ועידת "MAD 2017" של "גלובס" תתקיים ב-12 ביולי בהשתתפות דוברים בינלאומיים מתחומי השיווק, הפרסום, הדיגיטל והתקשורת
הטרנספורמציה המאפיינת את העידן
הנוכחי כבר אינה רק דיגיטלית. היא תרבותית, תפיסתית, ומשנה ללא היכר את הדרך שבה אנו
מתקשרים, צורכים ומנהלים את חיינו. היא משנה את הארגונים והמודלים העסקיים שלהם, את
ההון האנושי בארגון ואת נקודות השיח
ועידת
MAD 2017 של "גלובס" תתקיים ביום ד', 12
ביולי, במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, ותארח דוברים ומומחים בולטים העוסקים
בשיווק, מיתוג, חדשנות, פרסום ובדיגיטל, מהעולם ומישראל.
ועידת
MAD תשים השנה במרכז את הטרנספורמציה
על כל השלכותיה: הארגונים בעולם החדש נדרשים היום לא רק להסתכל החוצה על הלקוח וללמוד
איך מתקשרים איתו בכלים החדשים, אלא בעיקר להתבונן פנימה, להגדיר את עצמם מחדש וללמוד
מה עליהם לעשות כדי לשרוד בסביבה שלא מפסיקה להשתנות. מהם התהליכים שצריכים להתקיים?
ואיך משתלבים בכל אלה הטכנולוגיה, הדאטה, מרכז הסחר החדש? אילו מודלים עסקיים כדאי
לאמץ?
בוועידה
יוצג הפרויקט היוקרתי של
"גלובס"- מדד המותגים 2017. השנה המדד יציג לראשונה את שיטת הדירוג
החדשה בה דורגו מאות מותגים בשיתוף פעולה עם "נילסן" לפי קטגוריות, החל
מבנקים, חברות ביטוח ובתי השקעות, דרך חברות מדיה, חברות מזון, רשתות קמעונאיות,
רכב, אופנה ועד חברות טכנולוגיות ורשתות חברתיות.
בין
המשתתפים בוועידה: מייקל פרוהליך, מנכ"ל EMEA Ogilvy ומנהל לקוחות בקבוצת הפרסום העולמית WPP; סמנתה ברדשואו, חוקרת רשתות חברתיות
ו"פייק ניוז" Oxford
University;
אווה בארט, מנהלת תחום הניו מדיה, השיווק והמיתוג Philips International; שר התקשורת איוב קרא; גיורא בר דיעה,
משנה למנכ"ל קבוצת שטראוס; רן גוראון,
מנכ"ל פלאפון; איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל; יוסי אלבז, מנכ"ל
ובעלים דומינוס פיצה ישראל; מארק און, מנכ"ל Gett ישראל; נעם מנלה, יועץ אסטרטגי ומומחה
לתודעה רשתית ועוד.
מומלץ.
לפרטים נוספים והרשמה: http://www.globes.co.il/mad2017
מאת: שרית יוכפז כתבת ועורכת ראשית.
שרית יוכפז - לייף סטייל, אופנה, עסקים ותיירות.
השבמחקעידת "MAD 2017" של "גלובס" תתקיים ב-12 ביולי בהשתתפות דוברים בינלאומיים מתחומי השיווק, הפרסום, הדיגיטל והתקשורת