Translate

יום ראשון, 12 בינואר 2020

קניון TLV משיק לראשונה- שישי של טעמים שוק אוכל EAT-SHOP-ART. מאת שרית יוכפז



קניון TLV משיק לראשונה-
שישי של טעמים
שוק אוכל EAT-SHOP-ART

החל מה-17.1.2020 קניון TLV יציע שוק אוכל בכל יום שישי עם מגוון דוכנים אשר יציעו סוגי מאכלים שונים: אוכל דרוזי, ארגנטינאי, טוניסאי, הולנדי, אתיופי, בוכרי, טבעוני ועוד.

בין הדוכנים שיוצעו בכל יום שישי בקניון TLV:

More Potatoes
ישירות משדרות הדרומית, מגיע לשוק האוכל דוכן תפוח אדמה אפוי, עם מגוון תוספות ומנת תירס, המעניקה ללקוח חווית מאנץ' ייחודית

אוכל אתיופי
אורלי פתחה את העסק לפני 4 שנים ומתמקדת בעיקר במטבח האתיופי.
האוכל הוא אוכל אתיופי אותנטי העשוי מתבלינים אשר גדלים ברובם באתיופיה. התבשילים מונחים על האנג'רה אותם אוכלים בעזרת הידיים.

אוכל דרוזי
אוכל המאופיין בחומרי גלם טריים ומקומיים ובעבודת יד ביתית.
הדוכן יציע פיתה דרוזית עם לבנה וזעתר, שמן זית משובח, ממריחת התוספות עליה, התבולה, המסבחה, החריף, זיתים, עלי הגפן עבודת יד וכרוב ממולא, אשר משאירים טעם של עוד.
בנוסף יוצע בדוכן אוכל מבושל כמו מג'דרה, באמיה, כרובית עם טחינה, לשון הפר, מאפים טריים הכוללים מאפה תרד עסיסי, עלי זעתר וגבינה, מאפה זעתר, גרגרי חומוס, כנאפה ועוד.
פסטה צ'ילי- מפעל ליצור פסטות ורטבים
הוקם בשנת 2004 על ידי שף אלי/לזר אהרונוב.
המפעל הינו מפעל לייצור פסטות ורטבים בסגנון איטלקי מסורתי,
וגם רטבים ופסטות בטעמים עכשוויים.

ממתקי חג' בק
ממתקי חג' בק שביפו מגיעה לקניון TLV. חנות המציעה ללקוחותיה מגוון עשיר של מתוקים מזרחיים משובחים מהמסורת הערבית העשויים מחומרי גלם האיכותיים ביותר. תהליך הייצור של כל סוגי המתוקים השונים נעשה במקום, ולא במכונות, אלא בעבודת יד.

מן האדמה - גבינות בוטיק וממרחים
מן האדמה היא רשת מעדניות בפריסה ארצית בה ניתן למצוא מעל 400 סוגי גבינות מהארץ והעולם, ממרחי ירקות מיוחדים ועוד מגוון רחב של מוצרי מעדניה.

שטרודל וינאי
יצרנים של עוגות שטרודל ייחודיות במגוון מילויים, תפוחים, פרג וגבינה וכן שטרודל ללא סוכר, שנאפות ביום המכירה ונמכרות טריות כשהן מוכנות לאכילה.




שוק האוכל יוקם בכל יום שישי בקומה התחתונה
         שעתיים חניה חינם למחזיקי אפליקציית TLV MALL

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה