Translate

יום שני, 10 באוגוסט 2020

קיץ של סודות בנמל יפו - פעילות מגוונת לילדים לסיום חופשת הקיץ/ מאת שרית יוכפז




עיריית תל אביב- יפו:
קיץ של סודות בנמל יפו -
פעילות מגוונת לילדים לסיום חופשת הקיץ מאת: שרית יוכפז
 לכבוד השבועיים האחרונים של אוגוסט יצרה המישלמה ליפו בעיריית תל-אביב-יפו, יחד עם נמל יפו, פעילות ייחודית ועשירה לילדים בנמל יפו, ברוח המקום. נמל יפו הוא מקום היסטורי מלא בסיפורים, ההופך את יפו למגוונת, יפה ורב תרבותית כפי שהיא היום. המון אנשים עברו בו במשך ההיסטוריה- מסוחרים, גיבורים ומצביים ועד תיירים מכל העולם. 
מה בתכנית? הילדים יפגשו שחקן המחופש לדייג, שיספר להם על נפלאות העיר ויעלה אותם לשייט קסום בסירה ויספר על השפות השונות בעיר. לאחר מכן, ימשיכו הילדים לסדנת יצירת חותמות תפוזים על תיק, זכר לתפוזים יפו המפורסמים שהופצו דרך הנמל לעולם כולו (ויקבלו את התיק במתנה). בהמשך- טעימה ממרכז "נא לגעת" בסדנה קצרה של שפת הסימנים הישראלית. ולסיום- הפתעה! מפגש עם בת ים אשר תעלה מהמצולות במיוחד בשבילם ותשוחח איתם על סיפורה האישי ועל אקולוגיה ימית בנמל. 




 ניתן להירשם לפעילות דו לשונית אשר תתקיים בערבית ובעברית לגילאי 9-6 וכן יתקיימו סיורים המונגשים לילדים ממגוון נוירולוגי בשיתוף מיזם "מקומות שמורים".

 הפעילויות, אשר יחלו ב-16 באוגוסט 2020, יתקיימו 3 פעמים בשבוע, 4 סבבים בכל יום, במשך שבועיים, באוויר הפתוח ובהתאם להנחיות התו הסגול. ילדי דיגיתל זוכים להנחה של 25% - 49 ש"ח בלבד לפעילות כולה במקום 65 ש"ח.
 הפעילויות מתקיימות במסגרת "אוגוסט משפחתי", הנועד לסייע לתושבי העיר בשלושת השבועות האחרונים של אוגוסט ומעודד פעילויות משפחתיות בעיר, זאת על רקע חוסר ההתאמה בין ימי העבודה לחופשות הקיץ ולנסות להקל ככל הניתן.
 לינק להרשמה: https://bit.ly/3ad3UiO

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה