Translate

יום ראשון, 24 באוקטובר 2021

חנוכה חברתי – 100% קניה חברתית בחנוכה תשפ"ב קונים חברתי לחג: עמותת אנוש מציעה מתנות מקוריות עם ערך חברתי המיוצרות על ידי מתמודדים עם מגבלה נפשית מאת שרית יוכפז

 



חנוכה חברתי – 100% קניה חברתית

בחנוכה תשפ"ב קונים חברתי לחג: עמותת אנוש מציעה מתנות מקוריות עם ערך חברתי המיוצרות על ידי  מתמודדים עם מגבלה נפשית 

בחנוכה קונים חברתי – עושים טוב: גם בחנוכה 2021, מציעה אנוש - העמותה הישראלית לבריאות הנפש, מתנות ומארזים למכירה. כל המוצרים מיוצרים על ידי מתמודדים עם מגבלה נפשית, העובדים במרכזי התעסוקה של אנוש ברחבי הארץ. הרווח ממכירת המוצרים מועבר ישירות למתמודדים - על מנת לסייע להם להשתלב בקהילה ולחזור ולחיות חיים מלאים ובעלי משמעות. המסגרת התעסוקתית מהווה מודל שיקומי שבו מתמודדים עם מגבלה נפשית מקבלים הכשרה וכלים שיעזרו להם להשתלב בתעסוקה בשוק החופשי.

במיוחד עכשיו – חשוב לחזק את התעשייה המקומית ולרכוש מוצרים שיש בהם תרומה חברתית.

ביו השאר ניתן למצוא מוצרים כמו: נרות חנוכה – 10 ₪, מגוון חנוכיות במחיר של 60 ש"ח, סינר חנוכה – 32 ₪, ספלים – 19 ₪, ומארזי חג כמו: מארז שוקו חם בשניים – 58 ₪, מסיבתה – מארז חליטת תה מפנק – 255 ש"ח ומארז סנגרייה שגונבת את ההצגה – 155 ₪. מחירים מיוחדים לחברות ולארגונים.

ניתן להזמין את המארזים והמתנות ישירות מאתר חנות האון ליין של עמותת אנוש – "אנושופ" בכתובת: https://www.enoshop.co.il/. או בטלפון: 054-9299599 . משלוחים עד בית הלקוח בתוספת תשלום.

מנכ"לית אנוש, ד"ר הלה הדס: "מסגרות התעסוקה שלנו מהוות עבור מתמודדים עם מגבלה נפשית מרכיב משמעותי בתהליך השיקום. זה המקום שבו הם מפתחים את כישורי העבודה לצד אינטראקציות וקשרים חברתיים החשובים להשתלבות בקהילה. מכירת המוצרים גם מאפשרת למתמודדי הנפש לקבל הכנסה נוספת. מדי חג ולאורך כל השנה מגוון חברות ולקוחות פרטיים רוכשים מתנות שמיוצרות אצלנו באנוש ונהנים ממוצרים איכותיים ומקוריים עם ערך חברתי. גם עכשיו, לקראת חג האורים חשוב להרבות אור, לחזק את התעשייה המקומית ולרכוש מוצרים שיש בהם תרומה חברתית".

 

מצ"ב לדוגמא מספר מתנות לחג:

חנוכיית קרמיקה בעבודת יד – 60 ₪

חנוכיה קלאסית – 60 ₪

סינר חנוכה עם כיתוב - "איזה נר היום?" או "הכנתי סופגניות" – 32 ₪

ספלים עם כיתובים מדליקים - כמו "באתי חושך לגרש", "השנה יקרה לי נס", ו"טיגנתי לביבות"-  19 ₪

 

הסבוניה – ערכה יצירה להכנת סבונים – 88 ₪

הערכה כוללת:

תבנית שקעים מסיליקון

3 בקבוקי צבע

1 בקבוק תמצית ריח

300 ג"ר קוביות סבון גליצרין

שקיות אורגנזה

מקלון לערבוב

 

מארז שוקו חם בשניים-  58 ₪

ספל "אל תיגעו לי בשוקו"

ספל "הכי מתוק בעולם"

בכל ספל יחידת מרשמלו ו- 5 מטבעות שוקולד (חלבי)

 

 

מארז סנגרייה שגונבת את ההצגה –.155 ₪

המארז כולל:

יין אדום- קברנה סוביניון שיראז, ברקן
4
 כוסות זכוכית
פלחי תפוז מיובש
מקלות קינמון
חליטת פירות יער, 120 גר'
והפתעה – מתכון מיוחד להכנת סנגריה מושלמת

 

מסיבתה – מארז תה מפנק –.255 ₪

המארז כולל:

קומקום זכוכית 550 מ"ל

4 כוסות זכוכית כפולה 150 מ"ל

2 מארזי חליטות תה

4 תחתיות מעוצבות לכוסות

 

 

 

 

אודות עמותת אנוש

עמותת אנוש, העמותה הישראלית לבריאות הנפש, הוקמה לפני מעל 40 שנה, במטרה לסייע למתמודדים עם מגבלה נפשית ולבני משפחותיהם. במהלך השנים, פיתחה העמותה שירותי שיקום חדשניים ופורצי דרך, המבוססים על התאמה אישית ועל ערכי גישת ההחלמה, המאפשרים לאדם לחיות חיים מלאים ובעלי משמעות.

כיום מפעילה אנוש למעלה מ-70 מרכזי שירות למתמודדים ומרכזי ייעוץ וסיוע לבני משפחה בכל רחבי הארץ. לעמותה כ–950 עובדים מקצועיים ומאות מתנדבים, המספקים מענה בתחומי דיור, תעסוקה, חברה ופנאי וייעוץ למשפחות.

בתהליך השיקום מושם דגש על השתלבות המתמודד בסביבה שבה הוא חי ועובד, תוך התייחסות מקצועית לא רק אליו כפרט, אלא גם למשפחתו ולחברה הסובבת אותו. התהליך מעוצב כך, שיעניק לאדם תחושת שייכות לקהילה, ביטחון ותקווה.

עמותת אנוש, היא הארגון הגדול ביותר, המספק שירותי שיקום בתחום בריאות הנפש בישראל. השירותים ממומנים ברובם על ידי משרד הבריאות, באמצעות סל שיקום. אנוש פועלת לקידום זכויותיהם של אנשים המתמודדים עם מוגבלות נפשית ושל בני משפחותיהם, באמצעות פעולות סנגור, שינוי מדיניות וקידום חקיקה.

צילום מירי משה מאת שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה