Translate

יום שלישי, 22 בינואר 2019

לראשונה בעולם: הבורסה ליהלומים פותחת מרכז שבו יתקיימו מכירות פומביות של יהלומים מלוטשים.מאת: שרית יוכפז



לראשונה בעולם: הבורסה ליהלומים פותחת מרכז שבו יתקיימו מכירות פומביות של יהלומים מלוטשים
מרכז המכירות הפומביות ייפתח בתערוכת היהלומים העולמית שתתקיים בבורסת היהלומים ברמת גן מה-28 עד ה-30 לינואר. נשיא הבורסה יורם דבש: הענף מתחיל להתאושש מהמשבר הקשה בתולדותיו.

הבורסה ליהלומים ברמת גן תקיים מה-28 עד ה-30 בינואר את תערוכת היהלומים הבינלאומית – האירוע השנתי הגדול של ענף היהלומים. בתערוכה ישתתפו כ-400 קניינים מרחבי תבל – שיא של כל הזמנים בתערוכת יהלומים בישראל. "ענף היהלומים הישראלי, שחווה בשנים האחרונות את המשבר הקשה בתולדותיו, נמצא במגמת התאוששות", אומר נשיא הבורסה ליהלומים, יורם דבש, "בשנת 2018 נבלמה מגמת הירידה בייצוא היהלומים, וכעת אנו מקווים שבשנת 2019 הייצוא יחזור לעלות. ההתאוששות מגיעה לידי ביטוי במספר גדול של חברות ויהלומים שמגיעים מכל העולם להשתתף בתערוכה. השיפור נובע, בין השאר, מרפורמות שהובלנו בשנים האחרונות, שכללו מהפיכה טכנולוגית, רגולטורית ושיווקית בבורסה, וכן כתוצאה של התמיכה והרוח הגבית שהענף מקבל בתקופה האחרונה ממשרדי הממשלה".

במהלך התערוכה ייפתח מרכז ראשון מסוגו שבו יתקיימו מכירות פומביות פתוחות של יהלומים (Auctions). הבורסה הישראלית ליהלומים היא הבורסה הראשונה ליהלומים בעולם שבה יתקיימו מכירות פומביות של יהלומים באופן מסודר ומאובטח, תחת אמצעי האבטחה המשוכללים בעולם, שכיום מתקיימות רק בחברות פרטיות. עד כה התקיימו בבורסה ליהלומים רק מכרזים (Tenders) שבהם נמכרים יהלומים למוסר המחיר הגבוה ביותר מראש. במהלך תערוכת היהלומים יתקיים מכרז יהלומים במרכז המכרזים שיהיה פתוח לסיקור עיתונאי ולצילום.   

יום שני, 28.1, 11:00: טקס הפתיחה של התערוכה, בהשתתפות נשיא הבורסה הישראלית ליהלומים, יורם דבש, שר הכלכלה אלי כהן, נשיא הבורסה ליהלומים של ניו יורק ראובן קאופמן, ראש עיריית רמת גן כרמל הכהן שאמה, נשיא איגוד התכשיטים העולמי גייטנו קבליירי ומרטין רפפורט הבעלים של חברת רפפורט.
יום שלישי ה- 29.1, 11:00 טקס הפתיחה של המרכז הרב תכליתי – מרכז ראשון מסוגו בכל בורסות היהלומים בעולם שבו יתבצעו מכירות פומביות של יהלומים.

יום שני ושלישי מ-11:00 בבוקר עד אחר הצהריים - יתקיימו באולם המסחר ובחללים שמסביבו מאות דוכני מכירות של יהלומים ותכשיטים יוקרתיים של יהלומנים חברי הבורסה ליהלומים ותכשיטנים ישראלים.
יום שלישי 29.1 ב-17:30 – ערב קוקטייל של התערוכה הבינלאומית בהדר די מול פלטינום.
                                              

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה