Translate

יום שבת, 11 במאי 2019

מדונה צפויה לנחות בישראל במטוסה הפרטי במהלך השבוע הקרוב במלון דן תל אביב הוכנה עבורה הסוויטה המלכותית/ מאת: שרית יוכפז



מלון דן תל אביב יארח את מדונה במהלך ביקורה בישראל לרגל השתתפותה בגמר האירוויזיון

מדונה צפויה לנחות בישראל במטוסה הפרטי במהלך השבוע הקרוב

במלון דן תל אביב הוכנה עבורה הסוויטה המלכותית בה שהתה בביקוריה הקודמים בישראל ב-2009 וב- 2012




הולכות ונשלמות ההכנות במלון דן תל אביב לקראת הגעתה של מדונה הצפויה לנחות בישראל במטוסה הפרטי במהלך השבוע הקרוב. מדונה תשהה בסוויטה המלכותית בה שהתה בביקוריה הקודמים בישראל ב-2009 וב- 2012. מדונה צפויה להישאר בישראל חמישה ימים במסגרתם תופיע באירוויזיון.

את מדונה ילוו מנהלה האישי גיא עוזרי וצוותה ולצורך כך שוריינה עבורם כל הקומה החמישית הכוללת 37 חדרים וסוויטות יוקרתיות הפונות לחוף ימה של תל אביב.

מדונה תגיע למלון דן תל אביב מלווה בשף האישי שלה שיעבוד בצמוד לשף המלון עובד אלפיה. השנים אף יהיו אחראים על ארוחת יום השישי של מדונה שתתקיים בחדר אוכל פרטי שיוקצה למדונה ואורחיה.

הערכות המלון לביקורה של מדונה כוללת הקמת חדר כושר פרטי לשמירה על פרטיותה, האפלה ואיטום החלונות בחדר השינה האישי שלה, אספקת פירות אורגניים ופרחים האהובים עליה.

יצוין כי בקומה הסוויטות של מדונה, בסוויטת "טראס" הפונה גם היא לים, יתארח באותם הימים, מעצב האופנה הצרפתי ז'אן פול גוטייה.

הסוויטה המלכותית של מלון דן תל אביב שבה תתארח הזמרת מדונה אירחה בעבר מפורסמים רבים, ביניהם: מיק ג'אגר ולהקת הרולינג סטונס, בריטני ספירס, להקת רובים ושושנים, ג'ון בון ג'ובי, ברברה סטרייסנד, ג'רי סיינפלד, אשטון קוצ'ר, ליאונרדו די קפריו, נטלי פורטמן, טום ג'ונס ועוד רבים.

מצ"ב מגוון תמונות של הסוויטה המלכותית במלון דן תל אביב.

צילום: אורי אקרמן

מאת: שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה