Translate

יום ראשון, 19 ביולי 2020

לראשונה ובמיוחד לרגל חג האוהבים - ט"ו באב יקב סגל משיק יין 'של סגל' אדום חצי יבש מאת: שרית יוכפז




 חגיגה גדולה של אהבה עם יין חדש ומיוחד

לראשונה ובמיוחד לרגל חג האוהבים - ט"ו באב
יקב סגל משיק יין 'של סגל' אדום חצי יבש

'של סגל' אדום חצי יבש, יין אדום חצי יבש חדש פירותי, מתקתק וייחודי, בעל ארומות עשירות של פירות אדומים, רענן ומעודן
שישתלב בצורה מושלמת בכל ארוחה או בראנץ' בימי הקיץ החמים
כשמומלץ להגישו קר וצונן

השנה חוגגים את האהבה, החוויה המשמעותית בחיינו עם השקת יין אדום חצי יבש מתקתק, פירותי ומרענן, 'של סגל' אדום חצי יבש החדש ילווה בצורה נפלאה כל ארוחה או פיקניק רומנטי לאוהבים.

סדרת "של סגל" המוכרת והאהובה מפתיעה לראשונה ונכנסת לקטגוריית היינות המתקתקים ומשיקה יין אדום חדש ושונה בסדרה - "של סגל" אדום חצי יבש, לצד האח הגדול 'של סגל' אדום האהוב, המוכר והנמכר בישראל כבר במשך שנים רבות.

"של סגל" אדום חצי יבש, יין אדום פירותי מתקתק, קליל, רענן ומעודן בעל ארומות עשירות של פירות אדומים משתלב בצורה מושלמת בכל ארוחה או בראנץ' בימי הקיץ החמים. אופי היין מתאים בדיוק לאקלים הישראלי הקייצי ומומלץ להגישו קר וצונן.


אודות יקב סגל
יקב סגל הוקם בשנת 1787 והינו אחד היקבים הוותיקים בישראל. יקב ישראלי, בעל מורשת ארוכת שנים והיסטוריה, המושתת על שורשיות וחיבור לטבע ולאדמה. על ערכים אלו בנויה שיטת העבודה וייצור היין של היקב עוד מימיו הראשונים של היקב. החל מהשלב הראשוני של גידול הגפנים, שבו היקב נותן כבוד לטרואר ובעיקר לחומרי הגלם, ועד לשיטות הייצור של היין המבוססות על מינימום התערבות. שיטות עשייה אלו, הן שיטות עשייה מסורתיות וטבעיות המדגישות את טעמיו האמתיים של הענב ואת הקשת הארומטית שלו. החזון שלנו הוא לשמור על האותנטיות המקסימלית של הענב.

מחיר מומלץ לצרכן: 20 ₪
כשר בהשגחת הרבנות הראשית לישראל.
ניתן לרכוש בכל רשתות השיווק ברחבי הארץ.

מומלץ.
מאת שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה