Translate

יום רביעי, 21 במרץ 2018

חופשת בחו"ל טיפים לטיולים עם ילדים מומחי בוגבו ישראל מאת: שרית יוכפז


צילום: רונית יוכפז ברוק

חופשת בחו"ל
טיפים לטיולים עם ילדים
מומחי בוגבו ישראל

לצאת לטיול עם ילדים יכול להיות פרויקט לא פשוט, ההתרוצצויות והעומס יכול לגרום למשפחה שלמה לבטל את הטיול עוד לפני שהתחיל. בדיוק בשביל זה גייסנו את מיטב הטיפים על מנת להקל על  החופשה הקרובה.




  • טיסות: חשוב לציין שטיסה עם ילדים כרוכה בלא מעט כסף לכן יש לבדוק על מבצעי טיסות לילדים (קיימים בעיקר בטיסות סדירות). הזמינו מראש ארוחת ילדים לטיסה על מנת שלא תצטרכו להכין כריכים מהבית והילדים יסרבו לאכול אותם. משחקים, חוברות עבודה וצביעה יתנו לקטנים תעסוקה ולכם יכולת לעצום עין...
  • במידה ואתם טסים טיסת לילה יש בחלק משדות התעופה חדרי ילדים ו/או תינוקות בהם ניתן להעביר את הזמן ולנוח בשקט. תבררו זאת מראש בשדה התעופה.
  • תינוקות מתקשים במיוחד לשחרר את הלחץ המכאיב באוזניים, הנוצר בזמן נחיתות והמראות. מומלץ לתת להם, בזמן ההמראה והנחיתה מוצץ/ לשתות מבקבוק/ לאכול/ לינוק- כל אלה עשויים לעזור בשחרור הלחץ. מעבר לכך עודדו אותם לשתות הרבה מים בטיסה- האוויר במטוס יבש מאוד.
  • עגלה - גם אם הפעוט כבר הולך, רץ ומקפץ – תמיד יש סיכוי שלא יהיה לו כוח להליכות ממושכות. עגלות או טיולון הם הפריט החשוב ביותר שחשוב לקחת איתכם לטיול. אולי תרצו למשוך עוד קצת זמן ערות בחוץ ואז תוכלו פשוט להניח אותו לישון בעגלה. כדאי לדעת שיש עגלות שניתן לעלות איתן למטוס.
  • אריזה: חשוב להכניס למזוודה ערכת עזרה ראשונה בשביל שלא תצטרכו לחפש פארם באמצע שום מקום. תרופות של ילדים שנזקקים להם בשל אלרגיה חשוב להצטייד איתם על מנת שלא בטעות תרכשו בחו"ל תרופה עם מרכיב אלרגי. ילדים שלא מרגישים טוב בטיול יכולים להרוס חופשה שלמה. 
  • במידה ויש תינוק שמצטרף לחופשה חשוב לארוז לו מנשא ידידותי בעל תמיכת גב מצוינת עבור ההורה הנושא את התינוק, שימו לב כי תכונה זו של מנשא יכולה להשאיר אתכם מחייכים או דואבים מכאב במידה ואין כזו וכמובן גם תינוקות רוצים ליהנות מהחופשה. עבור תינוק שהוא יותר גדול רצוי לרכוש טיולון קומפקטי שניתן להכניס אפילו לתא המטוס. יש כאלו המורשים ע"י ארגון חברות התעופה העולמי, אל תתפשרו, חפשו בגוגל ותמצאו, זה עושה את ההבדל בין חופשה מהנה לחופשת כושר וסיבולת...
  • חשוב לקחת תיק החתלה ולהחזיק קרוב אליך, לנשיאה קלה ונוחה, איכותי וסטייליסטי ,חשוב שיהיה בתיק תאים נוחים ומשטח החתלה, מנשא בידוד  לבקבוק תינוק, פאוץ' למוצצים, פאוץ' למסמכים, לסמרטפון, בעל יכולת חיבור לעגלת התינוק. אי אפשר לדעת איפה תצטרכי להחליף לתינוק.

  • אוכל ושתייה: חשוב מאוד להקפיד על שתייה מרובה בזמן טיול, ילדים רבים נוטים להתייבש אם לא מזכירים להם לשתות. הם מתרכזים בעיקר בפעילויות בחופשה ושוכחים את המזון והשתייה. 


חשוב לזכור שהחופשה צריכה להיות מהנה וכיפית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה