Translate

יום שלישי, 19 באפריל 2016

במסגרת שבוע האופנה לכלות הציגה מעצבת שמלות הכלה המצליחה Berta קולקציה מרהיבה לאביב 2017 .מאת: שרית יוכפז



מעצבת שמלות הכלה המצליחה Berta כבשה את שבוע האופנה לכלות בניו יורק בתצוגה מרהיבה לאביב 2017  ב- Harvard Club Of New York



תצוגת האופנה לקחה חלק במועדון הווארד היוקרתי  במנהטן, ניו יורק וזכתה לסיקור תקשורתי מקיף ואוהד כיאה למעמדה כמעצבת המובילה בעולם בנישת ה- High End .

בין האורחים: מובילי דעת קהל, קניינים מכל העולם, הסטיליסטיים של משפחת קרדשיאן, מיס יוניברס והת'ר גראם בגזרת העיתונות ביקרו עורכי אופנה שלELLE Sposa, Haper's Bazaar , WWD , Brides ונוספים.

השנה חברה ברטה למעצב קן בורכוב למותג Mordekai , שעיצב כתרים ושלל אקססוריז למדונה, ליידי גאגא ג'ניפר לופז וסלבריטאיות רבות.
שעיצב במיוחד לתצוגה האד פיסים מיוחדים של ורדים, אחד מסמליו המסחריים של המעצב, שעיטרו את ראשן של הדוגמניות ועוררו עניין רב.

במסגרת התצוגה הוצגו 18 דגמים בבדי תחרה יוקרתיים עם עבודות יד, שיבוץ ורקמות.
שילוב ומשחק בבדי תחרה ובדים שקופים המשלבים טכניקות רקמה מיוחדות, שנותנות מראה עשיר וסקסי שמחמיא לקימורים של גוף האישה .

ברטה היא מעצבת ישראלית אשר מובילה את תחום הכלות בעולם עם 70 סניפים שמוכרים את המותג ברחבי העולם. בין הבוטיקים שבהם ניתן למצוא את עיצוביה של ברטה כיום נמנים Saks 5th Avenue ו-Nordstrom בארה"ב ו-The Wedding Club אשר מוקמת בשכונת Knightsbridge  היוקרתית בלונדון.

לצד החשיפה העולמית האדירה זאת המעצבת להצלחה גדולה שבאה לידי ביטוי ברשתות החברתיות, עם למעלה למיליון עוקבים באינסטגרם ומעל 400,000 עוקבים בפייסבוק.


צילום: דויד פול לארסון

www.bertabridal.com - ברטה האורגים 25 אשדוד
טלפון לבירורים: 08-8555151
כתבה:  שרית יוכפז עורכת ראשית     sarit0404@yahoo.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה