Translate

יום שלישי, 30 בנובמבר 2021

חיילי גדוד ״סופה״ של חטיבת השריון 188, המוצבים ברמת הגולן, הדליקו נר שלישי של חנוכה עם ניידת הידידות של הקרן הידידות ויחד למען החייל/מאת שרית יוכפז

 חיילי השריון המוצבים ברמת הגולן הדליקו נר שלישי של חנוכה עם ניידת הידידות

 

חיילי גדוד ״סופה״ של חטיבת השריון 188, המוצבים ברמת הגולן, הדליקו נר שלישי של ח
נוכה עם ניידת הידידות של הקרן הידידות ויחד למען החייל

 

ניידת הידידות של הקרן לידידות ויחד למען החייל, הגיעה להדליק נר שלישי של חנוכה יחד עם לוחמי גדוד סופה של חטיבת השריון 188, המוצבים בימים אלו ברמת הגולן. מתנדבי יחד הגיעו לשמח את הלוחמים והעניקו להם סופגניות, חטיפים ומשקאות על מנת להנעים עליהם את ימי החג ולהוקיר את תרומתם לביטחון המדינה. באירוע השתתפו גם חיילים בודדים המשרתים בגדוד ומציינים את החג הרחק מהבית ומהמשפחה שנמצאים בחו"ל. ״לא פשוט לחגוג את החג רחוק כל כך מהמשפחה ומהבית״, אמר אלכסנדר קונצ׳ב, נהג טנק וחייל בודד שעלה מאוקראינה. ״מרגש שגם כשנמצאים רחוק מהבית יש מי שחושב עליך ודואג שתרגיש את החג ותחגוג אותו יחד עם הגדוד״.

 

שש "ניידות הידידות" של הקרן לידידות ויחד למען החייל, נוסעות יום יום במשך כל השנה בין המוצבים והבסיסים ברחבי הארץ ומחלקות חינם ללוחמים על בסיס יומיומי חטיפים, ארטיקים ושתייה. 

מחצית מהניידות נפרשות בשטח לכדי מועדון של ממש, עם שולחנות קפה, עמדת WIFI, טלוויזיה, גלידות, נקודות הטענה לטלפונים ניידים, מכונת פופקורן ועוד.

הניידות מגיעות לעשרות אלפי חיילים בשנה בבסיסים ובמוצבים השונים לאורך הגבולות וכמובן מחכות ללוחמים בסיומי מסע כומתה ותרגילים חטיבתיים, אירועי ריענון והפוגה ועוד, בהם מהווה הניידת אטרקציה מרכזית. הניידות פעלו בצורה אינטנסיבית במיוחד בתקופת סגרי הקורונה והגיעו לחיילים שהיו סגורים בבסיסים במשך פרקי זמן ממושכים.

הניידות נתרמו על ידי הקרן לידידות, שגם מממנת את פעילותן השוטפת במהלך השנה, והן מופעלות על ידי מתנדבי ועובדי יחד למען החייל. הפרויקט מוקדש לזכרו של מייסד הקרן לידידות, הרב יחיאל אקשטיין ז"ל.

נשיאת הקרן לידידות, יעל אקשטיין: "לוחמי צה"ל הם חומת המגן של כולנו. גם בימי חג החנוכה בו כולנו מתכנסים עם המשפחות להדליק נרות ולשמוח ביחד, הם עומדים על המשמר הרחק מהבית, בכל תנאי מזג האוויר, תוך שהם חשופים לסיכונים. אני שמחה על ההזדמנות להסב להם מעט אושר וגאה בפרויקט ניידות הידידות, באמצעותו אנו יכולים להנעים ולו במעט את זמנם של מי שנותנים עבור כולנו". 

הקרן לידידות

הקרן לידידות, מייסודו של הרב יחיאל אקשטיין ז"ל, היא ארגון הסיוע החברתי הגדול במדינה הפועל לחיזוק חוסנה החברתי של ישראל. הקרן, הפועלת באמצעות תרומתם הנדיבה של תורמים נוצרים ויהודים אוהבי ישראל ברחבי העולם, חרטה על דגלה סיוע לאוכלוסיות במצוקה וגייסה עד כה מעל לחמישה מיליארד שקלים לביצוע פרויקטים מגוונים, בתחומי העוני והרווחה, העלייה והקליטה וחיזוק מערך ההגנה על העורף הישראלי בשעת חירום.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה