Translate

יום שלישי, 17 במרץ 2020

חברת טמבור ריכזה עבור מי שבימים אלה מתכנן לצבוע את הבית לבד - מהן הטעויות הנפוצות ואיך עושים זאת נכון-מאת: שרית יוכפז



בימים אלה, שנמצאים בבית, אפשר לנצל את הזמן ולצבוע אותו..
חברת טמבור ריכזה עבור מי שבימים אלה מתכנן לצבוע את הבית לבד - מהן הטעויות הנפוצות ואיך עושים זאת נכון

לא משתמשים בצבע יסוד
הרבה פעמים, אנשים שצובעים בעצמם ניגשים לטמבוריה, קונים את הצבע המועדף עליהם, מגש ורולר וישר ניגשים לעבודה. הם שוכחים או לא יודעים שלפני המפגש של הצבע עם הקיר ישנם 2 סוגי קירות שמחייבים מריחת צבע יסוד: קירות שצבועים בסיד וקירות שעברו תיקונים/שיפוצים.
הקירות האלו מלאים בחומר אבקתי וברגע שמורחים עליהם באופן ישיר צבע אקריליזה פשוט לא מחזיק מעמד, כי אין את האלמנט של ההדבקה. התשובה לכך, שחובה לפני הצבע שכבה אחת של צבע יסוד.

לא מדללים כמו שצריך
כמעט כולם יודעים שהצבע לא עובר ישירות מהאריזה אל הקיר. שלב הדילול הוא יחסית מוכר בציבור, הבעיה היא שכל אחד עושה את זה בסגנון חופשי.
התשובה לכך היא כשאנחנו מכינים את שכבת הצבע הראשונה נדלל אותה ב-15 עד 20 אחוז של מים, מדובר על בערך כוס מים לליטר של צבעבשכבה השנייה זה יהיה מצומצם יותר ונוסיף בין 10 ל-15 אחוז של מים, זאת אומרת: המרקם של שכבת הצבע השנייה יהיה מעט סמיך יותר מהראשונה.

לא ממתינים בין ערבוב הצבע לצביעה
אסור שהמפגש הראשוני בין הרולר לקיר יהיה בהול. מה הכוונה? הרבה מאוד אנשים שופכים את הצבע למגש, מדללים, מערבבים וישר ניגשים לקיר. שימו לב: זו טעות. פעולת הערבוב יוצרת אוויר כלוא בצבע, מה שגורם לבועות אוויר.
כדי להימנע מבועות או ממראה גבשושי על הקירחייבים להמתין כמה דקות טובות ולאפשר לצבע לנוח. ההמתנה משחררת את האוויר מהצבע וזה שלב קריטי שיגרום למראה הסופי להיות הכי חלק שאפשר.

לא מורידים צבע מיותר מהרולר או מהמברשת
יש עוד משהו שמתפספס לרוב האנשים בדקה ה-90 ויכול להרוס את כל הצביעה: שאריות הצבע המיותרות שנדבקות לרולר או למברשת.
אחרי שדיללנו, ערבבנו, המתנו מספר דקות וטבלנו את הרולר בתוך הצבע חובה להעביר את הרולר הספוג על השטח המפוספס במגש הצבע. הגלגול של הרולר הלוך ושוב על האזור הגבשושי של המגש סוחט את הרולר, מוריד את הצבע המיותר ומשאיר עליו את המינון המדויק של הצבע. לא יותר מדיי ולא פחות מדיי.

בשורה התחתונה צריך לזכור שלצבוע קיר או חדר בבית זה לגמרי אפשרי ולא מדובר במדע מורכב.. עם הכוונה נכונה, עם הצבע הנכון ואחרי קריאת הכתבה הזו כל אחד יכול לעשות את זה בהצלחה רבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה