Translate

יום ראשון, 18 בפברואר 2018

פורים מקומות בילוי בכפר סבא בנתניה קרית אתא באושילנד בקניונים.מאת: שרית יוכפז

הצבעוני שבחגים הגיע, שמחה גדולה לילדים: הפעלות, הופעות ושווקי פורים מחכים לבדר את הקטנים שלכם – שזה נחמד מאוד – בהנחה שאתם אחיינים של וורן באפט. לשאר ההורים, כל הסיפור עלול להוות נטל כלכלי לא קטן, בייחוד אם יש ברשותכם יותר מקטנטן אחד. אז איך מבדרים את כל המשפחה בחג הקרוב, לא מוותרים על שום תענוג פורימי ומצליחים לשמור קצת כסף לאוניברסיטה שלהם? מסתבר שיש מספר מקומות שישמחו לשעשע אתכם בחינם.


 אושילנד – מתחם הבילוי שבכפר סבא עורך קרנבל "אליס בארץ הפלאות" ומזמין את הילדים ליהנות מהפעלות ברוח הקלאסיקה הגדולה: במקום תחכה תפאורה מושקעת, דמויות אהובות מהסיפור, סדנאות יצירה בהם יוכלו הילדים להכין שעון ממש כמו של אדון ארנב, מסיבת תה עם שעת סיפור לילדים, עמדות צילום מגנטים ללא הגבלה הכוללות תפאורה, אביזרים ודמויות אהובות, וגם עץ משאלות מיוחד, שאומרים שבכוחו להגשים כל בקשה...  
תאריכים: 28/2-1/3/18
כתובת: מתחם האושילנד – עתיר ידע 4, כפר סבא.
קניון "שער הצפון" – מופע בעיבוד חדש לאגדת הילדים האהובה "ספר הג'ונגל" מחכה לילדים ב"קניון המשפחות של הצפון", עם תפאורה מושקעת, שחקנים מוכרים מערוצי הילדים השונים, שירים מקוריים, רקדנים והפעלות. במתחם יחכו גם עמדות איפור, סדנאות יצירה פורימיות, ועמדת ציור קריקטורות- למזכרת מגניבה במיוחד לילדים.
תאריך: 28/2/18-1/3/18.
כתובת: דרך חיפה 30, קריית אתא      
 קניון "עיר ימים" – מציע מגוון הפעלות פורימיות לכל הגילאים: במתחם יחכו עמדות איפור שיהפכו את התחפושת שלכם למושלמת ואתכם - לכל דבר שתרצו להיות, סדנאות יצירה ברוח החג ומופע הלהטוטים המדהים של דני מרטין. כדי שלא תשכחו אף רגע, יוכלו המבקרים להצטלם בסטודיו הצילום ולקבל תמונות ממוגנטות – למזכרת צבעונית וממגנטת.  
כתובת: קניון "עיר ימים", רח' בני ברמן 2, נתניה
תאריך: 1.3.18

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה