Translate

יום ראשון, 5 באפריל 2020

עיריית תל אביב- יפו חונכת את "מרכז אור-נור לשלום המשפחה"- בצל העלייה בדיווחים על אלימות במשפחה בעקבות משבר הקורונה. מאת שרית יוכפז

עיריית תל אביב- יפו חונכת את "מרכז אור-נור לשלום המשפחה"- בצל העלייה בדיווחים על אלימות במשפחה בעקבות משבר הקורונה
מאת שרית יוכפז

משבר הקורונה הציף אתגרים בכל תחומי החיים. בשל ההסתגרות הממושכת בבתים, עלולים להיווצר מריבות ומתחים בתוך המשפחה, היכולים להגיע אף למצבי קיצון ואלימות (פיזית, מילולית, כלכלית ונפשית). ואכן, בימים האחרונים נרשמה עליה במספר הדיווחים על אלימות במשפחה בצל הקורונה.

מינהל השירותים החברתיים בעיריית תל אביב-יפו, בשיתוף משרד הרווחה, חונכת בימים אלה את מרכז אור-נור, במסגרתו יתנו עובדים סוציאליים מענה טלפוני לתושבי העיר בימים א'-ה' בשעות 19:00-08:00.

תושבים יכולים לקבל במרכז החדש ייעוץ, הכוונה, וכלים להתמודדות עם קונפליקטים במשפחה. המענה מיועד לנשים, גברים וילדים החווים וחשופים למתח, קונפליקט ואלימות במשפחה והוא יינתן באופן פרטני, קבוצתי ואבחוני בטלפון ובאמצעות שיחות זום.

בתום משבר הקורונה, יעבור המרכז לפעילות גם במתכונת פרונטלית.
03-7246565 מרכז אור-נור

שימו לב, במצבי חירום יש להתקשר לאחד המספרים הבאים:
106- מוקד עירוני 106 +
100 – משטרה
118 – קו חירום ארצי משרד הרווחה (24 שעות)

ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי: "מגיפת הקורונה אמנם מחייבת את העירייה לצמצם את פעילותה השגרתית – אבל בכל מה שקשור לשלומם ובריאותם של התושבים, לא רק שאנו לא מצמצמים, אלא יוצרים מסגרות נוספות לטיפול וסיוע.  דווקא בתקופה קשה זו מוטלת עלינו חובה להעמיק ולהרחיב את השירותים החיוניים שאנחנו מעניקים לתושבינו."



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה