Translate

יום ראשון, 30 באפריל 2017

הכוכבות ההוליוודיות ושגרירות היופי של המותג הבינלאומי לוריאל פריז בדרך אל השטיח האדום בפסטיבל קאן... מאת: שרית יוכפז


הכוכבות ההוליוודיות ושגרירות היופי של המותג הבינלאומי לוריאל פריז בדרך אל  השטיח האדום בפסטיבל קאן...

הפתיחה הגדולה שלCannes  Festival ה- 70 
פסטיבל הסרטים הבינלאומי בחסות המותג הבינלאומי
 L'OREAL PARIS
מזה 20 שנה!
הפסטיבל ייערך החל מתאריך ה- 17 במאי ועד ה-28 במאי 2017
L'OREAL PARIS  - השותף והמאפר הרשמי של הכוכבות הגדולות בעולם, חוגגת 20 שנים של שותפות בין פסטיבל הקולנוע המוביל בעולם ומותג האיפור הרשמי שלו, ומנגישה את קסם היופי והקולנוע בקאן 2017 לכל אחד ואחת.

×      לוריאל פריז יקרין סרטים בלתי נשכחים שהוצגו בקאן, במהלך 70 שנות ההיסטוריה של הפסטיבל. חגיגה של נשים, קולנוע ויופי, הבחירה הרשמית של לוריאל פריז L'Oréal Paris Official Selection תוצג מידי לילה ע"י השחקניות האייקוניות המייצגות את המותג.
×      בפסטיבל השנה, דיפיקה פדוקונה ( Deepika Padukone), הכוכבת הבוליוודית עטורת הפרסים וגוואן זיאוטונג (Guan Xiaotong) השחקנית הסינית המבטיחה בת ה-19 תופענה בפעם הראשונה בפסטיבל עבור לוריאל פריז.
×      מריה בורג'ס, הדוגמנית פורצת הדרך ילידת אנגולה, תייצג בפעם הראשונה את המותג במהדורה ה-70 של הפסטיבל בפני הקהל הבינלאומי בקאן.
×      בפסטיבל יכריזו על צירופה של שחקנית עטורת שבחים חדשה ללוריאל פריז .



לוריאל פריז, נותנת החסות והמאפרת הרשמית מזה 20 שנים ברציפות בפסטיבל קאן 2017, מציגה השנה בסימן יופי הקולנוע.
לרגל חגיגות ה-20 של מתן חסות לפסטיבל , לוריאל פריז חולק כבוד לעולם הקולנוע והיופי, ע"י הנגשת החוויה של הפסטיבל לכל אחד ואחת. לוריאל מזמין את הקהל הרחב: מוזמני הפסטיבל והמעריצים, להצטרף לחגיגות שיציינו את היצירתיות והשונות בשתי אמנויות חזותיות: קולנוע יצירתי ואיפור.


לוריאל פריז חוגג את השנה ה-20 שלה בקאן ומפארת את השונות. מטקס הפתיחה ועד לטקס הסיום ומידי יום, לוריאל פריז מצהירה מחדש את המחויבות שלה לשונות ולקולנוע, וממשיכה לקדם כישרונות יוצאי דופן. בפסטיבל השנה, דיפיקה פדוקונה (Deepika Padukone), הכוכבת הבוליוודית עטורת הפרסים או גוואן זיאוטונג Guan Xiaotong השחקנית הסינית המבטיחה בת ה-19 תופענה בפעם הראשונה בפסטיבל עבור לוריאל פריז. מריה בורג'ס, הדוגמנית פורצת הדרך ילידת אנגולה, תייצג בפעם הראשונה את המותג במהדורה ה-70 של הפסטיבל בפני הקהל הבינלאומי בקאן ואלה בבית.


100% Makeup-100% קאן: בוטיק הפופ-אפ של לוריאל פריז יושק גם בקאן! לוריאל פריז תשיק בפסטיבל, בוטיק פופ-אפ של המותג הכולל את המהדורה המוגבלת של "קולור ריש", המציגה את Palme d’Or {דקל הזהב} – מהדורה לאספנים שנוצרה עבור השנה ה-20 שלנו בפסטיבל הסרטים בקאן. בעקבות ההצלחה של הבוטיק 100% Makeup של לוריאל פריז בפריז, חנות הקונספט תוקם מחדש בקאן במהלך ימי הפסטיבל בלבד.

בנוסף לבוטיק הפופ אפ לוריאל מייצרת מרחב תוכן של המותג- קאן בשידור ישיר!. המרחב ייתן למשפיעים/ות את המקום, מקורות ההשראה והכלים ליצור תכנים מקוריים, ומעניק לעוקבים/ות ולצרכנים/ות שצופים בנעשה מכל העולם מבט מבפנים על לוריאל פריז בקאן. מהשטיח האדום, לראיונות עם הדוברים/ות, ועד הקרנות ופוטו-אופ {הזדמנויות צילום}, בהנחייתם/ן של הדוברים/ות של לוריאל פריז.

לסיום עשרת הימים בפסטיבל, לוריאל פריז  תערוך נשף חגיגי לכבוד שני עשורים כמותג האיפור שמעניק את החסות. הנשף יתקיים ב24 למאי, לילה בו הקולנוע מתעורר לחיים ותפאורות שונות ו הקרנות חוגגים את האמנות הקסומה ביותר, לצד תצוגה בשידור ישיר והופעה בלעדית, בהן יצפו כל השחקניות של לוריאל פריז המשתתפות בקאן.





רוצים לעקוב מקרוב אחר הדוברות הנוצצות של לוריאל פריז?
לצפות מקרוב בכוכבות על השטיח האדום? ללמוד על מראות האיפור המובילים?

כנסו לעמוד ה-FACEBOOK של לוריאל-פריז ישראל וצפו בעדכונים יומיים על ההתרחשויות 


מאת: שרית יוכפז עורכת ראשית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה