Translate

יום ראשון, 22 במרץ 2020

אפליקציה של 'חלי ממן'- קבוצות תמיכה לאורח חיים בריא, תזכיר לכם לראשונה איך לאכול מסודר, מה ומתי? חינם!!! מאת שרית יוכפז



אתם בבית?

אפליקציה של 'חלי ממן'- קבוצות תמיכה לאורח חיים בריא, תזכיר לכם לראשונה איך לאכול מסודר, מה ומתי? חינם!!!


המטרה של האפליקציה היא להעניק הרגלי אכילה חדשים, לניהול אורח חיים בריא ומסודר לאנשים שעוברים תהליכי שינוי בחיים/ירידה במשקל, על ידי תזכורות אישיות כל 3 שעות ומאפשרת לכם לבחור בכל יום תפריט מגוון ועשיר של תפריטים בריאים.

אוכל הוא חלק בלתי נפרד מהחיים ואם לא נקפיד לאכול כל 3 שעות, אנו עלולים לחוש ברע. לפעמיים בשגרה יומיומית -  אנו שוכחים 'לאכול' או נמאס לנו מהתפריט הקבוע. עם האפליקציה התפריט לא יהיה יותר משעמם והשינוי יורגש במיידי.

האפליקציה של חלי ממן, מותאמת אישית לכל אדם, בשלב ההורדה על ידי הכנסת נתונים ההורדה להזין את הנתונים האישים- גיל, מין, משקל והשעות בהן תרצה לאכול את 6 הארוחות ומשם הדרך תהיה פשוטה יותר עבורכם ותעזור לכם לעשות את השינוי התזונתי באופן ידידותי וזמין יותר.

האפליקציה מזכירה לכם בכל שלוש שעות לאכול על ידי התרעה קולית וכתובה.
במסגרת ההתאמה האישית תידרש להזין בכל אחת משש הארוחות במהלך היום תפריט ארוחה מגוון לפי אבות מזון: למשל בארוחת הבוקר ניתן לבחור בין מנות פחמימות לצד חלבונים לפי מידות מדודות למשקלך וכך, גם בשאר הארוחות של היום.

בנוסף, באפליקציה תכנים נוספים כגון: "מד מים"- שבודק את כמות כוסות שתיית מים במהלך היום, המלצות נוספות לתפריטים קבועים, (לאוהבי המוכן), מתכונים ועוד.

*להורדה חינם דרך ה- App Store- חלי ממן ולהורדה דרך חנות PLAY .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה