Translate

יום שלישי, 19 באפריל 2016

לראשונה: כתר פלסטיק פותחת חנות "פופ אפ" בשוק הנמל לקראת פסח. מאת: שרית יוכפז





לראשונה: כתר פלסטיק פותחת חנות "פופ אפ" בשוק הנמל לקראת פסח



בחנות ימכרו מגוון פריטים לאירוח ועיצוב הבית, מקולקציית ה"סרוגים" החדשה שזוכה להצלחה בארץ ובעולם

  • לראשונה: כתר פלסטיק פותחת חנות "פופ אפ" בשוק
    הנמל לקראת פסח
    בחנות ימכרו מגוון פריטים לאירוח ועיצוב הבית, מקולקציית ה"סרוגים" החדשה שזוכה להצלחה בארץ ובעולם
    לראשונה, כתר פלסטיק פותחת חנות "פופ-אפ" בשוק הנמל תל אביב, לקראת פסח. כמקובל בערים שוחרות עיצוב בעולם, המוצרים הייחודיים של החברה, בדגש על סדרת ה"סרוגים" שהושקה השנה, יוצגו בתוך מכולות ענקיות וממותגות.

    סדרת ה"סרוגים" הוצגה לראשונה בספטמבר האחרון ב"דיזיין ג'נקשן" (designjunction), אחד המתחמים המרכזיים של שבוע העיצוב בלונדון ועוררה עניין רב. הסדרה כוללת כ-30 מוצרים: עציצים, פופים לישיבה, שולחן צד, מיטות לחיות מחמד, סלי שוק, סלי אחסון וסלי כביסה – שכולם עשויים פלסטיק גמיש ורך, בדוגמה סרוגה ובסקאלת צבעים פסטליים מעושנים. חודשי עבודה ארוכים הושקעו בה ובכתר מהמרים עליה בגדול: כבר השנה ייוצרו וישווקו המוצרים בישראל, באירופה ובארצות הברית. כתר כבר חתמה חוזים עם רשתות ענק כגון "טארגט" ו"לידל".

    הקונספט הייחודי של חנות ה"פופ אפ" תואם להיותה של כתר פלסטיק אחת מהיצואניות הישראליות המובילות. בתוך המכולות הענקיות, המותאמות למרחב הנמל, יימכרו מגוון פריטים ומתנות לחג מסדרת ה"סרוגים". בין המוצרים: עציצים בגדלים שונים, פופים לישיבה, סלי אחסון וסלי כביסה, סלי שוק, מיטות לחיות מחמד. המוצרים כולם עשויים פלסטיק גמיש ורך ומשדרים תחושות של נוסטלגיה, חמימות ומשפחתיות.
    לדברי ג'קי גונדרי, מנהל רשת חנויות כתר בישראל." אנו שמחים לקחת חלק בשוק הפרחים בנמל תל אביב, בפרויקט המשלב גידולים של חקלאים ישראלים ביחד עם מוצרי הדגל המעוצבים של כתר פלסטיק. אני משוכנע כי ההיצע הרחב והמגוון של מוצרי כתר בעלי העיצוב הייחודי והחדשני יאפשר לכל אחד למצוא את הפריט המושלם כמתנה לחג או כפריט עיצוב משלים לבית".
    חנות ה"פופ אפ" מתחם הצפוני בשוק הנמל - נמל תל אביב, תהיה פתוחה לקהל הרחב
    בין התאריכים: 19-28 באפריל, בין השעות: 10:00-21:00 (למעט ימי שישי-שבת).


    בין התאריכים: 19-28 באפריל, בין השעות: 10:00-21:00 ימי שישי פתוח
 מומלץ
צילום פביאן קולדורף ושרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה