Translate

יום שלישי, 28 באוגוסט 2018

מה עושים בחגים שפע פעילויות לכל המשפחה בגולן מאת: שרית יוכפז


מה עושים בחגים
שפע פעילויות לכל המשפחה בגולן מאת: שרית יוכפז

החוויה הגעשית בפארק הוולקני –
מה? סיור ערב מודרך, מלווה בעששיות, המתחיל מתצפית על הפארק. ירידה בשביל תוך כדי סיפור על התופעות הגיאולוגיות אשר התרחשו בפארק לפני מיליוני שנים, תאורה צבעונית מהריבה וכניסה לפלנטריום בו מיצג כוכבים מרהיב. קבוצות עד 30 איש. משך הפעילות- כשעה וחצי.
מתי? הסיור יוצא בשעה 20:00. כדאי להגיע כמה דקות קודם.
איפה? פארק וולקני אביטל, צפונית לעין זיון על כביש 98.
גילאים: כל הגילאים.

קול שופר -
מה? קול שופר הוא מפעל משפחתי לייצור שופרות. המפעל הוקם על ידי שמעון קינן, בעל תקיעה ותיק ובקי ברזי השופר. השופרות של קול שופר משווקים בכל העולם וידועים באיכותם הגבוהה והכשרות הקפדנית. במפעל מיוצרים כל סוגי השופרות הקיימים, לפי כל הסגנונות של העדות השונות. בנוסף לכך, מיוצרים במפעל שופרות בהכשר בד"צ העדה החרדית. במרכז המבקרים הקהל, ילדים ומבוגרים, מתנסים, מתרשמים ובעיקר לומדים על תהליך ייצור השופרות על כל היבטיו.
מתי? א'-ה' 08:00-16:00, שישי 08:00-13:00, שבת - סגור (ביקורים בתיאום מראש)
איפה? גבעת יואב
גילאים: מגיל 6 ומעלה.
כמה? 30 ₪ לאדם מעל גיל 6



ג'ימי ג'יפ -
מה? טיולי ג'יפים במצוקי הגולן היורדים אל הכנרת בג'יפים פתוחים עד שבעה אנשים בג'יפ. הסיור עובר בטבע הפראי של הגולן, מצפים ונחלים. בעלי החיים המשוטטים בשטח הם חלק מהחוויה, חלק גדול מהמסלולים עוברים בשטחי מרעה בקר.
מתי? כל ימות השבוע בתיאום מראש.
איפה? מושב גבעת יואב.
גילאים: לכל הגילאים, כולל תינוקות (להביא כיסא ביטחון).

נע-נע –
מה? טיול שטח בנהגי עצמית, שישה מקומות ישיבה, במסלול העורך כשעה וחצי בשטחים הפתוחים של הגולן, בין טבע, חיות בר, תצפיות ומסלולי מים. ניתן להגיע גם לסיורי זריחה ושקיעה. לכבוד הקיץ הושקה אטרקציית "נע-נע פלוס", בה יאפו פיתות בטאבון בסוף המסלול בתשלום נוסף.
מתי? א'-ה' 9:30-19:00, ו' 9:00-15:00, שבת סגור.
איפה? מושב קשת.
גילאים: לכל הגילאים, כולל תינוקות (להביא כיסא ביטחון).


דה קרינה -
מה? בוטיק השוקולד "דה קרינה", מזמין את המבקרים לסיור במפעל הבוטיק וצפייה בתהליך ייצור השוקולד והמקופלת הידועה, בעבודת יד, בילוי מתוק בבית הקפה שבמתחם, עם גלידה תוצרת עצמית ומשקאות שוקולד קרים. בחופשת הקיץ יתקיימו סדנאות ויצירה בשוקולד המתאימות לכל המשפחה. במסגרת הביקור והסדנה יטעמו המבקרים שלל שוקולדים, וגם ייצרו טבלאות ומוצרי שוקולד שייקחו הביתה איתם.
מתי? לכל אורך חופשת הקיץ, בימים א’-ה’, 09:00-17:00. בימי שישי 09:00-15:00. שבת סגור.
איפה? קיבוץ עין זיוון.
גילאים: מגיל 3 ומעלה.

יקב אורטל -

מה? סיורים וטעימות של יינות במשך חצי שעה, הסיור מועבר על ידי מדריכים ממרכז המבקרים של היקב, המספרים על תהליך ייצור היין, במהלך ספטמבר-אוקטובר ניתן לראות את תהליך ייצור היין מהרגע הבציר, ועד לייצור הסופי. בתיאום מראש ניתן להזמין ארוחות שף לקבוצות ומשפחות.
מתי? כל ימות השבוע בין 10:00-16:00.
איפה? קיבוץ אורטל.
גילאים: כל גיל, טעימות מגיל 18.
מאת: שרית יוכפז

צילום: עופר בלנק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה