Translate

יום ראשון, 3 ביוני 2018

B BEAUTY LOUNGE עדי סיון השיקה מקום של יופי ואסתטיקה במתחם גן העיר/ מאת: שרית יוכפז


התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

B BEAUTY LOUNGE
עדי סיון השיקה מקום של יופי ואסתטיקה במתחם גן העיר
ודברה על החזון שלה לפתח את הקונספט המציע אי של רוגע ואסתטיקה במרחב האורבני ומחבר בין יופי פנימי ליופי חיצוני
ולפתוח סניפים נוספים בארץ ובחו"ל



                                   צילום: רפי  דלוייה
עדי סיון-טובר, יזמת צעירה ובעלת ניסיון בהקמה ותפעול של עסקי יופי בארץ ובלונדון, השיקה השבוע, יחד עם בעלה ג'ול טובר (בלגי שעלה לישראל בעקבות האהבה) את סדרת טיפולי הפנים החדשה של B BEAUTY LOUNGE  מקום של יופי ואסתטיקה שפתחה לפני כחמישה חודשים במתחם גן העיר בתל אביב.

במהלך באירוע חשפה עדי בפני אורחיה את הקונספט המיוחד עד B BEAUTY LOUNGE, אי של רוגע ואסתטיקה במרחב האורבני המבקש לחבר בין יופי פנימי ליופי חיצוני ולשמש כמקום של העצמה לנשים ולגברים החפצים בכך. את הקונספט הייחודי, הבא לידי ביטוי בתפריט טיפולי הפנים והגוף הרחב הקיים במקום היא מתכוונת לפתח הן בארץ והן בחו"ל.
התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
צילום: שרית יוכפז
באו להציג את טיפולי היופי של העתיד: אאידה תדהר קוסמטולוגית מומחית, המתמחה בשיטות אנטי אייג'ינג מתקדמות ומיכל חלילי המדריכה הראשית של חברת ג'יג'י קוסמטיקס שהדגימה  שגרת טיפול פנים יומיומית על אחת האורחות, למראה עור פנים רענן וצעיר לאורך זמן.


עדי סיון ל- B BEAUTY LOUNGE   - פרטים נוספים:
שלושה תינוקות נולדו לעדי סיון בהפרש של שנה וחודש, שני הבנים בני שנה וחצי וחמישה חודשים ו-B BEAUTY LOUNGE – מכון יופי ואסתטיקה במתחם גן העיר בתל אביב (4 חודשים).
וכן, העסק החדש נולד לאחר מספר חודשי היריון אינטנסיביים, כולל מהמורות וחששות וצירים מדומים, עד לצאתו לאור של התוצר המוגמר שממנו יש כבר התפעלות רבה ועניין וסקרנות מצד קהל לקוחות צמא למקום המשלב תחושה של שלווה ומפלט מהכאוס האורבני ומשמש כמקדש לטיפולי פנים וגוף.

עדי, מעולם לא תיארה לעצמה שתעסוק ביזמות עסקית בתחום היופי והאסתטיקה, שהרי מלכתחילה ייעדה עצמה לתחום התוכן ואף רכשה הכשרה פורמלית כקופירייטרית.  אבל כנראה שהחיים באמת מזמנים לכל אחד מאיתנו מסלולים מרתקים, שהם לא בהכרח כאלו מתוכננים.

עדי סיון נולדה בירושלים למשפחה מלוכדת ותומכת. אחותה הבכורה חיה מזה מספר שנים בבריסל שבבלגיה, ובאחד הביקורים של עדי בבריסל, היא עורכת היכרות עם ג'ול שבדיוק חזר מלימודי תואר שני בישראל. תוך פחות משנה הם מחליטים להינשא ולעשות זאת בקרב המשפחה המורחבת בישראל. הם סוגרים תאריך לאירוע המכונן בחייהם, אולם הגורל טורף את כל הקלפים. אמה חלתה ונפטרה תוך זמן קצר ומסיבת החתונה בוטלה.



התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
צילום: שרית יוכפז


באותה עת נפלה בידיהם של בני הזוג הזדמנות עסקית לחדור לעולם הטיפוח ותוך שהם מקימים את העסק הראשון שלהם בתחום בתל אביב, מגיעה הצעה מאתגרת לפתוח עסק דומה בלונדון.
כשחיידק העסקים נושף בעורפיהם הם מחליטים לעשות את הצעד המאתגר. בשכנוע של השותפים שלהם לעתיד הם עוברים להתגורר בלונדון ופותחים את העסק החדש באחד האזורים המבוקשים והאקסקלוסיביים בעיר. במקביל הם מנהלים את העסק בישראל, שעדי על הקו לונדון תל אביב על מנת לפקח, לנהל ולהוביל. לאחר שהשקיעו סכומים אדירים של כסף הסתבר להם שלמעשה נעקצו והולכו שולל על ידי השותפים, שהותירו אותם עם  העסק אך חסרי פרוטה.

וכאן מתגלה הנחישות והאינטואיציה העסקית של עדי, בשעה שכולם מסביב מרימים ידיים ומנסים לשכנע אותה שהגיע הזמן להתקפל ולחזור לישראל. היא מאמינה בכל כוחה שניתן להבריא את העסק בלונדון – היא מגייסת את עובדים מהארץ ומחו"ל ומצליחה להפוך את המקום לנקודת חן נחשקת בנוף האורבני הלונדוני, כזה שמצליח ומליח לפרנס חבורה גדולה של עובדים.

כשהיא נכנסת להריון הראשון שלה – עדי ובעלה מחליטים לחזור לישראל ולמכור את העסק המצליח בלונדון לחבר. האתגרים והמשוכות ממשיכים לרדוף את עדי וג'ול גם בישראל. לימים הם מקבלים צו סגירה לעסק  בשל היעדר רישיונות עירוניים והניסיונות של כל הנוגעים בדבר להפר את הצו, כושלים.

עדי וג'ול לא מרימים ידיים ומחליטים,  תוך כדי הריון שני,  להוציא לפועל חזון עסקי שמנקר בראשם מזה זמן מה – ובתום חודשים ארוכים של תכנונים הם פותחים בתחילת שנת 2018 את B BEAUTY LOUNGE במתחם גן העיר בתל אביב, מכון של יופי ואסתטיקה המחבר בין המשלב טיפולי יופי מסוגים שונים כולל מחלקת טיפולי פנים וגוף עם  תפריט טיפולים חדשני, עשיר ומגוון המציע טיפולי פנים מסוגים שונים. 

JUST BE YOURSELF זהו המסר המרכזי המועבר במקום החדש: "אנו מציעים לכל אישה  מקום מפלט ומרגוע מהמולת היום, כזה שמייצר את החיבור בין הגוף (החומר) והנפש. המראה החיצוני עובד בסימביוזה מוחלטת עם העוצמה הפנימית ויחד הם יוצרים כח שלא ניתן להתעלם ממנו", כך לדברי עדי סיון היזמת העסקית שעומדת מאחורי הקמת B BEAUTY LOUNGE.

B BEAUTY LOUNGE מציע למעשה ללקוחה אי של שפיות ושלווה בנוף האורבני, הלעיתים כאותי, במטרה לשפר את התחושה הפנימית ואת המראה החיצוני באמצעות שורה של טיפולי גוף הוליסטיים מכף רגל ועד ראש, פיזיותרפיה גופנית ועיסויים וגם סדרה של טיפולי-פנים חדישים, המושקים בימים אלו.
מדובר במעטפת טיפולים מלאה לשגרת טיפוח קבועה ובין הטיפולים מוצעים גם טיפולי מניקור, פדיקור, עיצוב גבות, איפור קבוע, שיטת השערה, שעוות ועיסויים.
ולשאלה "איפה את רואה את עצמך בעוד 5 שנים" עונה עדי " עם ילדים גדולים יותר מנהלת רשת אקסקלוסיבית ומצליחה של מרכזי טיפוח חיצוני והעצמה פנימית בארץ ובחו"ל  B BEAUTY LOUNGE, כאלה שמעניקים את השלווה והעוצמה לכל מי שנכנס בשעריה"

יח"צ סברינה בלהסן

מאת: שרית יוכפז כתבת ועורכת ראשית
sarit0404@yahoo.com



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה