Translate

יום שלישי, 30 במאי 2023

מהפכה בעולם צבעי השיער המקצועיים של חברת מון פלטין, Mon Platin.מאת: שרית יוכפז

 

  

               מהפכה בעולם צבעי השיער המקצועיים 

מאת: שרית יוכפז   

                                         

חברת "מון פלטין" Mon Platin  למוצרי שיער, היא עסק משפחתי הקיים מזה 30 שנה,


שפיתח ומייצר כ-700 מוצרים שונים לכל נישת מוצרי השיער. לאחרונה פיתחה החברה מוצר חדש בתחום צבעי השיער המקצועיים
Mon Platin Professional המיועד רק למעצבי שיער ולשוק המקצועי, ולא ניתן לרכשו במדפי חנויות הפרפומריות. Full Cover הוא המוצר החדש של "מון פלטין" שמחולל מהפכה בעולמות צבעי השיער.


                              עם בעלים  גולן נהרדעא קומוניקשן 

כדאי לדעת כי בתחום צבעי השיער ישנם 2 סוגי צבע לשימוש וכל מעצבי השיער בעולם משתמשים באותה שיטה: "צבע קבוע" שנועד לצביעת שורשי השיער ושיער שיבה, הוא צבע המותאם לטון ולגוון השיער של הלקוחה. וישנו צבע "חצי קבוע" שמגוון שיער מובהר ומכיל ריכוז נמוך במיוחד של אמוניה אם בכלל. לכל מעצב שיער יש במספרה מדף לצבע "קבוע", ומדף שני לצבע "חצי קבוע".







המהפכה של מון פלטין

החברה פיתחה ליין חדש Full Cover שהוא פטנט בלעדי שלהם, שמייעד צבעי שיער לפעולה נוספת, המשנה צבע קבוע לחצי קבוע. כלומר, שתי פעולות במיכל אחד המתאים לשתי המטרות. עבור מעצב השיער מדובר בחיסכון משמעותי בעלויות היות ורוכש רק מוצר אחד, וגם חיסכון משמעותי במקום אחסון במספרה. ויש גם תרומה לקהילה בשמירה על כדור הארץ והסביבה של חברת "מון פלטין", שמפחתה בחצי את כמות מוצרי האריזה.

יותר מזה,



                                                   עם בעלי חברת מון פלטין 


אם עד היום לכל מעצב שיער ישנה היכולת לייצר 20 גוונים, הרי שהחומר החדש Full Cover מציע קטלוג עם 400 גוונים חדשים כמותם טרם נראו, זאת בעזרת פורמולות מיוחדות שהחברה מספקת למעצב השיער. כך - כל מעצב שיער הופך לאמן שמייצר אמנות לשמה. הוא יכול להמציא את הגוונים הבלעדיים שלו וליצור לוק ייחודי לכל לקוחה לפי בחירתה, גוונים מיוחדים שאין לאף אחת אחרת.

השינוי משמעותי גם בתהליך עבודה ממה שנהוג עם צבעי השיער הקונבנציונליים בו מעצב השיער מורח את הצבע על שורשי השיער בעזרת מברשת, פעולה שלוקחת כ-20 דקות לפחות. את החומר החדש לא מורחים על הראש, כי אם שופכים ומקציפים! תהליך קל ונוח שלוקח רק בין 5-7 דקות בלבד.


                                           צילום רקדניות בנשף 


               ומה עם התוצאות?

השימוש במוצר החדש של "מון פלטין" מעניק ללקוחה רווח כפול, כי מעבר לגוונים חדשים וייחודיים, במהלך הצביעה מתקיים גם תהליך של שיקום השיערה, כי כששיער נצבע בבלונד נוצר נזק אותו ניתן לשקם בזכות Full Cover.

והתוצאות? הן גבוהות וטובות עד פי 35% יותר משאר המוצרים בשוק של המתחרים הדומיננטיים, השיער מלא ברק, רך, ובעל נפח ותנועה, והצבע נשמר לאורך זמן. המוצר החדש Full Cover של מון פלטין, גם מגוון, גם מציע מגוון רחב וחדש של צבעים וגוונים ליצירת מראה ייחודי לכל אחת, וגם משקם את השיערה.

בואו ליצור אמנות חדשה בעולם צבעי השיער, ולהמציא גוונים חדשים במגוון אין סופי, עם הליין החדש Full Cover של חברת "מון פלטין"

 




                                 לשאלתכם   מי היא חברת מון פלטין- Mon Platin?

מוצרי החברה הם כחול לבן ומיוצרים בישראל, משווקים בישראל וב-54 מדינות בעולם. מוצרים החברה הם זוכי תחרויות רבות, ואף קיבלו אות הוקרה מנשיא המדינה מר רובי ריבלין כיצואן מצטיין לשנת 2013.
המפעל פועל תחת תקן GMP קוסמט ISO 22716 התקנים המחמירים ביותר לייצור מוצרי קוסמטיקה, במפעל מכשור חדיש עם טכנולוגיות מתקדמות ביותר, ועם מעבדת מחקר ופיתוח פנימית המפתחת מוצרים חדשניים באיכות הגבוהה ביותר בהתאם לצרכי הלקוחות.




המפעל מקפיד על בקרת איכות בתהליכי הייצור, ומפנה משאבים, חשיבה חדשנית ושנים של ניסיון למתן הפתרונות הטובים ביותר ללקוחות ומוצרים חדשניים והאיכותיים ביותר.

                      המוצרים לא נוסו על בעלי חיים. הייתי בסיור במפעל. גדול מרהיב ומגוון.

אספר לכם קוראים יקרים  על אירוע מיוחד שהתקיים אתמול והשקת המוצרים.

השתתפתי בהשקה גרנדיוזית  בסגנון  בברלי הילס, של המותג "מון פלאטין " 

שבה הציגו   את סדרת צבעי השיער החדשים והמהפכניים פטנט עולמי  לשנת- 2024.

מאות מעצבי שיער מובילים מהארץ ומהעולם הגיעו  אתמול  לנשף  של החברה החוגגת 30 שנה.

האירוע כלל :  קייטרינג משובח ביתני גלידות. בר משקאות. הופעות, רקדניות , מוזיקה סוחפת.  ותצוגת תספורות ותסרוקת של  מעצבי שיער של המותג של חברת "מון פלטין-Mon Platin"

                         מומלץ.

להשיג במספרות המקצועיות המובילות בכל רחבי הארץ.

צילום ערן חן ושרית יוכפז

אתר: https://www.monplatin.co.il/

פייסבוק : https://www.facebook.com/MonPlatinIsrael/

אינסטגרם : https://www.instagram.com/monplatin_il/


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה