Translate

יום שני, 12 בפברואר 2018

חברת ראן בוטניקלס ותכשיריה פגשתי אותם בכנס חורף של עיל"ם -הטיפול בכאב מאת: שרית יוכפז

חברת ראן בוטניקלס ותכשיריה פגשתי אותם בכנס חורף של עיל"ם -הטיפול בכאב מאת: שרית יוכפז

אודות חברת ראן בוטניקלס ותכשיריה
חברת "ראן בוטניקלס" הנה חברה לפיתוח, יצור ושיווק של תכשירים מבוססי צמחי מרפא. החברה חרטה על דגלה את השאיפה להנגיש לציבור הרחב את העוצמה החבויה בצמחי המרפא, ולאפשר לכל אחת ואחד את הזכות הבסיסית להסתייע בעולם הצומח בכדי להתמודד ביעילות עם חולי וסבל ולשפר את איכות החיים.

מחזון למציאות
גל מ. ראן (RH(AHG, הרבליסט קליני וותיק והבעלים של חברת "ראן צמחים" משנת 1995, חברה אשר התמקדה בשיווק ואספקה של פורמולות צמחים בהכנה פרטנית על פי מרשם, לקח על עצמו את המשימה להנגיש ולקדם זמינות עבור הציבור הרחב של תכשירים צמחיים איכותיים, יעילים ובטוחים לשימוש. כיום, חברת "ראן בוטניקלס" שמה לה למטרה לחלוק עם קהל לקוחותיה את הידע והנסיון הרב שנצבר במהלך 25 השנים האחרונות דרך התמקדות בהמשך פיתוח, ייצור ושיווק של תוספי תזונה צמחיים וזאת באמצעות תכשירים צמחיים ייעודיים הזמינים לכל דורש. אנו משקיעים את מירב מרצנו ומשאבינו בפיתוח וייצור של תוספי תזונה צמחיים יעילים, מדויקים ואיכותיים, המתבססים על הניסיון, הידע וההבנה שנצברו ברשותנו במטרה להעניק לכם מזור למחלותיכם, בריאות תקינה ואיכות חיים.

רישוי | פיקוח | בקרת איכות
חברת "ראן בוטניקלס" אוצרת בחובה ניסיון רב שנים בפיתוח, ייצור ושיווק של תכשירים המבוססים על צמחי מרפא. תהליכי ייצור התכשירים מתבצעים תחת פיקוח מתמיד ובהתאם לתקנים מחמירים של GMP, ISO 9001, ISO 22000. בנוסף, מערך הייצור כולל גם יחידת אבטחת איכות המבצעת בדיקות אנליטיות באופן שוטף על כל אצווה.  כחלק אינטגרלי מפעילותנו פיתחנו תהליכי ייצור ייחודיים המשלבים מיצוי דו- שלבי בריאקציה ופרקולציה וזאת בכדי להבטיח מיצוי מקסימאלי של רכיבים צמחיים פעילים. אנו ערבים אישית לאיכות תכשירינו, ועושים כל שביכולתנו בכדי להביא אליכם תכשיר צמחי יעיל, איכותי ובטוח לשימוש.

אודות גל מ. ראן
בשלהי שנת 1987 נסע גל מ. ראן ללמוד את תורת רפואת הצמחים בבריטניה. בהיותו בן למשפחת חקלאים היה זה אך טבעי עבורו להתמחות בתחום המשיק לעולם הצומח. לאחר סיום הכשרתו המקצועית והסמכתו שב ראן לישראל ופתח בקרירה מקצועית ארוכת שנים ומגוונת הכוללת פעילות אקדמית ענפה לצד פעילות מקצועית ועסקית בתחום רפואת הצמחים וצמחי המרפא. הוא נמנה על מקימי העמותה הישראלית לצמחי מרפא, והיה הרוח החיה מאחורי איגוד ההרבליסטים הקליניים - עבורו שימש כיו"ר במשך שנים רבות. כיום מוכר ראן כחלוץ רפואת הצמחים הקלינית בישראל וכמומחה בעל שם בתחומים של פיתוח וייצור תכשירים מבוססי צמחי מרפא. ראן משלב עבודה קלינית במרפאתו, לצד פעילות התנדבותית בתחומים של רגולציה והסדרת העיסוק ברפואת צמחים קלינית בישראל.

אודות התכשירים
איסטיס
זוהי פורמולה סינית קלאסית עתיקה המקובלת לשימוש במצבים זיהומיים נגיפים וחיידקיים. היא מיועדת בעיקר לשימוש קצר מועד במצבים זיהומיים אקוטיים דוגמת דלקת גרון, סינוסיטיס ושפעת.
אנגיולייט
תרסיס צמחי המיועד עבור הסובלים מדלקות וכאבי גרון. שילוב ייחודי של תמציות צמחים המקנה השפעה מחטאת, הקלה בכאב וזירוז של החלמה מזיהומים חיידקיים ונגיפיים. התכשיר מוכיח יעילות קלינית גבוהה לצד עלות מופחתת.
בלזם ירושלמי

את הבלזם הירושלמי המקורי פיתח לפני כ- 300 שנה האב אנטוניו מנזאני די קונא, נזיר המנזר הפרנציסקאני אשר פעל בעיר העתיקה של ירושלים ושימש כרופא ורוקח. הבלזם שימש בזמנו לטיפול פנימי וחיצוני במגוון רחב של בעיות בריאות אקוטיות וכרוניות. צוות חוקרים ישראלי פרסם בשנת 2005 את מחקרו בדבר הבלזם הירושלמי בכתב העת המדעי הנחשב   Journal Of Ethnopharmacology. סיכום ממצאי המחקר מעיד על פעילות רפואית מגוונות של הבלזם הירושלמי הכוללת בין השאר פעילות נוגדת דלקת ופעילות מחטאת ונוגדת זיהום משמעותית. המחקר המדעי המודרני מאשש חלק משימושיו הקדומים של ה
בלזם הירושלמי המקורי.
סופורקס

הרכב צמחי מסורתי שנמצא יעיל ביותר במצבים אלרגיים ואסטמה. מתאים למניעה וטיפול באלרגיה עונתית וקוצר נשימה. התכשיר מבוסס על תוצאות מחקר שנערך בביה"ס לרפואה "הר סיני" בניו יורק בשיתוף עם ביה"ח בוויפאנג, סין. צוות מחלקת המחקר ופיתוח של "ראן בוטניקלס" יצר תכשיר בלעדי ייעודי לאסטמה ומצבים אלרגיים שונים המבוססים על הרכב ייחודי זה.
אקטיב-כורכומין

תכשיר צמחי ייחודי, פרי פיתוח חדשני אשר הוגש לרישום כפטנט בארה"ב, המבוסס על טכנולוגיה בלעדית להעצמת הזמינות הביולוגית של הרכיב כורכומין. התכשיר מאפשר לראשונה ספיגת כורכומין מקסימלית להשגת פעילות רפואית הגבוהה עשרות מונים מעבר למצוי בתכשירי כורכומין מקובלים, ובהתאם הפגנת יעילות קלינית גבוהה באופן משמעותי לצד עלות מופחתת.
ריסייקל

תכשיר צמחי המיועד לתמיכה בסובלות מתסמונת קדם וסתית, שחלה פוליציסטית, אנדומטריוזיס וכאבי מחזור. שילוב ייחודי של צמחי המרפא הנחקרים והמקובלים ביותר לתמיכה באישה בגיל הפוריות.
קרם ארניקה

קרם טיפולי המבוסס על תמצית מרוכזת של פרחי ארניקה מונטנה מהרי האלפים, בתוספת גבישי קמפור. מיועד לשימוש בפגיעות טראומטיות דוגמת חבלות, חבורות, נקעים, קרעים, מתיחות ושטפי דם. בנוסף, משמש התכשיר גם בדליות ובכאבי מפרקים, שרירים גידים ורצועות.
קרם קפסיקום

תכשיר צמחי רב עוצמה המכיל שרף קפסיקום טהור בתוספת מנטול ושמן ווינטרגרין. מיועד לשימוש מקומי בכאבי גב ודלקות מפרקים, גידים ושרירים. בנוסף, מיועד גם לתמיכה בכאב ונוירלגיה על רקע של הרפס זוסטר.

גילוי נאות את  ההודעה לכתבה קבלתי מהחברה 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה