Translate

יום שלישי, 13 בפברואר 2018

המעצב הבינלאומי גבריאלה קיאבה, המנהל האמנותי של סטודיו מרסל וונדרס, מחברות העיצוב הנועזות והמצליחות בעולם בתחום עיצוב הפנים, הריהוט והדיזיין ארט, מגיע לראשונה לישראל.מאת: שרית יוכפז




יחשוף לראשונה את הפרויקטים ושיתופי הפעולה של הסטודיו המתוכננים בתערוכת מילאנו 2018

המעצב הבינלאומי גבריאלה קיאבה, המנהל האמנותי של סטודיו מרסל וונדרס, מחברות העיצוב הנועזות והמצליחות  בעולם בתחום עיצוב הפנים, הריהוט והדיזיין ארט, מגיע לראשונה לישראל.

במסגרת ביקורו  תערוך חברת אלוני אירוע המיועד ל 150 אדריכלים מובילים, שיערך  ב –25.2.2018,  בבית קנדינוף ביפו, במסגרתו  גבריאלה קיאבה יחשוף מהפרוייקטים ושיתופי הפעולה של הסטודיו שיוצגו בתערוכת העיצוב הבינלאומית מילאנו 2018, המתקיימת בחודש אפריל. כמו כן ידבר על אחורי הקלעים של תהליכי היצירה באחד המשרדים הפוריים והמעניינים בעולם.

ביקורו של קיאבה בישראל נערך במסגרת תכנית האדריכלים לשנת 2018 שמשיקה חברת אלוני: Alony Culture הכוללת סדרת אירועים חווייתיים שסוקרים את הנעשה בארץ ובעולם, דרך מפגשים אישיים עם הדמויות המעניינות בסצנת העיצוב והאמנות.

סטודיו מרסל וונדרס הממוקם בבירה היצירתית אמסטרדם, הוקם על-ידי המעצב מרסל וונדרס ובניהולו האמנותי של גבריאלה קיאבה מאז 2014. השנה מתקיימות חגיגות 27 שנות עיצוב של סטודיו מרסל וונדרס בכמה מהמוזיאונים המפורסמים ביותר לאמנות ועיצוב באירופה וארה"ב, בינהם:  מוזיאון הפומפידו בפריז, המוזיאון לעיצוב קופר היואיט בניו יורק, מוזיאון המטרופוליטן בניו יורק, המומה, מוזיאון הסטדליך באמסטרדם ועוד.

סטודיו  מרסל וונדרס, אמון על יותר מ 1,900 מוצרים ופרויקטים אייקוניים בכל רחבי הגלובוס. הסטודיו  מייצג  לקוחות בינלאומיים  ומותגי פרימיום, בניהם: בית האופנה 'לואי ויטון', מותג העיצוב 'אלאסי', בית האופנה 'פומה', חברת העיצוב והתאורה 'פלוס' ועוד.




תחת וונדרס וקיאבה עובדים 52 יוצרים, ממיטב המומחים בתחום העיצוב. סביבת הסטודיו היא כזו בה כולם תופסים, נושמים וחיים יצירתיות דרך מספר רב של פרויקטים, החל מעיצוב פנים למטוסים וכלה באריזת חוויות עיצוב לחללי אירוח.

בעולם העיצוב נחשב מרסל וונדרס כתופעה פנומנלית אשר הצליח במשימה אותה העמיד לנגד עיניו: "ליצור סביבה של אהבה, תשוקה ולממש את החלומות הכי מרגשים". וונדרס מצליח פעם אחר פעם להפתיע בכושר ההמצאה שלו, בתעוזה, בייחוד וביכולתו לרומם את הרוח האנושית. היום, בכניסתנו אל מה שמכונה: 'העידן החדש של העיצוב' בו מתאחדים המעצבים, אנשי המקצוע (הקראפט) והמשתמש, המטרה הראשית של וונדרס, היא להביא את המגע האנושי בחזרה לתכנון הפנים ותכנון האובייקט. בתהליכיו ובדרכי הפתרון והיצירה, מאתגר וונדרס את עולם העיצוב, כאשר הוא מעדיף להתמקד בפתרונות הוליסטיים ולא באלה הטכנוקרטיים. ברגע התרבותי הנוכחי, מרסל וונדרס מבקש להחליף את הקור של התעשיינות ולעורר חזרה את השירה, הפנטזיה והרומנטיקה.
קרדיט סטודיו:  מרשל וונדרס
מאת: שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה