Translate

יום ראשון, 5 בינואר 2020

מלונות דן בשת"פ עם פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית זאת השנה השמינית ברציפות. מאת: שרית יוכפז



מלונות דן בשת"פ עם פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית זאת השנה השמינית ברציפות

במסגרת השת"פ, מלון דן אילת יארח בתאריכים: 22-26 בינואר 2020 את כל הקונצרטים המוצעים במסגרת הפסטיבל הבינלאומי שמתקיים זאת השנה ה-15, בסימן 250 שנה להולדת בטהובן

בנוסף לקונצרטים, אורחי מלון דן אילת יוכלו ליהנות השנה גם ממופע אינטימי של מתי כספי אינטימתימופע פסנתר, בשיתוף אמריקן אקספרס

לקראת הפסטיבל, רשת מלונות דן מציעה מגוון חבילות במחירים מיוחדים הכוללות לינה בדן אילת ונפטון אילת, כניסה לקונצרטים והמופעים השונים

רונן ניסנבאום, מנכ"ל רשת מלונות דן אמר: "רשת מלונות דן גאה להמשיך את שיתוף הפעולה עם פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית הבינלאומי, זאת השנה השמינית ברציפות, המושך אליו את בכירי המוסיקאים מרחבי העולם. מלונות דן חרטה על דגלה לקדם את התרבות והאמנות בארץ, כך שמדובר במהלך טבעי עבורנו להמשיך את החיבור לפסטיבל המוביל בישראל במוסיקה קלאסית."

פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית 2020 יארח השנה את תזמורת הדיסוננסים (צרפת), המנצח פול מקריש (אנגליה), אנסמבל ריצ'רקר (בלגיה), הפסנתרן בוריס ברזובסקי (רוסיה), הכנר דוד גרימאל (צרפת), מקהלת NFM וורוצלב (פולין), רביעיית המיתרים גולדמונד (גרמניה), שלישיית בוש (אנגליה-הולנד), להקת הפלמנקו של חבייר לטורה (ספרד) ועוד שלל תזמורות, הרכבים וסולנים מובילים מהארץ ומהעולם

מלונות דן בשת"פ עם פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית זאת השנה השמינית ברציפות.

במסגרת השת"פ, מלון דן אילת יארח בתאריכים: 22-26 בינואר 2020 את כל הקונצרטים המוצעים במסגרת הפסטיבל הבינלאומי שמתקיים זאת השנה ה-15, בסימן 250 שנה להולדת בטהובן.

בנוסף לקונצרטים, אורחי מלון דן אילת יוכלו ליהנות השנה גם ממופע אינטימי של מתי כספי אינטימתי - מופע פסנתר, בשיתוף אמריקן אקספרס. כל אורחי מלונות דן המשתתפים בפסטיבל יוזמנו לקוקטייל יוקרתי ועשיר בדן אילת, בו הרשת תציין את מסורת שיתופי הפעולה של מלונות דן עם התרבות והאמנות בארץ.

לקראת פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית, מלונות דן מציעה מגוון חבילות הכוללות לינה בדן אילת המשלבת עם כרטיסי כניסה למופעים השונים במחירים מיוחדים.

רונן ניסנבאום, מנכ"ל רשת מלונות דן אמר: "רשת מלונות דן גאה להמשיך את שיתוף הפעולה עם פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית הבינלאומי, זאת השנה השמינית ברציפות, המושך אליו את בכירי המוסיקאים מרחבי העולם. מלונות דן חרטה על דגלה לקדם את התרבות והאמנות בארץ, כך שמדובר במהלך טבעי עבורנו להמשיך את החיבור לפסטיבל המוביל בישראל במוסיקה קלאסית. אנו בטוחים שאורחי המלונות שלנו באילת והמבקרים ייהנו מפסטיבל איכותי ומרתק ובו בזמן יקבל את האירוח המלונאי המעולה במיטב המסורת של מלונות דן."

בין החבילות שמלונות דן מציעה במלון דן אילת במסגרת הפסטיבל:

·        חבילת אירוח "סונטה" של שני לילות – חבילה של 2 לילות במלון דן אילת – מחיר מיוחד החל מ-4480 ₪ לזוג. חבילה של 2 לילות במלון נפטון אילת  ממלונות דן – מחיר מיוחד החל מ-2980 ₪. המחירים הם ללינה וכוללים ארוחת בוקר, כניסה ל-4 קונצרטים מתוך רשימת הקונצרטים של הפסטיבל.

·        חבילת אירוח "הרמוניה"  של שלושה לילות – חבילה של 3 לילות במלון דן אילת – מחיר מיוחד החל מ-5180 ₪ לזוג. חבילה של 3 לילות במלון נפטון אילת  ממלונות דן – מחיר מיוחד החל מ-3480 ₪. המחירים הם ללינה וכוללים ארוחת בוקר, כניסה ל-4 קונצרטים מתוך רשימת הקונצרטים של הפסטיבל.

·        חבילה אירוח "מלודיה" של ארבעה לילות – חבילה של 4 לילות במלון דן אילת – מחיר מיוחד החל מ-5880 ₪ לזוג. חבילה של 4 לילות במלון נפטון אילת  ממלונות דן – מחיר מיוחד החל מ-3980 ₪. המחירים הם ללינה וכוללים ארוחת בוקר, כניסה ל-4 קונצרטים מתוך רשימת הקונצרטים של הפסטיבל.

פסטיבל אילת הבינלאומי למוסיקה קאמרית 2020, המתקיים זאת השנה ה-15 ברציפות, יעמוד בסימן 250 שנים להולדתו של בטהובן. הפסטיבל, בניהולו האמנותי של לאוניד רוזנברג, יארח השנה 115 אמנים בינלאומיים ב 16 קונצרטים לתזמורות, הרכבים קוליים וכליים וסולנים.

בין אורחי הפסטיבל: תזמורת הדיסוננסים (צרפת), המנצח פול מקריש (אנגליה), אנסמבל ריצ'רקר (בלגיה), הפסנתרן בוריס ברזובסקי (רוסיה), הכנר דוד גרימאל (צרפת), מקהלת NFM וורוצלב (פולין), רביעיית המיתרים גולדמונד (גרמניה), שלישיית בוש (אנגליה-הולנד), להקת הפלמנקו של חבייר לטורה (ספרד) ועוד שלל תזמורות, הרכבים וסולנים מובילים מהארץ ומהעולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה