Translate

יום ראשון, 15 בספטמבר 2024

השר לשעבר איציק שמולי הגיע השבוע לביקור מיוחד בחצור הגלילית יחד עם צוות החברה למרכזים קהילתיים במסגרת תפקידו - נציג ישראל בפדרציה היהודית בניו יורק- מאת שרית יוכפז

 


קבסה לנציג ישראל בפדרציה היהודית בניו-יורק:


מאת שרית יוכפז

 

השר לשעבר איציק שמולי הגיע השבוע לביקור מיוחד בחצור הגלילית יחד עם צוות החברה למרכזים קהילתיים במסגרת תפקידו מזה כשלוש שנים- נציג ישראל בפדרציה היהודית בניו יורק- מהגופים הפילנטרופיים הגדולים והמשמעותיים בעולם. במפגש נכח גם אחיו של  אביב אצילי שגופתו בשבי החמאס.

 

במהלך הפגישה הציג ראש המועצה מיכאל קבסה את תוכניותיו לפיתוח חצור הגלילית לרבות בנייה משמעותית, הגעת הרכבת לקו חצור ועוד. כמו כן ראש המועצה פירט על המצב בגליל מאז ה 7.10, לרבות השלכות הפינויים שהפכו את חצור הגלילית לישוב הגדול ביותר בקו הגבול 'החדש' שנוצר, מצב המסחר והעסקים, האתגרים הביטחוניים והצרכים על מנת לשמור על שיגרה בתקופת חירום מורכבת וארוכה זו.

 

קבסה אף הסביר את המצוקות הרגשיות והנפשיות של ילדי וילדות הגליל לאור האזעקות הרבות, הדי הפיצוצים ומה שהפך לשגרת החיים בגליל, "הילדים שלי ישנים בממ"ד כבר 11 חודשים, אני יודע שעוד המון ילדים ישנים בממ"דים, חוששים לצאת מהבית ונמצאים במצב מורכב. אנחנו מודים לך ולפדרציה על כל העזרה והתמיכה שלכם בעם ישראל וארץ ישראל ונשמח להרחיב את שיתופי הפעולה על מנת לאפשר לתושבי חצור להתגבר על התקופה המורכבת ולראות את האור בקצה המנהרה".

 

שמולי מצידו הבהיר כי ימשיך לפעול למען גיוס פילנתרופיה שתחזק את הישובים שנמצאים תחת אש בגבול הצפון והדרום וכי ישמח לסייע גם לחיזוק חצור הגלילית. כמו כן, ראש המועצה ונציג הפדרציה בישראל סיכמו על המשך קשר ישיר וקידום פרויקטים משמעותיים יחדיו.

למפגש המיוחד הצטרף גם רונן אצילי. רונן, משרת במילואים תחת ראש המועצה מיכאל קבסה, גופתו של אחיו אביב עדיין נמצאת בשבי החמאס, "זו דוגמה חיה לשם מה אנחנו נלחמים ובמה אנחנו נאבקים" סיכם קבסה.
צילום: דוברות חצור הגלילית
מאת שרית יוכפז

יום שני, 9 בספטמבר 2024

לרגל ציון 70 שנה ליחסים הדיפלומטים בין האומות תאילנד שגרירות תאילנד בישראל. עורכת אירוע תאילנדי לקהל הרחב . מאת: שרית יוכפז

 

שגרירת תאילנד בישראל


לרגל ציון 70 שנה ליחסים הדיפלומטים בין האומות תאילנד שגרירות תאילנד בישראל עורכת אירוע תאילנדי לקהל הרחב 

מאת שרית יוכפז 

האירוע יכלול סדנאות בישול עם השגרירה התאילנדית,

טעימות של בירות תאילנדיות, עמדות מסג' תאילנדי ועוד

 



לרגל ציון 70 שנה ליחסים הדיפלומטים בין האומות תאילנד וישראל, וסיום קדנציית שגרירת תאילנד בישראל, הגב' פנבהה צ'נדראמיה, תקיים שגרירות תאילנד בישראל בשיתוף עם משרד התיירות התאילנדי אירוע ראשון מסוגו, שיערך בישראל, להמשך חיזוק היחסים ועידוד התיירות בין שתי המדינות.  


אירוע יתקיים לקהל הרחב, בגן העיר בתל אביב, 

 ביום שישי ה 13.9.24 בת"א, בין השעות 11:00-14:00, ויכלול סדנת בישול תאילנדי שיערך על ידי שגרירת תאילנד בעצמה, יערכו טעימות של בירות תאילנדיות, מוזיקה תאילנדית, עמדות מסאג תאיילנדי' ועוד.  במהלך האירוע יוכרזו שמותיהם של מובילי התרבות אשר יזכו לטוס לתאילנד להכיר את מקבילותיהם ולקבל תמיכה לפיתוח של מיזמי תרבות משותפים, ביניהם מוטי רייף (אופנה), ליאור תבורי (מחול), תומר מייזנר (מוזיקה) ועוד.

האירוע יכבד ויוקיר את שגרירת תאילנד בישראל, הגב' פנבהה צ'נדראמיה שבימים אלו מסיימת קדנציה מוארכת של 5 שנים (מה שהופך אותה לשגרירת תאילנד עם הקדנציה הארוכה ביותר בעולם) במהלכה היא ניהלה את משבר הקורונה ואת משבר המלחמה בעזה.

אמרי קלמן, המייצג את משרד התיירות של תאילנד בישראל, מסר: "מאות אלפי ישראלים מתאהבים בתאילנד, באופן שונה מאשר בכל מקום אחר בעולם. תאילנד הפכה לשם קוד בעברית לתיירות, לנופש ולחיים הטובים. מספר הישראלים המגיעים לתאילנד שובר שיאים שוב ושוב, גם מאז פרוץ המלחמה, ומשאיר מאחור שווקים גדולים בהרבה, גם כאשר אנו נמדדים בנתונים מוחלטים".

"אורח החיים, התרבות והמטבח התאילנדי הפכו לפופולריים בישראל באופן יוצא דופן, כאשר דגלי תאילנד רבים מופיעים במסעדות ובאתרי ספא בכל רחבי הארץ. במקביל, קהילות, אירועים וחגים עבריים מצוינים ונחגגים בכל רחבי תאילנד, ופותחים הזדמנויות חדשות לחילופי תרבויות" הוסיף.

בשנה האחרונה הקימה לשכת התיירות של תאילנד בישראל את מועדון "סוואדי קלאב", שמורכב מאוהבי תאילנד בישראל ופועל למענם, חברי הקהילה יגיעו לאירוע ועומדים מאחורי הפקתו.

 צלום: דור פזואלו/ יחצ



                                צילום אסף לב  
דב קלמן במרכז -יצחק אלדן- נשיא מועדון השגרירים,עם  שגרירות                                              תאילנד    

                 שגרירות תאילנד בישראל בשיתוף משרד התיירות התאילנדי ערכו בשישי האחרון (ה-13.9) אירוע חגיגי לרגל ציון 70 שנה ליחסים הדיפלומטים בין האומות תאילנד וישראל, ולרגל סיום קדנציית שגרירת תאילנד בישראל, הגב' פנבהה צ'נדראמיה.



                                                  צילום אסף לב


באירוע שנערך בגן העיר בתל-אביב נכחו כ 200 איש ביניהם: בכירי משרד התיירות התאילנדי   והישראלי, בכירי ענף התעופה והתיירות בישראל, אנשי עסקים, שגרירי ויאטנם והפיליפינים, מובילי תרבות, מובילי דעת קהל ומשפיענים,צי

שנהנו מאוכל משובח בסדנת בישול תאילנדי שערכה שגרירת תאילנד בעצמה, טעימות של בירות תאילנדיות, מוזיקה תאילנדית, עמדות מסאג תאילנדי ועוד.  

כיבדו בנוכחותם: בועז וקסמן - בעלי אופיר טורס,  גיא טלר - מנהל טל תעופה בישראל, דב קלמן ובנו אמרי קלמן - המובילים את חברת טרה נובה המייצגת את משרד התיירות של תאילנד בישראל,

לי דוק טראנג- שגריר ויאטנם בישראל, פדרו ליילו - שגריר הפיליפינים בישראל יחד עם אשתו קארי, צ'לוואט נארינטראנגורה - סגן שגרירת תאילנד בישראל, יצחק אלדן- נשיא מועדון השגרירים, הכירוגרף - ליאור תבורי, מנהל השיווק רועי דון ועוד. 

 מטעם משרד התיירות של תאילנד נמסר כי: "מועדון הסוואדי קלאב מתכוון להקים ליין אירועים קבוע של אירועים בסגנון תאילנד בתל אביב".

 


פסטיבל הבירה הראשון של מועצת שומרון יתקיים ביום שלישי, 10 בספטמבר בישוב לשם הופעת טיפקס.מאת שרית יוכפז

 


  פסטיבל הבירה הראשון בשומרון יוצא לדרך עם דוכני בירה והופעה של להקת טיפקס

 מאת שרית יוכפז

 

פסטיבל הבירה הראשון של מועצת שומרון יתקיים ביום שלישי, 10 בספטמבר בישוב לשם, ויכלול 15 דוכני בירה, דוכני אוכל מגוונים, מגוון פעילויות כמו השור הזועם וחץ וקשת, והופעה מרכזית של קובי עוז ולהקת טיפקס. 

 

ראש מועצת שומרון, יוסי דגן: "הניצחון שלנו בימים אלו הוא שעם ישראל לא נכנע ומקיים חיי תרבות, ושמחה בלב השומרון!"

 

מועצה אזורית שומרון מכריזה על פסטיבל הבירה הראשון בשומרון, שיתקיים ביום שלישי, 10 בספטמבר (ז' אלול) באמפי לשם. הפסטיבל יציע 15 דוכנים של בירות מהארץ ומהעולם, לצד דוכני אוכל מגוונים ומשחקי פסטיבל ייחודיים כגון השור הזועם, חץ וקשת, פטיש כוח, עמדת לאסו וגלגל מזל. משתתפי הפסטיבל יהנו מטעימה של מגוון בירות איכותיות איכותית ומופעי מוזיקה של אמנים מקומיים כשבשיא הערב תופיע להקת טיפקס וקובי עוז בהופעה המרכזית.

 

ראש מועצת שומרון, יוסי דגן: "פסטיבל הבירה הראשון בשומרון הוא לא רק חגיגה של אוכל ומוזיקה, אלא הוכחה נוספת לכוחה של ההתיישבות שלנו. זו הזדמנות להראות לכל העולם את השמחה, התרבות והחיים בלב השומרון. אני מזמין את כולם לקחת חלק באירוע יוצא דופן. הניצחון שלנו בימים אלו הוא שעם ישראל לא נכנע ומקיים חיי תרבות, ושמחה בלב השומרון. כולם מוזמנים!"

 

האירוע ייפתח בשעה 19:00 עם מופעי חימום של אמנים מקומיים, ויכלול מגוון פעילויות ומשחקים לכל המשתתפים. בשעה 21:00 תתקיים ההופעה המרכזית של להקת טיפקס.

 

(קרדיט צילום: רם משה). 
מאת שרית יוכפז

יום חמישי, 5 בספטמבר 2024

, הרקדנית ג׳וליה שחר ודור הררי הם הזוכים במקום הראשון בגמר רוקדים עם כוכבים. מאת :שרית יוכפז

 


                                                         צילום שי תמיר

https://youtube.com/shorts/fu3B6h3JsNo?feature=share

בתזמון מדויק ומפתיע הזוכה בתכנית הריאלטי של קשת 12, 'רוקדים עם כוכבים:
 ג'וליה שחר עולה מחר (יום שישי)  בקמפיין רחב למותג האופנה 'לי קופר'.

 

אתמול בלילה (4.9), לפי הצבעת השופטים והקהל בבית, עם שיא של 3 מיליון הצבעות, הרקדנית ג׳וליה שחר ודור הררי הם הזוכים במקום הראשון בגמר רוקדים עם כוכבים.

 

הקמפיין בכיכובה יעלה בהשקעה הנאמדת ב – 1.5  מיליון ₪ והוא כולל בין הייתר פרסום בטלוויזיה, שלטי חוצות, דיגיטל ופעילות ענפה בסושאל ובנכסים הדיגיטלים של לי קופר של ג'וליה שחר.  

 

ג'יוליה שחר, אמרה שקבלה את ההצעה לככב כשגרירה של  לי קופר:

                                                                             צילום שי פרנקו


 "אני מתרגשת וגאה להיות שגרירה של מותג בינלאומי,  אני מתחברת מאוד לערכי לי קופר, אוהבת אותו ושמחה להיות חלק ממנו. לדבריה: זהו הקמפיין הראשון שלנו כזוג, וזה כייף ומרגש. ההצטרפות לנבחרת השגרירים של "לי קופר" מהווה כבוד גדול עבורנו  וצעד משמעותי בקריירה שלנו וגם בחיים המשותפים שלנו כזוג". 

 


https://youtube.com/shorts/fu3B6h3JsNo?feature=share

 

 

צילום: שי תמיר

מאושר לשימוש בתמונות ללא תמורה