Translate

יום ראשון, 18 בפברואר 2018

קבוצת שטיר מציגה – 2018 Gym & Pools התערוכה המקצועית ה-7 לספורט, כושר, בריכות, ספא ואורח חיים בריא שתיערך בגני התערוכה בתאריכים 20-21 בפברואר מאת: שרית יוכפז


התערוכה המקצועית ה-7 לספורט, כושר, בריכות, ספא  בגני התערוכה
בתאריכים 20-21 בפברואר

תערוכת Gym & Pools הנערכת אחת לשנתיים, היא התערוכה היחידה בישראל לענף הספורט, בריכות השחייה ואורח החיים הבריא.

בתערוכה לוקחות חלק החברות המובילות  התחום מהארץ ומהעולם ומוצגות בה הטכנולוגיות החדישות ביותר בתחום חדרי הכושר, אימון גופני ובריכות שחייה.

במסגרת אירועי התערוכה ייבנה במקום מתחם מיוחד להצגת אימון אתגרי אינטראקטיבי של חברת Pavigym הספרדית כאשר את מקומם של המאמנים ממלאים מסכים אישיים ומשקפי VR. החברה מיוצגת בארץ על ידי  בוטנסט. 

כמו כן יוצגו שיעורי סטודיו בשיטות האימון החדישות של  
LES MILLSBodyattack ו Bodycombat  המשלבות טכנולוגיית מסכים ומציאות מדומה ופועלות לשיפור תפקודי לב ריאה, שריפת קלוריות ושיפור הקואורדינציה.

בנוסף יוצג מגוון של פעילויות ספורט חדישות המשלבות את הצד הטכנולוגי של אימוני הכושר לצד הדור הבא של הציוד לחדרי הכושר והמכונים. כמו כן ייערכו במקום סדנאות מקצועיות למדריכי ומאמני כושר – Fitness Adix – אימון כוח מטבולי בעצימות גבוהה, המאתגר את יכולת הלב ומזרז את הליך שריפת השומנים.

בתחום בריכות השחייה ייערך כנס בנושא "פתרונות וחידושים בבריכות השחייה" אשר יעסוק בין היתר בנושאי הקשורים לבטיחות בריכות השחייה לקראת עונת הרחצה 2018.
יו"ר ומנחה הכנס – ניר עוז, יו"ר ארגון מנהלי בריכות שחיה ומרכזי ספורט בישראל

גיל שטיר, מנכ"ל קבוצת שטיר: " Gym & Pools הינה התערוכה היחידה המפגישה את היצרנים, היבואנים והמשווקים של ענפי הספורט, חדרי הכושר ובריכות השחייה ישירות עם הקהל המקצועי. בשנים האחרונות הפכה ישראל למעצמת ספורט וכושר והיקף הפעילות בתחומים אלו גדל במאות אחוזים. התערוכה מאפשרת לנו להציג את החידושים האחרונים בתחום ולהפגיש במקום אחד  את הקהל המקצועי – מאמנים, מדריכים, סיטונאים ומפעילים - עם החברות המובילות בתחום."

תערוכת Gym & Pools נערכת בחסות החברות פריקור, אנגטק –טכנוג'ים, טכנו ספורט, יורוטק, אנרג'ים, אביר ספורט, ד.בורלא, יגל, הידרופלם ומפל.

עקב ההתעניינות הרבה בנושא, הוחלט לפתוח את התערוכה לקהל הרחב במחיר 30 שקלי למשתתף. לינק להרשמה:www.gymisrael.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה