Translate

יום רביעי, 12 באוגוסט 2020

חברת שורש חוגגת 30 שנה ומשיקה סנדלים חדשים לגברים ונשים - 2020/ מומלץ ./ מאת: שרית יוכפז




ממסלול סנדלי הטיולים למסלול האופנה
חברת שורש חוגגת 30 שנה ומשיקה קו  סנדלי שורש   לנשים וגברים שהפכו לאיקון בתרבות הישראלית




כולנו התרגלנו לראות רגליים ישראליות חורשות מסלולים מקומיים ובינלאומיים בסנדלי שורש, אבל בעונות האחרונות 
אנחנו רואים בחיבור של סנדלי מטיילים ואופנה חלק ממגמה עולמית. בשנים האחרונות נשברו כל הכללים והחוקים של מה מותר ומה אסור ואת תצוגות האופנה של פראדה, גוצ׳י, ורסצ'ה, שאנל ועוד פותחים הדוגמנים והדוגמניות בבירות האופנה הבינ״ל עם סנדלי מטיילים עם צמדן במראה סנדלי שורש , עם או בלי גרביים, עם שמלות קוטור או חליפות גברים.  דגם ספציפי של סנדלי שאנל (שמזכיר מאוד את דגם הגובי של שורש) אפילו הפך לבחירה המועדפת על איט גירלז ופאשיניסטות שונות ונחשב לפריט חובה לעונת קיץ 2020 .
אז מעכשיו והלאה, אין יותר התלבטויות: הסנדלים של שורש הם לא רק הבחירה הכי נוחה וישראלית, אלא גם הצהרת אופנה שיקית.



בקו הנשי החדש של סנדלי שורש ניתן למצוא שלושה דגמים חדשים:
CARMEL כרמל, AVENUE אבניו ודגם  ATACAMA אטקמה.

סנדלי כרמל- סנדל אופטימלי לכל טיול או הליכה. דגם כרמל, עמיד ואיכותי וגם נראה טוב עם רצועות דקות, סוליה רכה ונוחה וייבוש מהיר מבלי לוותר על הנוחות והאופנתיות. אין מצב שהרגליים שלך יתעייפו לאורך היום. בין אם את בטיול בשטח או ביומיום עירוני.


סנדלי אטקמה- סנדלי הטיולים החדש של שורש מותאם לנשים במבנה, בצבעים ובחומרים. האטקמה מבוסס על דגם "גובי"-סנדל טיולים מקצועי, במבנה הסוליה עם תוספת של רצועה ותמיכה לאצבעות הרגלים. ככה יוצאים לטיול בסטייל.
דגם אטקמה מגיע עם רצועות ב-2 עיצובים -חיצים אפור כחול, וסגול יין, במידות 36 עד 42. מחיר- 399 ₪

סנדלי אבניו  לוקחים את השילוב שבין אופנה לטיולים למקום שטרם נראה בעיר. בדגם אבניו אין צורך להקריב את הלוק רק כדי שיהיה לך נוח. הסנדלים שיתאימו לך בול ויהיו גם יפים, גם נוחים וגם סופר איכותיים: סנדלי אבניו של שורש.
כל החלקים בסנדל האבניו מתאפיינים באיכות הבלתי מתפשרת של שורש ויחד עם ממליצים בשורש שלא לצאת איתו למסלולי טיול אתגריים. במקום, קחי אותם איתך ליום קיצי ארוך, לטיול אורבני בחו"ל, או קחי אותם במוצ'ילה, במזוודה או בתרמיל כדי להתאוורר איתם בערב שאחרי יום ארוך של שטח.
דגם אבניו, מגיע עם רצועות בשני צבעים - ורוד פודרה בשילוב לבן (מידות 32-42) וירוק זית בשילוב לבן (36-42).. מחיר- 399 ₪.



        סנדלי גברים
סנדלי גובי קומפורט – חדש קיץ 2020
לאחר נסיון של 15 שנה בייצור הדגם האהוב והמוכר של "שורש" – גובי/ GOBI, החלטנו לשנות כמה פרטים קטנים, אך משמעותיים, בסנדל לצד היסודות המוצלחים של הסנדל הותיק.

ה- גובי קומפורט/ GOBI COMFORT  מגיע בעיצוב "יומיומי" ועדין יותר עם סוליה בעלת 3 שכבות: שכבה תחתונה העשויה גומי, שכבת ביניים אנטומית הנכבשת בטכנולוגיה ייחודית העשויה  EVA בולמת זעזועים, ומדרך רך ונעים העשוי גם הוא EVA בעל רכיב אנטיבקטריאלי להרגשה רעננה לאורך היום ולמניעת ריחות לא נעימים.
בנוסף, הסוליה בעלת שידרה פנימית המחזקת את מבנה הסנדל ומשפרת את היציבות בהליכה ובעמידה.

רצועות סנדל גובי קומפורט, עשויות מיקרופייבר רך ונעים למגע, עמיד למים ומתייבש מהר בתוספת רפידות תלת שכבתיות לנוחות מירבית בהליכה.

גובי קומפורט חדש בצבעים ווליום חום/ ווליום כחול, מידה 40-47 ,מחיר 439 ₪.
תמונה יכולה לכלול: ‏‏נעליים‏‏
אני נועלת את סנדלי שורש ונהנת מאוד .יפות נוחות  ומקבלת מחמאות. 

ניתן להשיג את המוצרים מבית "שורש" בחנויות המטיילים, ההנעלה והספורט המובחרות. למציאת החנות הקרובה למקום מגוריך http://source-israel.co.il/stores /.

שורש, הינה חברה בעלת אג'נדה חברתית וסביבתית, ערכי החברה מביעים מחויבות לפיתוח בר-קיימא ואחריות חברתית יצור כחול לבן, תעשיה ישראלית וגאווה מקומית.  החברה ממוקמת בטירת הכרמל ומעסיקה יותר מ- 250 עובדים.

אתר "שורש"   http://source-israel.co.il

 ניתן להשיג את המוצרים מבית "שורש" בחנויות המטיילים, ההנעלה והספורט המובחרות. למציאת החנות הקרובה למקום מגוריך- http://source-israel.co.il/stores

*חברת "שורש" ( 1989 ) נודעת באיכות מוצריה בתחום הטיולים, מחנאות ותרמילאות בארץ ובעולם ועוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים מתקדמים בחדשנותם ובטכנולוגיה ייחודית.
"סנדלי שורש" הפכו מותג מוביל ומהווים סימן היכר של ישראלים המטיילים בעולם, ביום העצמאות ה 70 למדינת ישראל נבחרו סנדלי שורש למקום הראשון בתחרות החדשנות הישראלית בקטגוריית מוצרי הצריכה ויופיעו בספר ההצלחות של משרד הכלכלה והתעשייה . מערכות המים המקצועיות מובילות את שוק מערכות השתייה עם מכירות של למעלה ממיליון יחידות בשנה ומערכות למטיילים וציוד נלווה לספורטאים המשווקים במעל 45 מדינות ברחבי העולם.
שורש היא ספק מורשה של צה"ל וצבאות מובחרים בעולם (כגון: חיל הנחתים של ארה"ב, צבא שוודיה, צרפת, אנגליה וכו').החברה בעלת אג'נדה חברתית וסביבתית, ערכי החברה מביעים מחויבות לפיתוח בר-קיימא ואחריות חברתית.  החברה ממוקמת בטירת הכרמל ומעסיקה כ- 250 עובדים.

אתר "שורש" - http://source-israel.co.il/
@shorsh_il 


מומלץ בחום.
מאת: שרית יוכפז-לייף סטייל. עסקים .אופנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה