Translate

יום שני, 13 באוגוסט 2018

מפעל הפיס יוצא בקמפיין תדמית רחב היקף תחת הקונספט נתינה למען נתינה. מאת: שרית יוכפז




 מפעל הפיס יוצא בקמפיין תדמית רחב היקף תחת הקונספט נתינה למען נתינה
  המהלך נתמך בנראות מותגית חדשה ומרעננת
  • מפעל הפיס משיק מהלך תדמיתי נרחב תחת הכותרת: נתינה למען נתינה, מתוך רצון לספר את הסיפור המקורי של מעגלי נתינה בקרב החברה הישראלית ולעודד את הציבור הישראלי  להעניק בתוך הקהילה בה אנו חיים. המהלך נתמך ומחוזק  בין היתר על ידי השקת לוגו חדש למפעל הפיס ולשבעת מותגי הפיס וכן מיתוג מדורג של נקודות המכירה הפרושים ברחבי הארץ. המהלך יקודם באמצעות קמפיין טלוויזיה, דיגיטל ועיתונות בהשקעה של כ-4 מיליון שקלים עליו אחראי משרד הפרסום גיתם BBDO.
  •  
  • בתמונה: עמרי לוטן, מנכ"ל מפעל הפיס ודפנה נעים-שאול, סמנכ"לית שיווק ומכירות מפעל הפיס.
  • צילום: שי וידר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה