Translate

יום שני, 4 בדצמבר 2017

מרכז ספורט הרכיבה ברמת גן יערוך תחרות קפיצות ראווה על סוסים ביום ה-16.12.2017, בחוות הפארק – כניסה חינם! מאת: שרית יוכפז


תחרות קפיצות ראווה
מרכז ספורט הרכיבה ברמת גן יערוך תחרות קפיצות ראווה על סוסים ביום -16.12.2017, בחוות הפארק – כניסה חינם!

מרכז ספורט הרכיבה רמת גן, יערוך תחרות קפיצות לכבוד חג חנוכה. בתחרות ישתתפו מיטב הרוכבים הישראלים, אשר יתחרו בקפיצות מעל מכשולים עד לגובה של 1.35 מטר. התחרות הינה התחרות הראשונה במסגרת סבב דירוג נבחרות, שיתחרו על המקום הראשון בגמר שיתקיים בחודש פברואר 2018.

הכניסה לתחרות הינה ללא תשלום וכחלק מהתחרות יתקיים הפנינג לקהל הרחב החל מהשעה 9:00 ועד 17:00. בהפנינג יהיו פינת יצירה לילדים, סיבובי פוני, מזנון אוכל עשיר ופינות ישיבה.

 ענף קפיצות הראווה הינו ספורט אולימפי (התחרות החותמת בכל אולימפיאדה). מסלול הקפיצות מורכב משבעה עד חמישה עשר מכשולים שמגיעים עד לרוחב של ארבעה מטרים, וכל רוכב נדרש בתורו לקפוץ מעל מסלול מכשולים היכול להגיע עד למסלול הגבוה והיוקרתי ביותר (גראנד פרי) המגיע לגובה של 1.60 מטר. כל טעות במסלול, הפלה או סירוב של הסוס לקפוץ, מחייבת את הצמד בנקודות חובה.

חניה ליד אצטדיון וינטר והשקמה ובחניון הראשי של הפארק הלאומי

 


מרכז ספורט הרכיבה על סוסים הינו עמותה שנוסדה בשנת 1989 במטרה לקדם את ספורט הרכיבה על סוסים בישראל בכלל וברמת-גן בפרט. המרכז מתמחה בהקניית כלים לרכיבה ברמה לכל הרמות לרבות תחרויות במקצועות האולימפיים (רכיבה אומנותית וקפיצות ראווה), בהדרכת מדריכים מוסמכים, מקצועיים, בעלי ניסיון רב. שטחי הרכיבה מתפרשים על-פני יותר מ-6 דונם. במקום תשתית תאורה המאפשרת רכיבה גם בשעות החשיכה. המרכז עומד בסטנדרטים האירופאים המקובלים. המרכז נתמך על ידי  עמותת "עצמה", המרכז לאגודות ספורט עצמאיות.
מרכז ספורט הרכיבה ברמת-גן, פארק לאומי ר"ג (בסמוך לספארי)

טלפון: 03-6315001
אתר הבית: www.soosim.org.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה