Translate

יום ראשון, 22 באפריל 2018

ערב הזמר השנתי לרגל יום ירושלים מאת: שרית יוכפז


ערב הזמר השנתי לרגל יום ירושלים
צליל בירן שב אתכם אל מיטב שירי ארץ ישראל וירושלים
זמרת אורחת: דפנה ארמוני
יום רביעי, כ"ד אייר תשע"ח , 9.5.2018, בשעה 20:00


  
תמונת ירושלים וכיפת הזהב מתוך תערוכת JrusaLENS  
צילום: Mark Brodkin, Canada
ותמונות מערב זמר יום ירושלים משנה שעברה צילום -גבעת התחמושת

אתר הקרב המואר בלילה, מעניק עומק נוסף לגבעה שהפכה לעדות ומקור לזיכרון והנחלת המורשת. הקהל מוזמן גם להיכנס להדרכה בהיכל ההנצחה ולצפות במיצג האורקולי.

מחיר כרטיס: 80 ₪
הנחה לזכאים: נכים, גמלאים, סטודנטים וקבוצות (מעל 20 איש)
בהזמנה מראש, מספר מקומות מוגבל!

בימות: 6626*  bimot.co.il

גבעת התחמושת הנה המרכז הלאומי למורשת מלחמת ששת הימים. שמה של הגבעה האסטרטגית ניתן לה בתקופת המנדט הבריטי עת שימשה לאחסון אמצעי לחימה. ב-1948 הפכה הגבעה למוצב ירדני שפעל במקום עד למלחמת ששת הימים. לרגל שנת היובל למערכה האחרונה על ירושלים, עברה הגבעה שדרוג ופיתוח ונוספו בה מתחמי תצוגה ופעילויות: לתעלות הלחימה המקוריות באתר הקרב נוספו כעת היכל הנצחה חדשני, מיצג אורקולי חדש שמספר על הדמויות שלחמו במערכה על ירושלים. גן ירושלים רחב הידיים הכולל "שביל תוכן", המוזיאון החדש המציג את תרומתן המשולבת של כל החטיבות והיחידות שלקחו חלק במערכה על ירושלים ב-67', תערוכת  JerusaLENS וארכיב.
ומיזם "עולים לדגל" לרגל 70 שנות עצמאות למדינת ישראל כ-5,000 דגלי ישראל מהארץ ומהעולם יכנסו ל"קפסולת הזמן של ישראל" יחד עם איחול וייחול של מגוון אנשים – למדינה, לירושלים ולעצמם. הדגלים ישמרו בארכיב עד לשנת ה-100 כאשר דגלים נבחרים מכל רחבי העולם יוצגו ביום ירושלים בתערוכה מיוחדת לצידם של דגלים שחתמו אירועים היסטוריים מרגעים ששינו את פניה של המדינה, ביניהם דגל הצנחנים מ-67'.


א'-ה' 17:00-9:00,  ו' 13:00-9:00,  ערבי חג 12:00-9:00 | מונגש לבעלי מוגבלויות | חניה חינם
מומלץ.

מאת:שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה