Translate

יום שבת, 22 באפריל 2017

אירוע הפתיחה של תכנית ההאצה הראשונה בישראל ליזמים בני 45+ במשרדי פייסבוק ישראל מאת: שרית יוכפז

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

אירוע הפתיחה של תכנית ההאצה הראשונה בישראל ליזמים בני 45+ במשרדי פייסבוק ישראל 
הוזמנתי  לסקר אירוע מכובד זה.
העתיד נמצא אחרי גיל 45: גוף ההשקעות חדש, אשר ישקיע ביזמים מעל גיל 45, פותח תכנית האצה לסטארט-אפים בשיתוף פייסבוק ישראל
התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

לראשונה בישראל, תיפתח תכנית האצה ליזמים בני 45+. מאחורי התכנית גוף ההשקעות חדש FUTURE, שהוקם על ידי אחת הדמויות המובילות בעולם האימפקט בישראל, רוני פיבלוביץ, יחד עם קבוצת משקיעים פרטיים, לצורך השקעות ביזמים המבססים את המיזם שלהם על 200 שנות ניסיון ורקע מקצועי. התוכנית, שפותחה בשיתוף פייסבוק ישראל ופירמת עו"ד יגאל ארנון, תסייע ליזמים שפיתחו עסק או מוצר חדשני, עסקי או טכנולוגי לעבור להתמודד עם האתגרים הכרוכים בשיווק ופיתוח עסקי. לטובת כך, נרתמו אנשי שיווק, מוצר ופרסום מהחברות המובילות, 

בהן פלייבאז, פייבר, מנצ' ועוד, אשר יעניקו ליזמים ידע, חניכה וליווי בבניית אסטרטגיה שיווקית הלכה למעשה. בסיום התכנית יוצגו המיזמים למשקיעים של FUTURE והיזמים הנבחרים יקבלו השקעה של כ-100 אלף דולר לפיתוח המיזם.

יתקיים מפגש ראשון של היזמים שנבחרו להשתתף בתכנית Future.
במשרדי פייסבוק-

במסגרת המפגש יציגו היזמים את המיזמים שלהםביניהם: אפליקציה לילדים עם בעיות קשב וריכוז, סלולארי ייחודי לעיוורים, יזמית חרדית שבנתה פלטפורמה לביוגרפיות דיגיטליות, סרטוני מדע מקרטונים(!) לילדים, אפליקציה המאפשרת בניית מסלולים לטיולים בחו"ל ועוד ועוד..

רוני פיבלוביץ, 

המייסדת של FUTURE, אמרה היום: "כשמדברים על יזמים וסטארטאפים נהוג לחשוב על צעירים וצעירות בני 20 ו- 30 פלוס. אנחנו רוצים לשנות את התפיסה הזאת. ישנם מאות בני 45+, בעלי ניסיון רב בעסקים ובחברות הייטק שיוצאים לאתגרים חדשים ולעסקים עצמאיים. התכנית והקרן הייעודית שהקמנו יאיצו וירחיבו את מעגל היזמים הבוגרים יותר ויעניקו להם את כל הכלים להצליח".

התכנית היא חלק מהפעילות של  Future לקידום יזמות עתירת ניסיון, בשיתוף פירמת עורכי הדין יגאל ארנון וקרן פראט.  

התכנית תכלול סדנאות בנות 12 מפגשים, בהן יינתנו כלים יישומיים להתמודדויות עם האתגרים בפיתוח עסקי ושיווק ובמסגרתן יוכלו היזמים לבנות תכנית מקצועית שתממש את הפוטנציאל העסקי שלהם. הסדנאות יועברו על ידי גופי המדיה עצמם שלוקחים חלק בתוכנית, במטרה לחשוף את היזמים לשיטות, מתודולוגיות והאסטרטגיות הטובות ביותר כדי להביא את המוצר שלהם לשוק. בנוסף לסדנאות יתקיימו מפגשים אישיים בין היזמים לבין FUTURE BOOSTERS – החונכים האישיים שיוצמדו לכל יזם, בהתאם לסוג המוצר שלו.

בין החונכים והדוברים ניתן למצוא את: טום לסטר מפייסבוק ישראל, אלי בוגדן מ- Fiverr, אדם פרידלר מגוד פארם, יעל שפריר מפלייבאזז, יוני פרידמן סמנכ"ל דיגיטל במנצ' ועוד שורה של אנשי שיווק, מנהלי מותג, פרסום ופיתוח.

טום לסטר, מנהל שותפויות ופיתוח אקוסיסטם, פייסבוק ישראל:

 "תכנית Future קשורה באופן ישיר לחזון של פייסבוק- להפוך את העולם למקום פתוח ומחובר יותר. אנחנו שמחים לקחת חלק ביוזמה חשובה זו, הרותמת  את הטכנולוגיה ופלטפורמות דיגיטליות  לקידום עולם העסקים ואג'נדה יזמית המציעה הזדמנויות למגוון רחב של אנשים, מצמצמת את חסמי הכניסה ומעניקה לכל אחד מאיתנו קול שווה והזדמנות שווה".

 המחזור הראשון של התכנית יפתח באפריל ויסתיים באוגוסט 2017 ובו ישתתפו 20 יזמים. 
מומלץ . הגעתי לאירוע במשרדי  פיסבוק.

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

מאת: שרית יוכפז עורכת ראשית. sarit0404@yahoo.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה