש, לתושבי תל אביב-יפו בהצגת כרטיס דיגיתל.

ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי: "תל אביב-יפו היא עיר ללא הפסקה אבל משבר הקורונה הפסיק באופן מובן חלק גדול מפעילות התרבות והפנאי בעיר. עם זאת, אנו מחפשים כל העת דרכים יצירתיות להנגיש לתושבים פעילות תרבות: סבסוד הופעות אינטימיות במסעדות ובבתי קפה באוויר הפתוח; מימון הופעות של אמני-רחוב ברחובות וכיכרות מרכזיים; מאות פעילויות במרחב הציבורי למשפחות עם ילדים ובני הגיל השלישי במהלך חודש אוגוסט; ועוד. זאת, לצד פעילות סיוע לאמנים וגופי תרבות שנקלעו למצוקה בעקבות המשבר. צפייה בסרטים באמצעות סירות באגם בפארק גני יהושע היא עוד דרך יצירתית לבלות את ימי אוגוסט החמים בתל אביב-יפו, כמובן בהתאם להנחיות משרד הבריאות".

 פרטים אודות הסרטים, שעות ההקרנה ולינק לקניית כרטיסים יפורסמו במהלך השבוע הקרוב.
מאת: שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה