Translate

יום שבת, 6 במרץ 2021

מהיום- לגליל יש מה להציע גם בשופינג״ מאת: שרית יוכפז

 האטרקציה החדשה של הצפון:

״עד כה נופשים הצפינו לאטרקציות ולשקט הגלילי,


מהיום- לגליל יש מה להציע גם בשופינג״ מאת: שרית יוכפז

 

רגע לפני חג הפסח והאביא המביא עימו את שיא עונת התיירות בייחוד לאחר סגר ממושך, הגליל התחדש באטרקציה אטרקטיבית חדשה ופופולרית במיוחד. בלב אזור התעשייה בצפת נפתח לפני כשבועיים הקניון החדש של הצפון, 2,000 מ״ר  של מתחם הום סטייל ראשון ויחיד בגליל- ׳נטו חיסכון הום סטייל'. המתחם מאגד בתוכו  עשרות מותגים מובילים ומעניק לצרכנים חווית קנייה אירופאית ומחירים מהזולים בישראל!.

 

למרות התקופה המאתגרת וימי הקורונה הושקעו בהקמת הקומפלקס למעלה מ3 מיליון דולר במטרה להוות מוקד קניות אזורי שימשוך אליו אוכלוסיות רבות ולהעניק חווית קניה אירופאית, מחירים אטרקטיביים עם כל המותגים תחת קורת גג אחת.  הרשת החדשה הינה תוצר של שיתוף פעולה בין אנשי העסקים אבינועם ואורן ספיר שבין העסקים שבבעלותם רשת המזון הכי זול ורשת סופר ספיר, ליזם ואיש העסקים הצפוני רונן גנון. יחד הקימו לאחרונה את רשת המזון 'נטו חיסכון' עם סניף ראשון בצפת כשבקרוב ייפתח סניף שני בביתר עלית, וכעת מצרפים אליה את המותג החדש: 'נטו חיסכון-הום סטייל'.

 

״מאז פתיחת המתחם תושבי הגליל מצביעים ברגליים ופוקדים את המתחם בהמוניהם ונהנים ממתחם הום סטייל עם כל המותגים במחירים אטרקטיביים במיוחד וחוויה אירופאית. אנחנו מזמינים את עם ישראל שמגיע לנפוש בגליל להגיע ולהתרשם מהמתחם הייחודי. עד כה נופשים הצפינו לאטרקציות ולשקט הגלילי, מהיום- לגליל יש מה להציע גם בשופינג מבחינת מחיר, חווית קניה, מבחר, שירות ומותגים״ ציינו ברשת.

 

בקניון  החדש הממוקם בפארק תעשיות  בכניסה הדרומית לצפת (נטו חיסכון הום סטייל בוויז) על כביש 89,  תמצאו את כל מה שחלמתם במגוון מחלקות: מוצרי חשמל בהתחייבות למחיר הזול בישראל, מחלקת יודאיקה ותשמישי קדושה, מותגי אקססוריז לבית, ריהוט, ריהוט משלים, סירים וכלי מטבח של כל המותגים הגדולים, מותגי טקסטיל, הלבשה והנעלה, כלי בית, צעצועים ורכבים ממונעים לילדים, מחלקת ימי הולדת, עולם הבלונים, מחלקת תינוקות מגיל לידה ועד שנה ועוד. הפרויקט מביא לראשונה לצפת את כל המותגים ועוד תחת קורת גג אחת: סולתם, דלתא, נעמן, המילטון, ורדינון, נספרסו, LOL, Fisher Price  (פישר פרייס), גורטקס כותי, ART (ארט), פוד אפיל, שמחה זה אנחנו, Homestyle, פלנרו ועוד.

 

המתחם פעיל בין הימים א-ה בין השעות 9:00 ועד 21:00 ובימי שישי בין השעות 9:00-14:00

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה