Translate

יום שלישי, 24 באפריל 2018

מה כדאי לדעת כדי להפוך את מדורת ל"ג בעומר לחוויה מיטבית,-שרית יוכפז


מה כדאי לדעת כדי להפוך את מדורת ל"ג בעומר לחוויה מיטבית,

באדיבות טונה סטארקיסט

בזמן שכבר נאספים אלפי קרשים ברחבי הארץ לטובת מדורות הענק השנתיות של ל"ג בעומר, חשבנו עבורכם על מספר רעיונות שיעזרו לכם לשדרג את החוויה של ערב ערב החג לצד המדורה.
בראש ובראשונה חשוב לשמור על כללי זהירות בסיסיים, להדליק את המדורה במקום בטוח, נקי מעשבים ומרוחק מעצים ומעמודי חשמל. אזור מבודד ורחוק גם יאפשר לכם להרעיש עד שעות הלילה המאוחרות מבלי לחשוש שתפריעו לשכנים. רצוי להגיע עם מטף כיבוי לשעת חירום במידה ומשהו משתבש.
קחו איתכם בגדים חמים – לא משנה כמה חם כאשר אתם יוצאים מהבית – הטמפרטורות צונחות במהלך הלילה והישיבה הממושכת בחוץ, גם אם ממול למדורה, מקררת את הגוף. הצטיידו בערכת קפה או תה לשיפור האווירה – ניתן להכינם על גחלי המדורה או על גזייה. הביאו שיפודים ושקית מרשמלו לצרוב על האש. במידה ואחד מהחברים יודע לנגן בגיטרה, רצוי מאוד להביא אותה איתכם להנעמת הזמן, במידה ואין חבר כזה – יש לכם שבוע להכיר מישהו שמנגן ולהציע לו להצטרף אליכם למדורה. חשוב לדאוג לכמות מרובה של מים למהלך הערב.

דרך מצוינת לפתור את עניין הרעב במינימום מאמץ היא לשרוף טונה בלי להוציא אותה מהקופסה ולאכול "ישר מהאש". קחו איתכם קופסת טונה של סטארקיסט ולאחר שאתם פותחים אותה הטבילו נייר בשמן שבקופסה כשאתם משאירים קצה אחד יבש והדליקו את הנייר עד שיתכלה השמן והנייר יפסיק לבעור. הרעיון נשמע מאוד פשוט, אבל הטעם של הטונה "השרופה" ללא ספק יפתיע אתכם לטובה. 
למרות הדחף הטבעי לזרוק את הקרשים למדורה בבת אחת כדי לקבל מדורה ענקית ומרשימה, כדאי למתן את השימוש בחומרי הבעירה ולא לכלות את כל הקרשים בזמן קצר. בעירה גדולה היא בזבזנית ונמשכת לזמן מועט, בנוסף לזה היא מסוכנת. הקפידו להכניס מעט עצים בכל פעם שהאש דועכת, כך תשמרו גם על אווירה נעימה ורגועה.

בסיום יש לוודא כיבוי מוחלט של המדורה, על ידי שפיכת חול או מים על הגחלים.
תהנו וחג שמח.

לפרטים נוספים: http://www.starkist.co.il/

סטארקיסט הוא מותג הטונה המוביל בישראל הפועל החל מ-1999. החברה מקפידה על דייג של דגי טונה הגדלים בטבע ועל שיטות דיג העומדות בתקנים המחמירים של האיחוד האירופי. סטארקיסט מקפידה לא רק על בריאות המוצרים וטעמם אלא גם על הקפדה יתרה בנושאי בטיחות, איכות ובקרה. חומרי הגלם אותם סטארקיסט בוחרת למוצריה הינם חומרי גלם מובחרים- החברה משתמשת רק בפילה של הטונה, החלק האיכותי ביותר. מגוון מוצרי החברה הם ללא חומרים משמרים, מכילים חלבון קל ואיכותי לעיכול ומהווים מקור מצוין לוויטמינים ומינרלים.

צילום ניר עצמון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה