Translate

יום רביעי, 24 במאי 2017

הבשורה עפ"י מעצבי העל של איטליה: חגיגה של נשיות ועוצמה ! כל אישה וסיפור הנעליים שלה בקולקציית קיץ 2017 של "לאפייט" מאת: שרית יוכפז




הקיץ הגיע בשיא תפארתו, וברשת "לאפייט" – Lafayette Italy, רשת הנעליים והתיקים חוגגים אופנה עילית בצבעים ובשיק הבאים לידי ביטוי בקולקציה חדשה ומרהיבה. 
התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

צילום: שרית יוכפז
השנה בחרה הרשת להתמקד בתשוקה הנשית הידועה לנעליים ובהתאמת נעל לכל סגנון אישיות, מקום וזמן.  הנהלת הרשת מצאה דרך מקורית להצגת הקונספט בדמות סרטון דיגיטלי קצר (קליפ) אשר מקבל הדים באינטרנט וברשתות החברתיות.  הסרטון שנבנה מתרכז בתשוקה המיוחדת ("הפֶטיש") שיש לכל אישה ומבינת עניין באופנה לתיקים ונעליים.  הקליפ הקצבי מתאר את הרצון למדוד, להחליף, להתרענן, ולקנות עוד ועוד נעליים, המלאות בשיק, תחכום וסטייל בשילוב של הומור, קלילות והנאה.


רפי בלס, מנכ"ל הרשת מעדכן: "הקיץ הקרוב הינו חגיגה של נשיות, צבעוניות, אופנה ויוקרה.  דגמי הנעליים החדשים מאופיינים בשילובי צבעים, הדפסים חדשניים, חיתוכים מעוצבים, עקבים מפוסלים, ואבני סברובסקי בעבודת יד." 



הבשורה לקיץ על פי המעצבים האיטלקיים, שהבולטים שבהם הם Accademia, Gilberto)) Moda di Fausto, Orlandi Valentino​  היא שילוב של נשיות ועוצמה.  לדבריהם הנעליים משקפות את האישיות וסגנון החיים של כל אישה, יחד עם נוחות וסטייל.  כל אישה תוכל למצוא את הצבע הנכון לה וגזרת הנעל שמחמיאה לה ביותר: הנועזת בנשים תרקוד עם צבעי האדום והצהוב הלוהטים;  זו שהולכת לאירוע נוצץ תתחדש בדגמים צבעי זהב וכסף אשר יגנבו את ההצגה בכל מקום; הקלאסית תמצא תמיד את הדגמים המוכרים בצבעי שחור, לבן וניוד וזו שהולכת לים תתחדש בכפכפים אלגנטיים וכיפיים... רעננות תוססת בשלל צבעי העונה, שיק אלגנטי, וגזרות חתיכיות, כל אלה מאפיינים את הקולקציה החדשה של לאפייט אשר נותנת פירוש חדש לצמד המילים אופנה ויוקרה.


השנה "לאפייט" מציגה קולקציה רחבה מבית המותג הבינלאומי הצרפתי Azurée.   מדובר בליין של נעליים שהן יצירת אמנות שקופה, מעוצבת אשר "נוגעת לא נוגעת" ברגל האישה.  החומר השקוף הייחודי מעניק לתיקים מראה זוהר כמו מרחף באוויר, ובנעליים הוא מדגיש את היופי והצללית של כף הרגל הנשית.   


הליין המטאלי גם הוא מקבל מקום של כבוד על המדפים בקיץ הקרוב:  הרשת משיקה את ליין הנעליים הזהובות אשר הולך לכבוש את הקיץ.  סנדלים, כפכפים, נעליים בכל הגבהים – מנעלי סירה ועד עקבי שפיץ, בגווני זהב וכסף מטאליים אשר יסנוורו כל מבט...


חידוש מרענן נוסף מבית "לאפייט" הינו בקטגוריית מגפוני הקיץ.  ברשת מגוון רחב של מגפונים ייעודיים לעונת הקיץ והאביב, בעלי צורה ייחודית אשר גם מחטבת את הרגל וגם דואגת לאיוורורה.  מגפוני הקיץ מגיעים בשלל צבעים, גזרות וגבהים ומתאימים בדיוק לעונה.

אודות רשת "לאפייט" – Lafayette Italy, רשת הנעליים והתיקים
רשת "לאפייט" על 7 סניפיה ברחבי הארץ מביאה לישראל את מיטב התיקים ההנעלה העולמית בכל עונה.  המותגים של מעצבי העל האיטלקיים אשר משווקים בארץ ידועים באיכות, בעיצוב וביוקרה.   שילובים מרהיבים של תחכום וחדשנות מצד אחד וקלאסיות על זמנית מצד שני, צבעי מטאל כזהב וכסף המככבים העונה, לצד צבעוניות נועזת, והכל במבחר עצום של סגנונות ודגמים: מנעלי הערב, הבלרינה, המוקסינים, הכפכפים, הסנדלים ועד סניקרס ומוקסינים.
בשנים האחרונות הרשת מייבאת מוצרים נלווים לנעליים ותיקים כמו מעילים, צעיפים, והאקססוריז מיוחדים המשלימים את ה-TOTAL LOOK  של כל אישה.  לאחרונה אף החלה הרשת בשיתוף פעולה ייחודי וראשון מסוגו עם מיכל נגרין, אשר מעצבת תכשיטים מיוחדים לנעליים ומגפים.
התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
לצפייה בקטלוג המקוון: 
http://smart-life.co.il/Lafayette_catalog_SUM17/index.html
צילום: שי יחזקאל
מאת: שרית יוכפז עורכת ראשית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה