Translate

יום שני, 8 במרץ 2021

ירושלים, הנה אני רץ! מוזיאון מגדל דוד בירושלים ו-RUN JLM מזמינים את הקהל הרחב לרוץ לאורך אלפי שנות היסטוריה מאת שרית יוכפז


 ירושלים, הנה אני רץ! מאת שרית יוכפז

מוזיאון מגדל דוד בירושלים ו-RUN JLM מזמינים את הקהל הרחב לרוץ לאורך אלפי שנות היסטוריה ומכריזים על הזוכה בהגרלת כניסה לקבוצת הריצה

מוזיאון מגדל דוד בירושלים ו-RUN JLM מזמינים את הקהל הרחב לרוץ לאורך אלפי שנות היסטוריה ולחוות את ירושלים דרך הרגליים יחד עם מורי דרך שהם גם מאמני ריצה מוסמכים. מגדל דויד, הכריזו על הזוכה בהגרלת הכניסה לקבוצת הריצה ובעוד מגוון פרסים. 

לאורך תאריכים נבחרים בחודשי פברואר ומרץ (19.02 ו-05.02) יתקיימו סיורי ריצה חווייתיים, ברחבי העיר ירושלים, מטעם מוזיאון מגדל דוד ובהדרכת מדריכי חברת RUN JLM. סיורי הריצה הירושלמיים מיועדים לחובבי ריצה וכושר אשר מעוניינים להכיר את העיר תוך כדי תנועה מהירה וקצבית.

לאורך סיורי הריצה בעיר, יחלפו הקבוצות לאורך אלפי שנות ההיסטוריה של העיר, יכירו את הדתות שבה, הרב תרבותיות שלה, המורכבות וההשראה שהעיר ירושלים טומנת בחובה. תחנות העצירה לאורך הסיור הינן תחנות הדרכה אשר יכללו הסבר קצר וממוקד.

כחלק מהפרויקט, מוזיאון מגדל דויד ביצע קול קורא דרך חשבון הפייסבוק ובו התבקשו העוקבים לשתף ברגע חציית קו סיום בריצה הכי מרגשת שהם חוו. המנצח, ישתתף בסיור ריצה ייחודי ברחבי העיר ירושלים ויזכה במגוון פרסים כמו נעלי ריצה, סיור מודרך בתערוכה המדוברת "בנאי - זאת המנגינה שלנו" במוזיאון מגדל דוד וארוחת בוקר מפנקת.

הזוכה בתחרות, עטרה כהן שיתפה ברגע מרגש שלה. עטרה, בת 40 עם 4 ילדים, מתגוררת ביישוב עפרה. התחילה לרוץ לפני שנתיים תוך התמודדות עם מצב רפואי מאתגר. עטרה חוותה סיבוך בהריון של בתה הצעירה,  וכתוצאה ממנו היא חווה עד היום פגיעה בשורש העצב אשר גורמת לה לכאבים. מספר חודשים לאחר הלידה, הגיעה עטרה לאירועי מרתון ירושלים של בתה הבכורה,  על מנת ללוות אותה ולצפות בה רצה. בעת שצפתה בבתה התמלאה ברצון ותקווה שיום אחד גם היא תוכל לרוץ. לאחר כשנתיים למרות הכאבים אשר היא ממשיכה לחוות, היא החליטה כנגד כל הסיכויים להתחיל ולרוץ, ומאז ועד היום היא לא מפסיקה.

עטרה מספרת: "כשקיבלתי את ההודעה על הזכייה התרגשתי ושמחתי וכששמעתי את פרטי חבילת הזכייה ממש הופתעתי להאמין שזכיתי בכל זה. מחכה מאד לבלות את היום המיוחד הזה עם בני משפחתי האהובים".




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה